Oh? Laura heeft in de gaten dat Guido maar een saaie drol is? Ze zou zoveel beter overkomen zonder die gastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef iBenny het volgende:
Laura: 'Ik weet niet wat hij de afgelopen maanden heeft gedaan, maar hij heeft hier alleen maar geslapen' over Guido
Wie is John?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:30 schreef Chuckster het volgende:
Probleem is: als het geheim van L&G is geraden, dan trekt Laura naar de kant van De 3 Musketiers en is Guido zijn plek niet meer zeker, met name omdat John het zo'n leuk stelletje vond en waarschijnlijk over de rooie gaat en Mo/Aaf zullen volgen
quote:
Vind dat Laura beetje met iedereen meepraat.quote:
Op zich heb je daar ook wel een punt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet onverstandig om met iedereen "on speaking terms" te zijn, straks komt haar geheim met Guido uit en dan kan ze zich aansluiten bij wie ze wil, ik heb het gevoel dat ze niet bij Servio wil, Guido wel dus dan heb je een probleem als je al in dat "team" zit toch?
Dan gaat sowieso Larua naar Alex, Ze kan nu al hele tijd met elkaar omquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich heb je daar ook wel een punt.
Ik ben wel benieuwd naar de 'relatie' tussen G&L als het geheim uitkomt en beiden in een andere groep terecht komen
Het horloge hoort toch bij hun?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef Tamaartje het volgende:
Laura zegt dat het horloge bij Karim hoort
Guido blijft bij Servio denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de 'relatie' tussen G&L als het geheim uitkomt en beiden in een andere groep terecht komen
Uhu... Guido bij Servio, Laura bij Alex/Gerard.quote:
Koeltjes denk ik, beiden zijn dan blij als ze ervan af zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... Guido bij Servio, Laura bij Alex/Gerard.
Maar hoe gaat het dan tussen hun... dat bedoel ik
maar ze hangen nu toch best wel vaak om elkaar heen en dat lijkt me niet alleemaal gespeeldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Koeltjes denk ik, beiden zijn dan blij als ze ervan af zijn
Als ze verstandig zijn kiezen ze ervoor beide een groep te kiezen en te delen met elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
OOOOO, dat mag niet,dat is valsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef marky het volgende:
[..]
Als ze verstandig zijn kiezen ze ervoor beide een groep te kiezen en te delen met elkaar.
Aafkequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Ceetje.. het volgende:
weet iemand over welke van de vrouwen het gaat in het gesprek tussen laura en alex?
Er zou iemand tegen laura gezegd hebben dat ze guido gebruikt om meer stemmen te krijgen. Wie was dat?
Oh, ik denk dat ze blij zijn dat ze er af zijn, ze laten elkaar dan een beetje links liggen maar gaan niet op elkaar hakken oid vermoed ik. Ze hebben natuurlijk wel een vertrouwensband.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... Guido bij Servio, Laura bij Alex/Gerard.
Maar hoe gaat het dan tussen hun... dat bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |