quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
gerard lijkt me dus echt een leuke vader
Mij ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
Verheerlijk hem niet. Je kent hem niet privé.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
mij lijkt het ook wel een makkelijke papaquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef minzo het volgende:
Missie, verstop 4 bingoballen in anus van je medebewoners. Medebewoners mogen niet weten dat jij het gedaan hebt
zei ook LIJKTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
[..]
Verheerlijk hem niet. Je kent hem niet privé.
Missie, verstop 4 bingoballen in anus van je medebewoners. Medebewoners mogen niet weten dat jij het gedaan hebt
Een vrouw weet echt wel of ze vol is geblaft hoor....Sjee tis geen bodemloze put.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:54 schreef _GdR_ het volgende:
ff een vraagje.
ik had gister een discussie met een maatje van me over secret story.
monique was dronken en maik heeft haar toen liggen neuken. de dag erna vroeg mo wat er gebeurd was. maik zei dat er niets gebeurd was en bleef ontkennen. mo weet dus niet dat ze vol geblaft is door maik
de dag erop ging maik vertellen dat ie ook mannen vol blaft en toen ging mo helemaal door t lint enzo.
klopt dit?
Marky. Gerard staat boven al die vrouwen dus als ik jou begrijp mag hij geen relatie met hen opbouwen. De een is labiel. (ik kan er zeker 4 opnoemen, de ander is ordi. ook nog 3 er bij. Sorry wat een fokking onzin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is vanaf dag 1 bezig deze dames voor zich te winnen. Kijk naar de types die hij pakt. De jongste vrouw, een labiele vrouw, een ordinaire vrouw. Het zijn vrouwen die ieder voor zich op zoek zijn naar een houvast. Die probeert hij te geven. De relatie is niet op gelijke grond. Gerard is geestelijk vele malen verder dan deze dames.
[..]
maar alles zat door elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef Enyma het volgende:
Iemand ook gisteren in de liveshow gerards vrouw zien zitten tussen 4 kinderen?
In 't huis houdt hij vol dat hij geen kinderen heeft..
ja die vind ik coolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:59 schreef WinBot het volgende:
Hij moet vast zo hard mogelijk "BINGO!!!" roepen wanneer Mo weer huilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |