Is Mo dan in 't hokje gweest gisteren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef mYsca het volgende:
Streamlocks waren vanwege de psygoloog die ingreep vanwege mootje die kapot ging
kan maar is dat ergens officieel bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef mYsca het volgende:
Streamlocks waren vanwege de psygoloog die ingreep vanwege mootje die kapot ging
Zijn ze daarom zo aan het poetsen geweest??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef mYsca het volgende:
Denk je dat nou echt? Ow je zit er voor de 1000e keer zo hard naast. Dat kán niet....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze mogen samen de nacht doorbrengen in de geheime kamer.
'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef mYsca het volgende:
Ja ent zoals geer voorspelt heeft dat Alex terugkomt en dat Ser eruit gaat, die kan goed voorspellen zegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze weten gewoon dat maik terugkomt , mmmmm
nou, als dat zo door blijft gaan met dat gejank, ben ik snel klaar met secret storyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:26 schreef delfse het volgende:
[..]
'
Dat heeft dan niet geholpen gisteravond ze jankt nog steeds. En mocht ze een brief krijgen dan jankt ze vanavond weer heel de avond
iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef MargrietV het volgende:
Wat ik gister goed vond van Karim was toen hem gevraagd werd, ben je miljonair, dat hij zei: Daar wil ik niet over praten.
1 kijker meer of minder worden ze niet anders van denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef Stranger het volgende:
Als Maik het huis terug in mag, al is het maar voor 1 avond, stop ik met kijken
Just sayin`
dan is heel Sst klaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, als dat zo door blijft gaan met dat gejank, ben ik snel klaar met secret story
Ze zullen je niet missen hoor...............wij welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, als dat zo door blijft gaan met dat gejank, ben ik snel klaar met secret story
en zo denk ik er ook over. eruit is eruit , en er niet meer in !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:28 schreef itsme het volgende:
Ik wil Maik niet meer zien. Weg er mee. Alleen mag hij nog even zijn geheim vertellen of Monique nog erger voor schut zetten door te zeggen dat hij eigenlijk een vrouw is of zo.
Zo en nu ga ik even wat anders doen.
Laat ze er maar een nieuw iemand in gooienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:28 schreef Stability het volgende:
[..]
en zo denk ik er ook over. eruit is eruit , en er niet meer in !
haha thanksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze zullen je niet missen hoor...............wij wel
Jij maakt nu van alles wat Gerard doet iets smerigs. Hij heeft vanaf dag 1 goed met Sharon op kunnen schieten en heeft met Mo en Aafke ook eengoeie band opgebouwd. Dan is het toch niet raar dat hij juist met die dames het spel wil spelen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:19 schreef marky het volgende:
[..]
Servio is nog niet echt bezig geweest vandaag met zieltjes winnen. Hij is vooral bezig geweest met Sofia en verder niet zo veel. Gerard is de hele ochtend al aan het spinnen. De methoden is nooit mooi en ik vind het beide niets. zolang mensen ervoor gemanipuleerd worden dan haak ik af.
Ziet er idd erg charmant uit. Kan je een vrachtwagen tussen zetten.quote:
Same here, dan heeft iedereen voor jan lul lopen sms-enquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef Stranger het volgende:
Als Maik het huis terug in mag, al is het maar voor 1 avond, stop ik met kijken
Just sayin`
Het gaat hier wel veel over die kaas zeg,,,, dat van die kaas was in de eerste dagen waar ze heel weinig te eten hadden en daarom heeft Ser dat gezegd, toen ze later weer voldoende hadden om iedereen te voorzien heb ik hem er niet meer over gehoordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:28 schreef Dutchguy het volgende:
Da's wel erg veel kaas voor een tosti Sofia. Als Servio het maar niet ziet.
Mee eens. Gerard speelt het spel, niet altijd helemaal eerlijk maar wel het spel. Servio speelt op de man.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
Jij maakt nu van alles wat Gerard doet iets smerigs. Hij heeft vanaf dag 1 goed met Sharon op kunnen schieten en heeft met Mo en Aafke ook eengoeie band opgebouwd. Dan is het toch niet raar dat hij juist met die dames het spel wil spelen?
En dat servio vandaag geen zieltjes probeert te winnen, ligt ook aan het feit dat hij gisteren op z'n plaat is gegaan. Eerst doordat hij moest aanzien dat alwx terugkwam en daarna is hij door alle heren aangepakt. Maar servio kennende zal dat niet lang meer duren, die slabek gaat vanzelf wel weer open. Dat is ook een verschil tussen servio en gerard; servio denkt nl. echt dat hij geweldig is.
Daar begon het allemaal mee richting Alex.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Het gaat hier wel veel over die kaas zeg,,,, dat van die kaas was in de eerste dagen waar ze heel weinig te eten hadden en daarom heeft Ser dat gezegd, toen ze later weer voldoende hadden om iedereen te voorzien heb ik hem er niet meer over gehoord
Hahaha wat had je dan verwacht joh? Allemaal lief doen tegen elkaar.. agh wat een mooi Disney-idee van jou. Dit is al veruit de meest vriendelijke versie van een rls ooit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef djian het volgende:
De groepen zijn gevormd... helaas. Ontstaan door toedoen van Servio. Ook is hij degene die de hele spelsfeer heeft bedorven. Goed recht dat Gerard nu hetzelfde doet... Zieltjes winnen, alleen doet hij dit niet 'over lijken' en Servio wel.
Ooooooohwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef Enyma het volgende:
[..]
dat zijn 2 netjes om t zwembad schoon te maken en kiezelsteentjes..
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mee eens. Gerard speelt het spel, niet altijd helemaal eerlijk maar wel het spel. Servio speelt op de man.
Dat zijn alle alex fans, die heeft er ook een handje van om daar steeds weer op terug te komen, servio heeft het m ook maar 1x verteld, buiten de keren dat anus weer erop terug kwamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Het gaat hier wel veel over die kaas zeg,,,, dat van die kaas was in de eerste dagen waar ze heel weinig te eten hadden en daarom heeft Ser dat gezegd, toen ze later weer voldoende hadden om iedereen te voorzien heb ik hem er niet meer over gehoord
Ik vind het wel even heerlijk, 1 dagje rust van Servio, heb hem al weken zien bleren en samen spannen.............Men o men, waar maken we ons druk om, het is een spel die door de meesten gespeeld wordt, daar was het toch allemaal om te doen? Of moeten alle bewoners nu rekenschap met elkaar houden en ervoor zorgen dat alles in harmonie verloopt. Kom op zeg, we kijken toch oom de strijd die er gespeeld wordt. Niet sis wat het lijkt en zo moet het ook!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
Jij maakt nu van alles wat Gerard doet iets smerigs. Hij heeft vanaf dag 1 goed met Sharon op kunnen schieten en heeft met Mo en Aafke ook eengoeie band opgebouwd. Dan is het toch niet raar dat hij juist met die dames het spel wil spelen?
En dat servio vandaag geen zieltjes probeert te winnen, ligt ook aan het feit dat hij gisteren op z'n plaat is gegaan. Eerst doordat hij moest aanzien dat alwx terugkwam en daarna is hij door alle heren aangepakt. Maar servio kennende zal dat niet lang meer duren, die slabek gaat vanzelf wel weer open. Dat is ook een verschil tussen servio en gerard; servio denkt nl. echt dat hij geweldig is.
Ze is niet de enige, wil haar soms in haar gezicht spugenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:34 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Sharon ergert zich aan Joanne lijkt het??
Wie niet quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:34 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Hij heeft het 1 keer gezegd, maar blijft er wel bij elke confrontatie met alex op terugkomen. Plus het lange douchen en daarbij hwt denigrerende toontje dat hij alex niet hoeft op te voeden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat zijn alle alex fans, die heeft er ook een handje van om daar steeds weer op terug te komen, servio heeft het m ook maar 1x verteld, buiten de keren dat anus weer erop terug kwam
Hoooooooo, ik ben ook ALEX fan, maar heb nog nooit gerept kaas, ook nog echt niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat zijn alle alex fans, die heeft er ook een handje van om daar steeds weer op terug te komen, servio heeft het m ook maar 1x verteld, buiten de keren dat anus weer erop terug kwam
iedereen toch ze is altijd jaloers op de anderequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:34 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Precies, het kwam keer op keer terug.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft het 1 keer gezegd, maar blijft er wel bij elke confrontatie met alex op terugkomen. Plus het lange douchen en daarbij hwt denigrerende toontje dat hij alex niet hoeft op te voeden.
Aafke komt uit Friesland he, dat zegt genoegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Enyma het volgende:
Gadverdamme man. Kan die Aafke niet met bakkes dicht eten?
en weer +1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef kaos- het volgende:
[..]
Aafke komt uit Friesland he, dat zegt genoeg
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef kaos- het volgende:
[..]
Aafke komt uit Friesland he, dat zegt genoeg
jongens in DGK kwam er toch ook een bewoner terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef akveor het volgende:
Als Maik terugkomt zal het misschien zijn om Monique te halen.
Ik kan weinig anders bedenken wat ook iets voor de kijkcijfers kan betekenen.
Stemmen verkeerd geteld lijkt me ook onwaarschijnlijk. Er zit teveel tijd tussen wat het te ongeloofwaardig maakt.
Af en toe blijft er een stream een tijdje hangen idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:36 schreef Flashbox het volgende:
Blijven er bij meer de streams constant hangen?
Komt omdat Alex dan in beeld isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Af en toe blijft er een stream een tijdje hangen idd.
dat is hier dus ook mogelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:37 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
jongens in DGK kwam er toch ook een bewoner terug
Het ging hier om de kaas, servio komt er steeds op terug als alex er weer over begin, ik ben geen servio fan btw, maar heb wel een tering hekel aan alex.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft het 1 keer gezegd, maar blijft er wel bij elke confrontatie met alex op terugkomen. Plus het lange douchen en daarbij hwt denigrerende toontje dat hij alex niet hoeft op te voeden.
quote:
Alstu: Bron!quote:
Die was er niet uitgestemd toch? Niet door een stemming maar door een ruzie waar de beelden uiteindelijk het bewijs opleverden dat ze het fout hadden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:37 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
Alles is mogelijk maar het zou echt nergens op slaan. Organiseer dan geen stemronde, nu heeft iedereen voor niks gestemd.quote:
Aafkequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Enyma het volgende:
Wat heeft dat nou weer met dit programma te maken? Al die mensen geloven dan toch nooit meer dta hij die geheimen niet heeft opgezocht, of is ingelicht of wat dan ook. Wie heeft ooit verzonnen dat ie terug zou mogen.. echt bizar hoe dom mensen zijn. Hij is gewoon exit.. die site blaast hun nieuws altijd op, dus zo boeiend zal het vanavond vast niet worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:37 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
nee kan ze niet, ik zag het gistereavond ook al tijdens het eten, echt te vies voor woordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Enyma het volgende:
Ze zeggen dat alle emoties uitvergroot wordt als je met een stel mensen op een kluitje zit afgesloten van de wereld.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:39 schreef MargrietV het volgende:
Monique haar reactie is beslist abnormaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |