Daar komen we niet meer vanaf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
ik kijk naar mensen in een keuken maar hoor die domme doos nog snikken???
Jij bent liev!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Honey give me my gun....ik wil hem DEAUDDDDDDDDDD.
Sterf Servio.
Wat een vreselijke valse nicht. Ik hoop dat ze dit laten zien op tv morgen!
stimmtquote:
Nou die mag er volgende week uit met deze stomme huilsessiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ben wel blij dat ik 24/7 naar ene jankende Mo mag kijken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef xxbritt het volgende:
Jezus, heeft Monique net gehoord dat haar hele familie is afgeslacht?
welke stream heb jij is nergens te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef Reda074 het volgende:
wat een fucking pussy die alex gaat die ook janken wat een kneus
Met Aafke ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef Visual het volgende:
met wie heeft monique dan seks vanavond?
SHARONquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef Visual het volgende:
met wie heeft monique dan seks vanavond?
Complimentendag was 2 dagen terug scheet, doe normaal!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef versabommie het volgende:
die van mij kan dicht...
[..]
Jij bent liev!
Zo, stoere jongen ben jij zeg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Green1 het volgende:
[..]
+1
Hij heeft geluk dat ie het tegen zo'n watje als alex heeft.. ik ken genoeg mensen, waaronder ik, die dat echt niet gepikt zouden hebben.
Wordt toch niet uitgezonden op tvquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef schommelstoel het volgende:
Servio is zichzelf er al aan het uitstemmen, door gedrag te vertonen wat de kijker niet leuk zal vinden.
Sukkel
hear hearquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef marsje82 het volgende:
Alex had er echt uitgemoeten. Vorige week werd ie hier nog met de grond gelijk gemaakt en kon ie niets goed doen en nu heeft hij opeens de meeste stemmen.
Het is gewoon een arrogante kwal die niets toevoegd aan het spel.
In der daad!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wordt toch niet uitgezonden op tv.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Sharon vlucht de slaapkamer uit mer een huilende Mo... die denkt "ik heb niet nog een keer trek in een tsunami"
Dat wordt niet uitgezondenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef schommelstoel het volgende:
Servio is zichzelf er al aan het uitstemmen, door gedrag te vertonen wat de kijker niet leuk zal vinden.
Sukkel
Ik heb geen idee, ik kijk het nu voor het eerst via de stream.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wordt toch niet uitgezonden op tv.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef Psychecn het volgende:
Sommigen zullen waarschijnlijk door hebben dat het geen nut heeft om Alex de schuld te geven.
Mogelijk dat een groepje gaat opkomen voor Alex..
Hohoho, het is wel de liefde van haar leven! En dat wisten de stemmers niet op waarde te schatten!quote:
nee, hij snapt het niet, zegt ook weer iets over hem, tjezus zeg, ik heb nog nooit iemand gezien met zoveel eigendunkquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef dasaliz het volgende:
ohoh serpentio..... pist op gerard maar niet in staat een spiegeltje voor jezelf te houden.
hoezo wat werd er gezegd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef beequeen het volgende:
Die pisnicht weet dus wat er vandaag uitgezonden is. Ik heb het al eerder gezegd, hij speelt onder 1 hoedje met het hokje.
Fijne avond allemaal.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
Servio: "Hij impeteert dingen verkeerd"
Ehm.. wat doettie?.
Achterlijke trekvlek.
Hij is die lange blondine met die bingoballetjes......quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
ik denk dat ik over een paar maandjes dat kut gay cafee van die glibberige gluiperd eens ga opzoeken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Laura en Philip wel de kant van Alex kiezen
Tja in de liveshow zei ze nog dat ze niet verliefd wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hohoho, het is wel de liefde van haar leven! En dat wisten de stemmers niet op waarde te schatten!
quote:
HERT moet ook drinken!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
Joanna haalt water voor Mo, maar drinkt het zelf op
gaan we eens ff met zn allen daar een bingootje doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hij is die lange blondine met die bingoballetjes......
Gaan we samen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
ik denk dat ik over een paar maandjes dat kut gay cafee van die glibberige gluiperd eens ga opzoeken
Joanna mag datquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
Joanna haalt water voor Mo, maar drinkt het zelf op
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Servix importeert Alex dingen verkeerd
Precies.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Toverheks het volgende:
Laat Servio maar lekker blijven herrie in de tent en bloed aan de muur, hebben we een beetje leuk vermaak
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Roguee het volgende:
Nou dan maar Sofia er volgende week uit, een lid minder van team Stervio.
Philip weet ik niet, maar Guido uiteindelijk wel als hij tenminste niet echt iets voor Laura gaat voelen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Laura en Philip wel de kant van Alex kiezen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Sponge-Bob het volgende:
Je kan het Flip, douw die kop erin
[ link | afbeelding ]
Haha dit was al een classic toen hij werd ge-uploadquote:
Vertel, wat zegt hij? Ik zit me Mo!quote:
Maakt niete uit, die krijgt toch geen nominatie meer...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef schommelstoel het volgende:
Sukkel
quote:
whoahahahahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Moet Alex nu in het voorbij gaan weer konstant stekelige opmerken horen, wordt hij weer onder de loep gelegd door Servia, de konstant vretende Servia?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef Spooky4u het volgende:
Sevrio is de strontvlek die je een goeie onderbroek doet weggooien.
Je hebt gelijk. Doe ik nu ook maar probeer de humor er van in te zien. (moeilijk soms)quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Green1 het volgende:
Dit is echt onredelijkheid ten top... Wat servio nu aan het doen is.. Af gaan zitten geven op alex, die gewoon terecht blij is dat ie er nog in zit.
en ik kan heel slecht tegen onredelijkheid... dus ik ga er mee kappenanders ga ik me teveel op zitten fokken..
Ja hequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Jullie posten sneller dan ik kan scrollen
Ik hoop Lauraquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Roguee het volgende:
Nou dan maar Sofia er volgende week uit, een lid minder van team Stervio.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Joanne denkt dat Gerard's achterban Alex heeft gered
Ik denk nog steeds dat niemand hem krijgt en dat hij terug komt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
Zou wel tof zijn als Mo het boek van Maik niet krijgt
nog even en volgende week mag ze optiefenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet Laura bij Servio terwijl ze Alex leuk vind?
Die is veel te schijterig om partij te kiezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet Laura bij Servio terwijl ze Alex leuk vind?
haha, ik moest zo aan dat liedje denken, dat ik het net op youtube heb geluisterdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef just me het volgende:
Je wit gezicht is vol tragiek
Hoe kil is je gewaad
Wat ik erg mis als ik je zie
Een lach op je gelaat
Je ziet de meeste dingen zwart
Het leed trek jij je aan
En kijkt of ieder ogenblik
De wereld kan vergaan
Droog je tranen Pierrot
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef marsje82 het volgende:
Nu gaat die kwal van een alex alleen maar arroganter worden. Denkt dat ie wat voorstelt, omdat hij de titel ridder heeft. Echt een grafhekel aan dat soort volk.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maakt niete uit, die krijgt toch geen nominatie meer...
Grappig he, ehhh, ik bedoel wat is de maatschappij toch simpel.... morgen nieuws, Homo haat leeft op!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe grover ik ga tweeten hoe meer volgers
Een statementquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef dasaliz het volgende:
oh laura in het kamp van de vijand... tactisch of vals?
bommetje in het midden?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Sponge-Bob het volgende:
Verslikken mag ook hoor
[ link | afbeelding ]
Precies.. en altijd dat paard dubbel parkeren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef marsje82 het volgende:
Nu gaat die kwal van een alex alleen maar arroganter worden. Denkt dat ie wat voorstelt, omdat hij de titel ridder heeft. Echt een grafhekel aan dat soort volk.
Juist! Gerard is de Huubquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef schommelstoel het volgende:
Ik denk dat Servio gewoon heel het spel niet eens snapt.
Huub was ook een eikel, maar die speelde het spel.
DGK
Servio heeft geen benul wat hij aan het doen is.
Ze zit te vissenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Darklight het volgende:
Laura is ook niet echt positief over alex
Als zijn geheim niet bekend wordt gemaakt aan de bewoners is er een kans dat hij terugkomt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef dasaliz het volgende:
laura: als t geheim op tv komt heeft ie kans om terug te komen?
ik geloof niet dat ik dat begrijp.
Oke .Green. stop er maar mee. Ga lekker even chillen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Green1 het volgende:
AAAAAAAAAAAAARGHHHH!!! ARROGANTE kut servio.. hoe die het ook zegt dat hij het niet had verwacht dat alex erin blijft.teringlijer... gadverdamme wat erger ik me kapot aan die gast zeg..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef muzas het volgende:
Jezus wat overdrijft dat wijf. Zit er iemand in ofzo? is het een pak?
Als ze het vertonen op de tv in het huis kan Maik niet terug het huis in, dan is zijn geheim bekend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef dasaliz het volgende:
laura: als t geheim op tv komt heeft ie kans om terug te komen?
ik geloof niet dat ik dat begrijp.
JOANNA natuurlijk ook zon roddelniggiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
Grappig he, ehhh, ik bedoel wat is de maatschappij toch simpel.... morgen nieuws, Homo haat leeft op!
Terwijl we gewoon zin hebben in n leuke rel. Maar wie prikt daar door heen.
Oke terug naar de orde van de dag, wie gaan we nu bashen?
Hi Varenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef muzas het volgende:
Jezus wat overdrijft dat wijf. Zit er iemand in ofzo? is het een pak?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef flubberdewups het volgende:
Geniale ingeving: Monique SPEELT dit om haar hoogbegaafdheid te verhullen...
Slim van d'r... toch?
Hoe komt hij dan weer aan zoveel geld?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Stranger het volgende:
Wel jammer dat Alex genoeg geld heeft om te drukken, vind dat dat niet zou mogen als je geheim geraden is.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
Alleen Gerard en Karim hoeven van mij te blijven.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Conquer het volgende:
5-1.![]()
& Ik ga er vandoor. Die bollywoodmuziek vindt ik morgens wel op youtube terug, hoop ik?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
Blijkbaar heeft ie tijdens de liveshow 6500e gekregen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe komt hij dan weer aan zoveel geld?
Met Gerard als winnaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
Jaa, helaas voor ons. Jankende Mo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef sik het volgende:
Ik heb de uitzending gemist..
Mo huilt --> Maik is eruit?
dat ging ff mis met mn post, ik wou dus zeggen: snap laura nu helemaal niet meer, waar is die in hemelsnaam mee bezig??????quote:
Nu we het toch over karim hebben gooi die muziek er eens opquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
Zucht.. 2008 belde net, hij wil zijn streamers terug!quote:
Alleen Jurrien zn geheim is niet bekend gemaakt..quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als ze het vertonen op de tv in het huis kan Maik niet terug het huis in, dan is zijn geheim bekend.
Yepquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef sik het volgende:
Ik heb de uitzending gemist..
Mo huilt --> Maik is eruit?
leuk he, auto-updatesquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
TEEERING jullie gaan echt keihard, ik kan het niet bij houden! mijn muiswiel is versleten nu
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef xxbritt het volgende:
uh-oh Guido gaat het nu hard spelen zegt ie. spannend hoor
ik weet het, heb geen eens tijd om te draaienquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
TEEERING jullie gaan echt keihard, ik kan het niet bij houden! mijn muiswiel is versleten nu
jawel die heeft wel eens anabolen gesliktquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Alleen Jurrien zn geheim is niet bekend gemaakt..
same problem hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef muzas het volgende:
Als Gerard nou een beetje humor heeft... roept ie nu heel hard "Heey MAIK! Ben je terug!?!?":D:D:D
Als Gerard nou een beetje humor heeft... roept ie nu heel hard "Heey MAIK! Ben je terug!?!?":D:D:D
HAHAHAHA!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef muzas het volgende:
wel, hij gebruikte anabolenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Alleen Jurrien zn geheim is niet bekend gemaakt..
Kuddo's, fester! Kudo's!quote:
Geef dat wijf een spuitje sjesusquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Danny het volgende:
ze gaat zo weer even hardop huilen want ze wil nog wat meer aandacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef itsme het volgende:
S: fluisterend dat A alles zal doen voor Gerard. Ja hoor nu roddelen over Gerard.
Laura: het wordt 2 tegen de rest. Ik hoop dat we volgende keer maar 2 mogen nomineren, dan moeten ze wel.
Ja jou en guido.
Kut wil afspraken maken voor het nomineren.
Ze vergeten Karim, die het ook ontzettend goed speeltquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef D. het volgende:
Gerard en Alex. Twee tegen de rest denkt Laura
Over 2 weken ziet de wereld er in zo'n huis toch weer totaal anders uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef Mylene het volgende:
Laura stelt voor om Alex en Gerard te nomineren.
PFFF nog 1x dan................quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
jawel die heeft wel eens anabolen geslikt
Lijkt me goed plan kan ik lekker in mijn bedje kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef dasaliz het volgende:
Kan Ziggo misschien even iets anders uitzenden dan moniek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |