wel, hij gebruikte anabolenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Alleen Jurrien zn geheim is niet bekend gemaakt..
Kuddo's, fester! Kudo's!quote:
Geef dat wijf een spuitje sjesusquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Danny het volgende:
ze gaat zo weer even hardop huilen want ze wil nog wat meer aandacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef muzas het volgende:
Als Gerard nou een beetje humor heeft... roept ie nu heel hard "Heey MAIK! Ben je terug!?!?":D:D:D
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef itsme het volgende:
S: fluisterend dat A alles zal doen voor Gerard. Ja hoor nu roddelen over Gerard.
Laura: het wordt 2 tegen de rest. Ik hoop dat we volgende keer maar 2 mogen nomineren, dan moeten ze wel.
Ja jou en guido.
Kut wil afspraken maken voor het nomineren.
Ze vergeten Karim, die het ook ontzettend goed speeltquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef D. het volgende:
Gerard en Alex. Twee tegen de rest denkt Laura
Over 2 weken ziet de wereld er in zo'n huis toch weer totaal anders uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef Mylene het volgende:
Laura stelt voor om Alex en Gerard te nomineren.
PFFF nog 1x dan................quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
jawel die heeft wel eens anabolen geslikt
Lijkt me goed plan kan ik lekker in mijn bedje kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef dasaliz het volgende:
Kan Ziggo misschien even iets anders uitzenden dan moniek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |