JOANNA natuurlijk ook zon roddelniggiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
Grappig he, ehhh, ik bedoel wat is de maatschappij toch simpel.... morgen nieuws, Homo haat leeft op!
Terwijl we gewoon zin hebben in n leuke rel. Maar wie prikt daar door heen.
Oke terug naar de orde van de dag, wie gaan we nu bashen?
Hi Varenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef muzas het volgende:
Jezus wat overdrijft dat wijf. Zit er iemand in ofzo? is het een pak?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef flubberdewups het volgende:
Geniale ingeving: Monique SPEELT dit om haar hoogbegaafdheid te verhullen...
Slim van d'r... toch?
Hoe komt hij dan weer aan zoveel geld?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Stranger het volgende:
Wel jammer dat Alex genoeg geld heeft om te drukken, vind dat dat niet zou mogen als je geheim geraden is.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
Alleen Gerard en Karim hoeven van mij te blijven.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Conquer het volgende:
5-1.![]()
& Ik ga er vandoor. Die bollywoodmuziek vindt ik morgens wel op youtube terug, hoop ik?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
Blijkbaar heeft ie tijdens de liveshow 6500e gekregen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe komt hij dan weer aan zoveel geld?
Met Gerard als winnaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
Jaa, helaas voor ons. Jankende Mo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef sik het volgende:
Ik heb de uitzending gemist..
Mo huilt --> Maik is eruit?
dat ging ff mis met mn post, ik wou dus zeggen: snap laura nu helemaal niet meer, waar is die in hemelsnaam mee bezig??????quote:
Nu we het toch over karim hebben gooi die muziek er eens opquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
Zucht.. 2008 belde net, hij wil zijn streamers terug!quote:
Alleen Jurrien zn geheim is niet bekend gemaakt..quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als ze het vertonen op de tv in het huis kan Maik niet terug het huis in, dan is zijn geheim bekend.
Yepquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef sik het volgende:
Ik heb de uitzending gemist..
Mo huilt --> Maik is eruit?
leuk he, auto-updatesquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
TEEERING jullie gaan echt keihard, ik kan het niet bij houden! mijn muiswiel is versleten nu
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef xxbritt het volgende:
uh-oh Guido gaat het nu hard spelen zegt ie. spannend hoor
ik weet het, heb geen eens tijd om te draaienquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
TEEERING jullie gaan echt keihard, ik kan het niet bij houden! mijn muiswiel is versleten nu
jawel die heeft wel eens anabolen gesliktquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Alleen Jurrien zn geheim is niet bekend gemaakt..
same problem hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef muzas het volgende:
Als Gerard nou een beetje humor heeft... roept ie nu heel hard "Heey MAIK! Ben je terug!?!?":D:D:D
Als Gerard nou een beetje humor heeft... roept ie nu heel hard "Heey MAIK! Ben je terug!?!?":D:D:D
HAHAHAHA!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef muzas het volgende:
wel, hij gebruikte anabolenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Alleen Jurrien zn geheim is niet bekend gemaakt..
Kuddo's, fester! Kudo's!quote:
Geef dat wijf een spuitje sjesusquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Danny het volgende:
ze gaat zo weer even hardop huilen want ze wil nog wat meer aandacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef itsme het volgende:
S: fluisterend dat A alles zal doen voor Gerard. Ja hoor nu roddelen over Gerard.
Laura: het wordt 2 tegen de rest. Ik hoop dat we volgende keer maar 2 mogen nomineren, dan moeten ze wel.
Ja jou en guido.
Kut wil afspraken maken voor het nomineren.
Ze vergeten Karim, die het ook ontzettend goed speeltquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef D. het volgende:
Gerard en Alex. Twee tegen de rest denkt Laura
Over 2 weken ziet de wereld er in zo'n huis toch weer totaal anders uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef Mylene het volgende:
Laura stelt voor om Alex en Gerard te nomineren.
PFFF nog 1x dan................quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
jawel die heeft wel eens anabolen geslikt
Lijkt me goed plan kan ik lekker in mijn bedje kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef dasaliz het volgende:
Kan Ziggo misschien even iets anders uitzenden dan moniek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |