Grappig he, ehhh, ik bedoel wat is de maatschappij toch simpel.... morgen nieuws, Homo haat leeft op!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe grover ik ga tweeten hoe meer volgers
Een statementquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef dasaliz het volgende:
oh laura in het kamp van de vijand... tactisch of vals?
bommetje in het midden?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Sponge-Bob het volgende:
Verslikken mag ook hoor
[ link | afbeelding ]
Precies.. en altijd dat paard dubbel parkeren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef marsje82 het volgende:
Nu gaat die kwal van een alex alleen maar arroganter worden. Denkt dat ie wat voorstelt, omdat hij de titel ridder heeft. Echt een grafhekel aan dat soort volk.
Juist! Gerard is de Huubquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef schommelstoel het volgende:
Ik denk dat Servio gewoon heel het spel niet eens snapt.
Huub was ook een eikel, maar die speelde het spel.
DGK
Servio heeft geen benul wat hij aan het doen is.
Ze zit te vissenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Darklight het volgende:
Laura is ook niet echt positief over alex
Als zijn geheim niet bekend wordt gemaakt aan de bewoners is er een kans dat hij terugkomt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef dasaliz het volgende:
laura: als t geheim op tv komt heeft ie kans om terug te komen?
ik geloof niet dat ik dat begrijp.
Oke .Green. stop er maar mee. Ga lekker even chillen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Green1 het volgende:
AAAAAAAAAAAAARGHHHH!!! ARROGANTE kut servio.. hoe die het ook zegt dat hij het niet had verwacht dat alex erin blijft.teringlijer... gadverdamme wat erger ik me kapot aan die gast zeg..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef muzas het volgende:
Jezus wat overdrijft dat wijf. Zit er iemand in ofzo? is het een pak?
Als ze het vertonen op de tv in het huis kan Maik niet terug het huis in, dan is zijn geheim bekend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef dasaliz het volgende:
laura: als t geheim op tv komt heeft ie kans om terug te komen?
ik geloof niet dat ik dat begrijp.
JOANNA natuurlijk ook zon roddelniggiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
Grappig he, ehhh, ik bedoel wat is de maatschappij toch simpel.... morgen nieuws, Homo haat leeft op!
Terwijl we gewoon zin hebben in n leuke rel. Maar wie prikt daar door heen.
Oke terug naar de orde van de dag, wie gaan we nu bashen?
Hi Varenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef muzas het volgende:
Jezus wat overdrijft dat wijf. Zit er iemand in ofzo? is het een pak?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef flubberdewups het volgende:
Geniale ingeving: Monique SPEELT dit om haar hoogbegaafdheid te verhullen...
Slim van d'r... toch?
Hoe komt hij dan weer aan zoveel geld?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Stranger het volgende:
Wel jammer dat Alex genoeg geld heeft om te drukken, vind dat dat niet zou mogen als je geheim geraden is.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
Alleen Gerard en Karim hoeven van mij te blijven.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Conquer het volgende:
5-1.![]()
& Ik ga er vandoor. Die bollywoodmuziek vindt ik morgens wel op youtube terug, hoop ik?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
Alleen Gerard en Karim hoeven van mij te blijven.
Blijkbaar heeft ie tijdens de liveshow 6500e gekregen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe komt hij dan weer aan zoveel geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |