Maakt niete uit, die krijgt toch geen nominatie meer...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef schommelstoel het volgende:
Servio is zichzelf er al aan het uitstemmen, door gedrag te vertonen wat de kijker niet leuk zal vinden.
Sukkel
quote:
whoahahahahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Moet Alex nu in het voorbij gaan weer konstant stekelige opmerken horen, wordt hij weer onder de loep gelegd door Servia, de konstant vretende Servia?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef Spooky4u het volgende:
Sevrio is de strontvlek die je een goeie onderbroek doet weggooien.
Je hebt gelijk. Doe ik nu ook maar probeer de humor er van in te zien. (moeilijk soms)quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Green1 het volgende:
Dit is echt onredelijkheid ten top... Wat servio nu aan het doen is.. Af gaan zitten geven op alex, die gewoon terecht blij is dat ie er nog in zit.
en ik kan heel slecht tegen onredelijkheid... dus ik ga er mee kappenanders ga ik me teveel op zitten fokken..
Ja hequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Jullie posten sneller dan ik kan scrollen
Ik hoop Lauraquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Roguee het volgende:
Nou dan maar Sofia er volgende week uit, een lid minder van team Stervio.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Joanne denkt dat Gerard's achterban Alex heeft gered
Ik denk nog steeds dat niemand hem krijgt en dat hij terug komt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
Zou wel tof zijn als Mo het boek van Maik niet krijgt
nog even en volgende week mag ze optiefenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet Laura bij Servio terwijl ze Alex leuk vind?
Die is veel te schijterig om partij te kiezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet Laura bij Servio terwijl ze Alex leuk vind?
haha, ik moest zo aan dat liedje denken, dat ik het net op youtube heb geluisterdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef just me het volgende:
Je wit gezicht is vol tragiek
Hoe kil is je gewaad
Wat ik erg mis als ik je zie
Een lach op je gelaat
Je ziet de meeste dingen zwart
Het leed trek jij je aan
En kijkt of ieder ogenblik
De wereld kan vergaan
Droog je tranen Pierrot
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef marsje82 het volgende:
Nu gaat die kwal van een alex alleen maar arroganter worden. Denkt dat ie wat voorstelt, omdat hij de titel ridder heeft. Echt een grafhekel aan dat soort volk.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maakt niete uit, die krijgt toch geen nominatie meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |