Daar komen we niet meer vanaf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
ik kijk naar mensen in een keuken maar hoor die domme doos nog snikken???
Jij bent liev!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Honey give me my gun....ik wil hem DEAUDDDDDDDDDD.
Sterf Servio.
Wat een vreselijke valse nicht. Ik hoop dat ze dit laten zien op tv morgen!
stimmtquote:
Nou die mag er volgende week uit met deze stomme huilsessiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ben wel blij dat ik 24/7 naar ene jankende Mo mag kijken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef xxbritt het volgende:
Jezus, heeft Monique net gehoord dat haar hele familie is afgeslacht?
welke stream heb jij is nergens te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef Reda074 het volgende:
wat een fucking pussy die alex gaat die ook janken wat een kneus
Met Aafke ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef Visual het volgende:
met wie heeft monique dan seks vanavond?
SHARONquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef Visual het volgende:
met wie heeft monique dan seks vanavond?
Complimentendag was 2 dagen terug scheet, doe normaal!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef versabommie het volgende:
die van mij kan dicht...
[..]
Jij bent liev!
Zo, stoere jongen ben jij zeg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Green1 het volgende:
[..]
+1
Hij heeft geluk dat ie het tegen zo'n watje als alex heeft.. ik ken genoeg mensen, waaronder ik, die dat echt niet gepikt zouden hebben.
Wordt toch niet uitgezonden op tvquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef schommelstoel het volgende:
Servio is zichzelf er al aan het uitstemmen, door gedrag te vertonen wat de kijker niet leuk zal vinden.
Sukkel
hear hearquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef marsje82 het volgende:
Alex had er echt uitgemoeten. Vorige week werd ie hier nog met de grond gelijk gemaakt en kon ie niets goed doen en nu heeft hij opeens de meeste stemmen.
Het is gewoon een arrogante kwal die niets toevoegd aan het spel.
In der daad!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wordt toch niet uitgezonden op tv.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Sharon vlucht de slaapkamer uit mer een huilende Mo... die denkt "ik heb niet nog een keer trek in een tsunami"
Dat wordt niet uitgezondenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef schommelstoel het volgende:
Servio is zichzelf er al aan het uitstemmen, door gedrag te vertonen wat de kijker niet leuk zal vinden.
Sukkel
Ik heb geen idee, ik kijk het nu voor het eerst via de stream.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wordt toch niet uitgezonden op tv.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef Psychecn het volgende:
Sommigen zullen waarschijnlijk door hebben dat het geen nut heeft om Alex de schuld te geven.
Mogelijk dat een groepje gaat opkomen voor Alex..
Hohoho, het is wel de liefde van haar leven! En dat wisten de stemmers niet op waarde te schatten!quote:
nee, hij snapt het niet, zegt ook weer iets over hem, tjezus zeg, ik heb nog nooit iemand gezien met zoveel eigendunkquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef dasaliz het volgende:
ohoh serpentio..... pist op gerard maar niet in staat een spiegeltje voor jezelf te houden.
hoezo wat werd er gezegd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef beequeen het volgende:
Die pisnicht weet dus wat er vandaag uitgezonden is. Ik heb het al eerder gezegd, hij speelt onder 1 hoedje met het hokje.
Fijne avond allemaal.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
Servio: "Hij impeteert dingen verkeerd"
Ehm.. wat doettie?.
Achterlijke trekvlek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |