Ranzige bloedblaar is het!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Liep Servio nou echt weg omdat Alex binnenkwam?
Wat een klootzak!
quote:Er mag gedanst worden
3 maart om 21.27
Karim krijgt een missie.
De Stem is nog niet klaar met de bewoners en legt contact met het Huis der Geheimen via de rode telefoon. Servio neemt op, maar De Stem wil niet met hem spreken: Mag ik Karim aan de telefoon?. Karim wordt geroepen en De Stem heeft een mededeling voor hem: Karim, ik heb voor jou een missie. Elke keer als er muziek klinkt in het huis moet je stilstaan en een Indiase danshouding aannemen. Lukt dit zonder dat je medebewoners in de gaten hebben wat je doet, dan ontvang je 1000 euro voor je persoonlijke kluis. Lukt het niet, dan verlies je dit bedrag. Je hoort van mij wanneer de missie is afgelopen. Je missie start meteen."
Nadat het geheim van Karim eerder vanavond bekend werd gemaakt in de live show, krijgt hij nu een wel heel gevaarlijke missie. Zullen zijn medebewoners zijn Indiase danspasjes linken met het feit dat hij ooit in een Bollywood film heeft meegespeeld?
Begrijp je ons nu?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Liep Servio nou echt weg omdat Alex binnenkwam?
Wat een klootzak!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
moniekie is net bassie van adriaan met dr gepiep hahaha
Ik wil een feestje!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Wordt een vroege nacht denk ik...iedereen is down
Ik had het al door... ik moet echt niet te snel meer mijn mening uitspreken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou wacht maar ff ze gaat zo weer beginnen
Jammer dat hij dat niet thuis kan vertellen nu!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Psychecn het volgende:
Hoorde je Stervio ff geleden : ze willen thuis laten zien dat wij niet de baas zijn met stemmen en hun beslissen!!!
Das dan wel weer wijsheid![]()
Dat ie dan net doet alsof het Alex' schuld is dat Maik weg is... Alsof hij zelf niet ook genomineerd stondquote:
quote:
Ik begreep het al, maar nu helemaalquote:
inderdaad, deed echt totaal niks, ja afwassenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
maar terecht... Maik zat daar maar een beetje mooi te wezen en voor de rest deed-ie geen ene moer.
snap ik ook niks van, ik vind maik een vreselijke engerd!!! met die soepkin en die vislippenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
maar terecht... Maik zat daar maar een beetje mooi te wezen en voor de rest deed-ie geen ene moer.
hahahahaaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef Conquer het volgende:
[..]
Ik had het al door... ik moet echt niet te snel meer mijn mening uitspreken.
Dramaqueen idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
Mo: 'is dit een freakshow? Hoe maken we Mo in een week kapot'__!
Je mag niet meer huilenquote:
AGREE kleine overwinning is dat Alex dr nog is..quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat niet thuis kan vertellen nu!
Servioooooo Janetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
"Monique, het geheim van Maik was dat hij echt ENORME borsten had, met van die grote tepelschijven. Baby's en mannen vonden het heerlijk om er aan te zuigen. Jij hebt ze ook in je mond gehad. Wat is je reactie?"
Nee nee, hij zei dat de stem bepaalt. Als in de stem laat zien aan de kijkers waardoor wij een verwrongen beeld van de werkelijkheid krijgen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Psychecn het volgende:
Hoorde je Stervio ff geleden : ze willen thuis laten zien dat wij niet de baas zijn met stemmen en hun beslissen!!!
Das dan wel weer wijsheid![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef TheVulture het volgende:
"Monique, het geheim van Maik was dat hij echt ENORME borsten had, met van die grote tepelschijven. Baby's en mannen vonden het heerlijk om er aan te zuigen. Jij hebt ze ook in je mond gehad. Wat is je reactie?"
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef bb2 het volgende:
Ik vind het triest dat ze het zo persoonlijk opvatten.
Wat dat betreft heeft Gerard gelijk, it's a f*ckin game!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Het is ALTIJD fakking Alex z'n schuld!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef versabommie het volgende:
Jaaaaaa Het is nimmer de schuld van die pisnicht, het is allemaal Alex zijn schuld
Ik vind het prachtig! Laat ze maar denken!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef mootie het volgende:
Echt te grappig dat ze gewoon niet snappen dat Alex er nog is.
Geheime kamer?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
Wat was die flits op cam 4??? Rode kamer of zo
Gerardquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef bb2 het volgende:
Ik vind het triest dat ze het zo persoonlijk opvatten.
Wat dat betreft heeft Gerard gelijk, it's a f*ckin game!
Als het zo blijft dat de vrouwen de mannen nomineren zit hij er nog wel veel langer. Aafke en Mo gaan namelijk niet meer hem nomineren omdat ze er spijt van haddenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij zit er niet alleen nu, hij zit er nog minimaal 2 weken.
Net bij Renate was ze nog niet eens verliefdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef mootie het volgende:
Ow, Maik is ineens de liefde van haar leven? Dat is ook nieuw toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |