Ik wil een feestje!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Wordt een vroege nacht denk ik...iedereen is down
Ik had het al door... ik moet echt niet te snel meer mijn mening uitspreken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou wacht maar ff ze gaat zo weer beginnen
Jammer dat hij dat niet thuis kan vertellen nu!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Psychecn het volgende:
Hoorde je Stervio ff geleden : ze willen thuis laten zien dat wij niet de baas zijn met stemmen en hun beslissen!!!
Das dan wel weer wijsheid![]()
Dat ie dan net doet alsof het Alex' schuld is dat Maik weg is... Alsof hij zelf niet ook genomineerd stondquote:
quote:
Ik begreep het al, maar nu helemaalquote:
inderdaad, deed echt totaal niks, ja afwassenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
maar terecht... Maik zat daar maar een beetje mooi te wezen en voor de rest deed-ie geen ene moer.
snap ik ook niks van, ik vind maik een vreselijke engerd!!! met die soepkin en die vislippenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
maar terecht... Maik zat daar maar een beetje mooi te wezen en voor de rest deed-ie geen ene moer.
hahahahaaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef Conquer het volgende:
[..]
Ik had het al door... ik moet echt niet te snel meer mijn mening uitspreken.
Dramaqueen idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
Mo: 'is dit een freakshow? Hoe maken we Mo in een week kapot'__!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |