quote:Vanaf maandag 28 februari staat in de vooravond van RTL 5 een nieuwe reeks Topchef op het menu. Werd in de vorige serie gezocht naar de Beste amateurkok van Nederland, nu gaat het om jong professionals.
Het programma staat weer onder leiding van Robert Kranenborg. Diegene die hij tot winnaar verkiest, wint een baan als chef de partie in een gerenommeerd restaurant. Welk restaurant dit is, wil RTL niet bekend maken.
De eerste week van Topchef staat in het teken van een groots opgezette voorronde. 128 Kandidaten moeten zichzelf in korte tijd bewijzen tegenover Kranenborg en Jaspers, waarna er aan het einde van de week nog 64 chefkoks in spe over zijn. Zij gaan twaalf weken lang de culinaire strijd met elkaar aan.
Ook in deze serie worden Kranenborg en Jaspers bijgestaan door diverse Nederlandse chefs, die stuk voor stuk één of meerdere Michelin-sterren op hun naam hebben staan.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Djokotron het volgende:
Is het weer begonnenniceee
Bobbie heeft mijn UI gejat
Nee,die is naar het schijnt hoogzwanger op dit moment.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef Djokotron het volgende:
Maar euh, doet Priscilla ook weer mee?
Fraulein Priscilla zit er waarschijnlijk niet in dit keerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef Djokotron het volgende:
Hoorde de dagverse groente alweer voorbij komen
Maar euh, doet Priscilla ook weer mee?
Ze staat nog wel braaf op de topchef site.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee,die is naar het schijnt hoogzwanger op dit moment.
Daarom behoud ik hoopquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze staat nog wel braaf op de topchef site.
Whut alweer? Die lust er wel pap van dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee,die is naar het schijnt hoogzwanger op dit moment.
Leider van een strafkamp, toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef wonderer het volgende:
Heeft iemand trouwens verstand van wat Priscilla doet voor werk (maitre d' van een lunchgelegenheid, toch?)
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leider van een strafkamp, toch?
Ze wordt net als Rico vorig jaar tweede, mark my wordsquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef female81 het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat die hysterische muts door zou gaan.
Niets levert in een kook-programma leukere tv op dan dit soort typetjes.
(Ze moeten haar alleen niet laten wínnen, maar dat zal ook wel niet gebeuren.)
Ibra was zo'n fokking baas jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:04 schreef Djokotron het volgende:
Peggy "ik kan niet normaal praten" won.. nee die is leuk
Ibrahim is de winnaar van vorig jaar. Voor mij althans. Zonder te proeven iedereen ownen daar
En z'n gedrag niet te vergetenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ibra was zo'n fokking baas ja"der zit chorizo in en dat mag ik niet eten, dus ik kan het niet proeven" en dan de beste zijn van iedereen
jammer dat hij slachtoffer werd van het arbitraire beoordelingssysteem.
FOKKING hell!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En z'n gedrag niet te vergeten
Dat maakt hem inderdaad baasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
FOKKING hell!
En altijd er geen zin meer in hebben, het willen opgeven... en steeds winnen
Je moet even Silverlight downloaden gok ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk altijd via RTLgemist, maar die player doet het niet.Is dat bij jullie ook?
Gezellig tegen jezelf pratenquote:
Italiaanse McDonalds. Lekker hamburgers grillen jwz.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef Bloodspike het volgende:
WTF dit niveau te hoog??? wil niet weten in welk restaurant je staat vriend want ik kom niet bij je eten.
erg hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef Djokotron het volgende:
Afgestudeerd kok ook nog he, man man man wat een mongol.
en vooral van de sausquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:53 schreef Djokotron het volgende:
Check julius eens genieten van zijn 8e bord pasta
Leuk om naar te kijken ookquote:
Ik geloof dat ik het tijdens het vorige seizoen ook gevraagd heb, maar ik ben het weer vergeten: waarom wordt hij Vossius genoemd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:40 schreef Djokotron het volgende:
Het is een pussy die gaat janken als je hem de waarheid vertelt. Weg ermee. Al zou vossius er wel lekker cynisch op los kunnen gaan
Zelfbenoemd geloof ik (quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het tijdens het vorige seizoen ook gevraagd heb, maar ik ben het weer vergeten: waarom wordt hij Vossius genoemd?
thanks! nu ga ik het onthouden, beloofdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef k_man het volgende:
Kranenborg was mede-eigenaar van restaurant Vossius in Amsterdam. Een protserige zaak, die al snel failliet ging, met een schuld van vele tonnen.
Inderdaadquote:
Automatisch "Ja chef, bon chef" zeggen en je zinsconstructie vernaggelen: "Ik heb voor u gemaakt..."quote:Op zondag 6 maart 2011 01:30 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vraag me af en toe wel af wat je nou op zo'n koksschool leert.
Deed Ibra ook niet en dat was ook een topperquote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
Al die afgestudeerde koks proeven niet eens wat ze daar allemaal bij mekaar gooien, wat een circus daar.
Ibra was de uitzondering die de regel bevestigdequote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deed Ibra ook niet en dat was ook een topper
Ja, maar die is niet eens naar een koksschool oid geweest. Het was zijn talent, die kon écht koken. Hij had het gevoel hiervoor, de rest kookt zoals in het receptenboek stond wat ze uit hun hoofd hebben geleerd. Klinkt als een cliché en onzin, maar dat verschil proef je echt snel.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deed Ibra ook niet en dat was ook een topper
Ik ben het helemaal eens hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 19:15 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ja, maar die is niet eens naar een koksschool oid geweest. Het was zijn talent, die kon écht koken. Hij had het gevoel hiervoor, de rest kookt zoals in het receptenboek stond wat ze uit hun hoofd hebben geleerd. Klinkt als een cliché en onzin, maar dat verschil proef je echt snel.
Grolsch zegt per heden het sponsorcontract opquote:Op maandag 7 maart 2011 19:16 schreef megamandy het volgende:
Ik was zo aan het hopen op een dwdd-fragment van Je bent een bierdrinker? Dan scheiden bier onze wegen. Om te vervolgen met een mede mogelijk gemaakt door Grolsch reclame
Kan beter op de achtergrond als Priscilla commandeert.quote:
Zou er eerder een jonge italiaanse kaas ingooien.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef franklop het volgende:
kaas in risotto? nu kook ik het nooit, maar vind het apart :p
Daar erger ik me ook aan ja. Old Adam is misschien handig voor op brood, maar het is geen oude kaas.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef grasisbruin het volgende:
Julius toch... Oude kaas![]()
OLD AMSTERDAM!
Who cares, als die naam maar in beeld komt en 100x per uitzending genoemd wordt. Commerciële tvquote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook aan ja. Old Adam is misschien handig voor op brood, maar het is geen oude kaas.
Reypenaer XO FTW!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook aan ja. Old Adam is misschien handig voor op brood, maar het is geen oude kaas.
Sluikreclame a la, maar liegen?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Who cares, als die naam maar in beeld komt en 100x per uitzending genoemd wordt. Commerciële tv
Gelukkig ben ik niet de enige die zich hier aan 'stoort'.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef wonderer het volgende:
Dat bladgoud
En "hun dit, hun dat"... *kromme tenen*
Maar wel leuke gerechten, leuke aflevering
Is er wel aan te merken dat je dat nooit maakt, kaas kan perfect in een risotto. Alleen niet te vroeg er in gooien.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef franklop het volgende:
kaas in risotto? nu kook ik het nooit, maar vind het apart :p
bedoel je die Canadees die het over dolfijnensperma had?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef Djokotron het volgende:
VVVVVVLADIMIRRRRR![]()
Lijkt op die gozer van vorig jaar die overal ....... bij in gooide 'omdat hij dat zo lekker vond'
die heb ik uit mijn geheugen gebandquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef k_man het volgende:
Nee, die gek die overal sojasaus in kieperde.
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:32 schreef wonderer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het grappig vindt dat een neger zo'n Oostblok naam heeft?
Was het sojasaus? Ik weet het niet meer, maar die reacties elke keer waarom ie dat deed, wat een baas was datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef k_man het volgende:
Nee, die gek die overal sojasaus in kieperde.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:16 schreef megamandy het volgende:
Ik was zo aan het hopen op een dwdd-fragment van Je bent een bierdrinker? Dan scheiden hier onze wegen. Om te vervolgen met een mede mogelijk gemaakt door Grolsch reclame
Omar was het tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
bedoel je die Canadees die het over dolfijnensperma had?
Ik had inderdaad wel een ander type persoon verwacht met die naamquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:32 schreef wonderer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het grappig vindt dat een neger zo'n Oostblok naam heeft?
Ze moeten zich nog ontpoppen, wacht maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:50 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Omar was het toch
Al die culthelden van vorig jaar en nu hebben we alleen van die losers.
alleen een nieuwe vrouwlijke Ricoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze moeten zich nog ontpoppen, wacht maar
Ik ben zelf ook kok, en zou voor geen goud een baantje willen krijgen en een keuken waar je alleen maar aangenomen bent omdat je het hebt gewonnen. Denk je nou echt dat je dat respect krijgt? En dan de professionele koks, alsof die hun eigen keuken gaan verlaten voor zoiets, of die aan de andere kant van het land wonen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:02 schreef WaywardOne het volgende:
Wat een kut programma zeg.
Wedstrijdje doen om bij mijn oude werkgever in de keuken te staan. Serieus.. Restaurant Bridges, voorheen Cafe Roux, in The Grand heeft zoveel personeel tekort dat ze elke randdebiel aannemen die solliciteert. In de tijd dat ik daar werkte nam m'n chef 2 Polen en een Italiaan aan zonder keuken ervaring.
En dan zwijg ik nog over de abnormale werktijden. Ikw erkte van 10 's ochtends tot plus min 11 uur 's avonds.
Kutbedrijf.
Dus omdat bij jou de prijs niet in de smaak (quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:02 schreef WaywardOne het volgende:
Wat een kut programma zeg.
Wedstrijdje doen om bij mijn oude werkgever in de keuken te staan. Serieus.. Restaurant Bridges, voorheen Cafe Roux, in The Grand heeft zoveel personeel tekort dat ze elke randdebiel aannemen die solliciteert. In de tijd dat ik daar werkte nam m'n chef 2 Polen en een Italiaan aan zonder keuken ervaring.
En dan zwijg ik nog over de abnormale werktijden. Ikw erkte van 10 's ochtends tot plus min 11 uur 's avonds.
Kutbedrijf.
Je moet je respect daar verdienen. Bij het kleinste foutje wordt je helemaal verrot gescholden. Er is nu een andere chef, een Fransman, toen ik daar zat was het een Engelsman, Andrew Gaskell, je ziet hem op tv in dat korte stukje de orders rond schreeuwen. Da's echt een bloedhond eerste klasse. Je kan ongeloofelijk veel leren en ervaring opdoen daar, heb ik ook gedaan, heb er 2 jaar gewerkt maar zou er voor geen goud naar terug gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook kok, en zou voor geen goud een baantje willen krijgen en een keuken waar je alleen maar aangenomen bent omdat je het hebt gewonnen. Denk je nou echt dat je dat respect krijgt? En dan de professionele koks, alsof die hun eigen keuken gaan verlaten voor zoiets, of die aan de andere kant van het land wonen.
Nou kut programma is dan misschien een beetje overdreven. Maar net wat Kapitein_Schavuit zegt, als je daar een werkplek WINT wordt het echt kut voor je. Je kan er beter gewoon solliciteren, dan wordt je hoogstwaarschijnlijk toch wel aangenomen en start je met meer respect dan dat je er aan je handje wordt binnen gebracht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus omdat bij jou de prijs niet in de smaak () valt, is het een kutprogramma? Tja, afgelopen seizoen was de hoofdprijs ook een
waard, maar dat maakte het programma an sich niet minder leuk.
Je oude chef probeerde Gordon Ramsay na te doen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:36 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Je moet je respect daar verdienen. Bij het kleinste foutje wordt je helemaal verrot gescholden. Er is nu een andere chef, een Fransman, toen ik daar zat was het een Engelsman, Andrew Gaskell, je ziet hem op tv in dat korte stukje de orders rond schreeuwen. Da's echt een bloedhond eerste klasse. Je kan ongeloofelijk veel leren en ervaring opdoen daar, heb ik ook gedaan, heb er 2 jaar gewerkt maar zou er voor geen goud naar terug gaan.
die gaan het sowieso niet redden, ik verwacht wel dat er afgestudeerd kok wintquote:En dan lach ik me helemaal krom om van die 48 jarige hobby koks die aan dat programma meedoenDie houden het daar geen dag vol. Mensen weten serieus niet waar ze aan beginnen op die leeftijd.
wat is eigenlijk een chef de partie ?quote:Degene die topchef 2011 wint en daar komt te werken als chef de partie gaat het heel erg moeilijk krijgen. Als je niet tegen een schreeuwende chef kan... Stop dan nu maar
Dat geloof ik verders ook wel hoor, maar ik denk dat er sowieso geen amateurkok gaat winnen (naast feit dat er sowieso al minder amateurs zijn te vinden dit seizoen)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:38 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Nou kut programma is dan misschien een beetje overdreven. Maar net wat Kapitein_Schavuit zegt, als je daar een werkplek WINT wordt het echt kut voor je. Je kan er beter gewoon solliciteren, dan wordt je hoogstwaarschijnlijk toch wel aangenomen.
Mijn oude chef Gordon Ramsay na doen? Ehm.. Ze hebben dezelfde leermeester gehad, Albert Roux, daar zullen ze het allebei wel van hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je oude chef probeerde Gordon Ramsay na te doen?
[..]
die gaan het sowieso niet redden, ik verwacht wel dat er afgestudeerd kok wint
[..]
wat is eigenlijk een chef de partie ?
Als ik zie hoe die afgestudeerde koks daar af en toe staan te prutsen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat geloof ik verders ook wel hoor, maar ik denk dat er sowieso geen amateurkok gaat winnen (naast feit dat er sowieso al minder amateurs zijn te vinden dit seizoen)
Daarom is het dus een leuk programmaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:44 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Als ik zie hoe die afgestudeerde koks daar af en toe staan te prutsen...Ach, het is leuke televisie op sommige momenten.
dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:43 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Mijn oude chef Gordon Ramsay na doen? Ehm.. Ze hebben dezelfde leermeester gehad, Albert Roux, daar zullen ze het allebei wel van hebbenDie Albert Roux kan der op z'n oude leeftijd ook nog wat van, die kwam eens in de 3 maanden langs. Kwam ie in de keuken staan 's avonds. Als ie iets niet goed vond kreeg je een tik met z'n wandelstok
![]()
oke dankjequote:Chef de Partie is eigenlijk een afdelingshoofd. Denk dat ik het zo wel kan zeggen. Een zelfstandig werkend kok die de leiding heeft over zijn deel van een keuken.
Met een klote hoofdprijs. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daarom is het dus een leuk programma
dat maakt het wel leuk, vooral dat ze met sommige opdrachten moeilijk denken (bijv toen met die lasange van groenten)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:44 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Als ik zie hoe die afgestudeerde koks daar af en toe staan te prutsen...Ach, het is leuke televisie op sommige momenten.
Inderdaad, want in een lasagne ''MOET'' pastaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat maakt het wel leuk, vooral dat ze met sommige opdrachten moeilijk denken (bijv toen met die lasange van groenten)
dat jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:49 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Inderdaad, want in een lasagne ''MOET'' pasta
En dat met die stoofschotel, daar moest een zuurtje bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat jaik had als bladen iets van pompoen of aubergine gepakt, niet dat ik er veel verstand heb.. maar ik had daar geen verse pasta staan maken
Ja dat staat constant op tv. Maar je hebt inderdaad gelijk, het is gediplomeerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef k_man het volgende:
Ehm, een afgestudeerd kok? Wat is dat voor onzin? Een gediplomeerd kok, soît, maar aan welke universiteit kan ik als kok afstuderen?
ach zo noemen het op tv, er zijn ook zat mbo-ers die zich zelf afgestudeerd noemenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef k_man het volgende:
Ehm, een afgestudeerd kok? Wat is dat voor onzin? Een gediplomeerd kok, soît, maar aan welke universiteit kan ik als kok afstuderen?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
ach zo noemen het op tv, er zijn ook zat mbo-ers die zich zelf afgestudeerd noemen
Waarom zou je alleen op een universiteit kunnen "afstuderen"?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef k_man het volgende:
Gast, studeren en mbo gaan niet samenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Waarom zou je alleen op een universiteit kunnen "afstuderen"?![]()
Als je je opleiding ergens hebt afgewerkt en je hebt je diploma gehaald, dan ben je daar gewoon"afgestudeerd", klaar toch?
waarom niet, omdat het degene die mbo doen niet tot hoog opgeleiden horen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gast, studeren en mbo gaan niet samen![]()
Nah, geen zin om daar op in te gaan, zorgt alleen maar voor een topicwendingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom niet, omdat het degene die mbo doen niet tot hoog opgeleiden horen?
Die zijn nogal uitgekookt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef k_man het volgende:
Ehm, een afgestudeerd kok? Wat is dat voor onzin?
over die discussie kan je vast hele topics vullen inderdaad..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nah, geen zin om daar op in te gaan, zorgt alleen maar voor een topicwending![]()
Is dit een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef Krantenman het volgende:
Waarom zou je alleen op een universiteit kunnen "afstuderen"?![]()
Als je je opleiding ergens hebt afgewerkt en je hebt je diploma gehaald, dan ben je daar gewoon"afgestudeerd", klaar toch?
Nou, beter afwerken dan afmaken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En je werkt een opleiding niet af. Afwerken laat je maar doen op de wallen
Dus jij zou een bouwvakker alleen maar "gediplomeerd" willen noemen,maar niet "afgestudeerd", terwijl hij waarschijnlijk een mooie deur kan in elkaar zetten voor je nieuwe huis, iets wat jij waarschijnlijk (gok ik) helemaal niet kan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag?
Afstuderen impliceert dat je gestudeerd hebt. Naar school gaan is iets anders als studeren. Je hoort mensen toch ook niet vertellen dat ze afgestudeerd zijn aan de basisschool?
Net alsof het HBO wel voor hoogopgeleiden zorgtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom niet, omdat het degene die mbo doen niet tot hoog opgeleiden horen?
Hier moest ik toch wel even om lachen, maar laat gaan joh.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gast, studeren en mbo gaan niet samen![]()
vandaar ook mijn postquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:41 schreef Djokotron het volgende:
Niet haten mensen
[..]
Net alsof het HBO wel voor hoogopgeleiden zorgtUniversiteit is ook overschat. Tot zover deze onzin.
quote:Terug naar je keuken! *..galm... nog VIJF minuten.. *
Zo is dat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
vandaar ook mijn postik kan niet tegen sommige blaaskaken die beweren dat ze zo geweldig zijn omdat ze op de universiteit zitten
IT'S OUI CHEF DAMNIT!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
vandaar ook mijn postik kan niet tegen sommige blaaskaken die beweren dat ze zo geweldig zijn omdat ze op de universiteit zitten
[..]
![]()
JA CHEF SORRY CHEF
En ik denk dat ik wel met verschillende dingen kan aantonen dat een kok die naar ''school'' gaat wel degelijk ''studeert''. Maar goed, dit topic gaat over een tv programma. Dit is niet echt de plek om te bitchen over school/universiteit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag?
Afstuderen impliceert dat je gestudeerd hebt. Naar school gaan is iets anders als studeren. Je hoort mensen toch ook niet vertellen dat ze afgestudeerd zijn aan de basisschool?
Klopt, want Priscilla komt terugquote:
Niet plezierig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:20 schreef Drassss het volgende:
15 min gemist? Niks boeiends volgens mij.
Neuh, niet echt iddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:20 schreef Drassss het volgende:
15 min gemist? Niks boeiends volgens mij.
Bij deze, de topclassquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:27 schreef zoem het volgende:
Nu draaien ze Prison Break muziek; de porno-deuntjes hebben ze dit keer maar achterwege gelaten
Ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:33 schreef WaywardOne het volgende:
Ben benieuw of ze een beetje creatief zullen zijn met de salade die ze zelf mogen verzinnen.
Inspiratie voor een nieuwe ttquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:38 schreef WaywardOne het volgende:
Topchef, De Jonge Professionals.
En dan staat er een 45 jaar oude kapster
Fitness? Dat kan je toch veel beter in bed doen?!quote:
Kijk ik op de site, is ie Sous chef.quote:
In een bruin café waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:40 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Kijk ik op de site, is ie Sous chef.
Teehee![]()
Wat een grappenmaker.
Zolang er maar een stopcontact isquote:
Ja!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Drassss het volgende:
Daar moet een GIF van gemaakt worden voor in de OP.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Drassss het volgende:
Daar moet een GIF van gemaakt worden voor in de OP.
Angelique kijkt tijdens die beoordeling altijd zo typisch vind ik... altijd met zo'n "watzegjeNOU?"-gezichtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Angelique wint alleen maar dankzij haar hoeveelheid saus
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef zoem het volgende:
Ik ben niet zo'n designer, maar ik heb een animated gifje gemaakt
[ afbeelding ]
Heldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Win.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Lolquote:Ik ben niet zo'n designer, maar ik heb een animated gifje gemaakt
p0ljb.gif
Normaal in een keuken.quote:
ja maar het zijn amateurs.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:16 schreef grasisbruin het volgende:
[..]
Normaal in een keuken.
Is bevestiging dat wat de chef zegt ook overgekomen is.
Keukentaalquote:
Hij heeft ook gelijk, die Sylvester. Een meesterkok en een culinair expert hebben geen verstand van koken. Een knuppel die de hele dag friet en biefstuk bakt weet het allemaal veel beter.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef megamandy het volgende:
Sylvester is het volgens mij nooit eens met de chefs
Hij is het enkel eens met zichzelf.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef megamandy het volgende:
Sylvester is het volgens mij nooit eens met de chefs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |