quote:Vanaf maandag 28 februari staat in de vooravond van RTL 5 een nieuwe reeks Topchef op het menu. Werd in de vorige serie gezocht naar de Beste amateurkok van Nederland, nu gaat het om jong professionals.
Het programma staat weer onder leiding van Robert Kranenborg. Diegene die hij tot winnaar verkiest, wint een baan als chef de partie in een gerenommeerd restaurant. Welk restaurant dit is, wil RTL niet bekend maken.
De eerste week van Topchef staat in het teken van een groots opgezette voorronde. 128 Kandidaten moeten zichzelf in korte tijd bewijzen tegenover Kranenborg en Jaspers, waarna er aan het einde van de week nog 64 chefkoks in spe over zijn. Zij gaan twaalf weken lang de culinaire strijd met elkaar aan.
Ook in deze serie worden Kranenborg en Jaspers bijgestaan door diverse Nederlandse chefs, die stuk voor stuk één of meerdere Michelin-sterren op hun naam hebben staan.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Djokotron het volgende:
Is het weer begonnenniceee
Bobbie heeft mijn UI gejat
Nee,die is naar het schijnt hoogzwanger op dit moment.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef Djokotron het volgende:
Maar euh, doet Priscilla ook weer mee?
Fraulein Priscilla zit er waarschijnlijk niet in dit keerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef Djokotron het volgende:
Hoorde de dagverse groente alweer voorbij komen
Maar euh, doet Priscilla ook weer mee?
Ze staat nog wel braaf op de topchef site.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee,die is naar het schijnt hoogzwanger op dit moment.
Daarom behoud ik hoopquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze staat nog wel braaf op de topchef site.
Whut alweer? Die lust er wel pap van dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee,die is naar het schijnt hoogzwanger op dit moment.
Leider van een strafkamp, toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef wonderer het volgende:
Heeft iemand trouwens verstand van wat Priscilla doet voor werk (maitre d' van een lunchgelegenheid, toch?)
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leider van een strafkamp, toch?
Ze wordt net als Rico vorig jaar tweede, mark my wordsquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef female81 het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat die hysterische muts door zou gaan.
Niets levert in een kook-programma leukere tv op dan dit soort typetjes.
(Ze moeten haar alleen niet laten wínnen, maar dat zal ook wel niet gebeuren.)
Ibra was zo'n fokking baas jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:04 schreef Djokotron het volgende:
Peggy "ik kan niet normaal praten" won.. nee die is leuk
Ibrahim is de winnaar van vorig jaar. Voor mij althans. Zonder te proeven iedereen ownen daar
En z'n gedrag niet te vergetenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ibra was zo'n fokking baas ja"der zit chorizo in en dat mag ik niet eten, dus ik kan het niet proeven" en dan de beste zijn van iedereen
jammer dat hij slachtoffer werd van het arbitraire beoordelingssysteem.
FOKKING hell!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En z'n gedrag niet te vergeten
Dat maakt hem inderdaad baasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
FOKKING hell!
En altijd er geen zin meer in hebben, het willen opgeven... en steeds winnen
Je moet even Silverlight downloaden gok ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk altijd via RTLgemist, maar die player doet het niet.Is dat bij jullie ook?
Gezellig tegen jezelf pratenquote:
Italiaanse McDonalds. Lekker hamburgers grillen jwz.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef Bloodspike het volgende:
WTF dit niveau te hoog??? wil niet weten in welk restaurant je staat vriend want ik kom niet bij je eten.
erg hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef Djokotron het volgende:
Afgestudeerd kok ook nog he, man man man wat een mongol.
en vooral van de sausquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:53 schreef Djokotron het volgende:
Check julius eens genieten van zijn 8e bord pasta
Leuk om naar te kijken ookquote:
Ik geloof dat ik het tijdens het vorige seizoen ook gevraagd heb, maar ik ben het weer vergeten: waarom wordt hij Vossius genoemd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:40 schreef Djokotron het volgende:
Het is een pussy die gaat janken als je hem de waarheid vertelt. Weg ermee. Al zou vossius er wel lekker cynisch op los kunnen gaan
Zelfbenoemd geloof ik (quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het tijdens het vorige seizoen ook gevraagd heb, maar ik ben het weer vergeten: waarom wordt hij Vossius genoemd?
thanks! nu ga ik het onthouden, beloofdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef k_man het volgende:
Kranenborg was mede-eigenaar van restaurant Vossius in Amsterdam. Een protserige zaak, die al snel failliet ging, met een schuld van vele tonnen.
Inderdaadquote:
Automatisch "Ja chef, bon chef" zeggen en je zinsconstructie vernaggelen: "Ik heb voor u gemaakt..."quote:Op zondag 6 maart 2011 01:30 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vraag me af en toe wel af wat je nou op zo'n koksschool leert.
Deed Ibra ook niet en dat was ook een topperquote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
Al die afgestudeerde koks proeven niet eens wat ze daar allemaal bij mekaar gooien, wat een circus daar.
Ibra was de uitzondering die de regel bevestigdequote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deed Ibra ook niet en dat was ook een topper
Ja, maar die is niet eens naar een koksschool oid geweest. Het was zijn talent, die kon écht koken. Hij had het gevoel hiervoor, de rest kookt zoals in het receptenboek stond wat ze uit hun hoofd hebben geleerd. Klinkt als een cliché en onzin, maar dat verschil proef je echt snel.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deed Ibra ook niet en dat was ook een topper
Ik ben het helemaal eens hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 19:15 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ja, maar die is niet eens naar een koksschool oid geweest. Het was zijn talent, die kon écht koken. Hij had het gevoel hiervoor, de rest kookt zoals in het receptenboek stond wat ze uit hun hoofd hebben geleerd. Klinkt als een cliché en onzin, maar dat verschil proef je echt snel.
Grolsch zegt per heden het sponsorcontract opquote:Op maandag 7 maart 2011 19:16 schreef megamandy het volgende:
Ik was zo aan het hopen op een dwdd-fragment van Je bent een bierdrinker? Dan scheiden bier onze wegen. Om te vervolgen met een mede mogelijk gemaakt door Grolsch reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |