Inderdaadquote:
Automatisch "Ja chef, bon chef" zeggen en je zinsconstructie vernaggelen: "Ik heb voor u gemaakt..."quote:Op zondag 6 maart 2011 01:30 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vraag me af en toe wel af wat je nou op zo'n koksschool leert.
Deed Ibra ook niet en dat was ook een topperquote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
Al die afgestudeerde koks proeven niet eens wat ze daar allemaal bij mekaar gooien, wat een circus daar.
Ibra was de uitzondering die de regel bevestigdequote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deed Ibra ook niet en dat was ook een topper
Ja, maar die is niet eens naar een koksschool oid geweest. Het was zijn talent, die kon écht koken. Hij had het gevoel hiervoor, de rest kookt zoals in het receptenboek stond wat ze uit hun hoofd hebben geleerd. Klinkt als een cliché en onzin, maar dat verschil proef je echt snel.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deed Ibra ook niet en dat was ook een topper
Ik ben het helemaal eens hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 19:15 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ja, maar die is niet eens naar een koksschool oid geweest. Het was zijn talent, die kon écht koken. Hij had het gevoel hiervoor, de rest kookt zoals in het receptenboek stond wat ze uit hun hoofd hebben geleerd. Klinkt als een cliché en onzin, maar dat verschil proef je echt snel.
Grolsch zegt per heden het sponsorcontract opquote:Op maandag 7 maart 2011 19:16 schreef megamandy het volgende:
Ik was zo aan het hopen op een dwdd-fragment van Je bent een bierdrinker? Dan scheiden bier onze wegen. Om te vervolgen met een mede mogelijk gemaakt door Grolsch reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |