Italiaanse McDonalds. Lekker hamburgers grillen jwz.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef Bloodspike het volgende:
WTF dit niveau te hoog??? wil niet weten in welk restaurant je staat vriend want ik kom niet bij je eten.
erg hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef Djokotron het volgende:
Afgestudeerd kok ook nog he, man man man wat een mongol.
en vooral van de sausquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:53 schreef Djokotron het volgende:
Check julius eens genieten van zijn 8e bord pasta
Leuk om naar te kijken ookquote:
Ik geloof dat ik het tijdens het vorige seizoen ook gevraagd heb, maar ik ben het weer vergeten: waarom wordt hij Vossius genoemd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:40 schreef Djokotron het volgende:
Het is een pussy die gaat janken als je hem de waarheid vertelt. Weg ermee. Al zou vossius er wel lekker cynisch op los kunnen gaan
Zelfbenoemd geloof ik (quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het tijdens het vorige seizoen ook gevraagd heb, maar ik ben het weer vergeten: waarom wordt hij Vossius genoemd?
thanks! nu ga ik het onthouden, beloofdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef k_man het volgende:
Kranenborg was mede-eigenaar van restaurant Vossius in Amsterdam. Een protserige zaak, die al snel failliet ging, met een schuld van vele tonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |