Kan beter op de achtergrond als Priscilla commandeert.quote:
Zou er eerder een jonge italiaanse kaas ingooien.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef franklop het volgende:
kaas in risotto? nu kook ik het nooit, maar vind het apart :p
Daar erger ik me ook aan ja. Old Adam is misschien handig voor op brood, maar het is geen oude kaas.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef grasisbruin het volgende:
Julius toch... Oude kaas![]()
OLD AMSTERDAM!
Who cares, als die naam maar in beeld komt en 100x per uitzending genoemd wordt. Commerciële tvquote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook aan ja. Old Adam is misschien handig voor op brood, maar het is geen oude kaas.
Reypenaer XO FTW!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook aan ja. Old Adam is misschien handig voor op brood, maar het is geen oude kaas.
Sluikreclame a la, maar liegen?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Who cares, als die naam maar in beeld komt en 100x per uitzending genoemd wordt. Commerciële tv
Gelukkig ben ik niet de enige die zich hier aan 'stoort'.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef wonderer het volgende:
Dat bladgoud
En "hun dit, hun dat"... *kromme tenen*
Maar wel leuke gerechten, leuke aflevering
Is er wel aan te merken dat je dat nooit maakt, kaas kan perfect in een risotto. Alleen niet te vroeg er in gooien.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef franklop het volgende:
kaas in risotto? nu kook ik het nooit, maar vind het apart :p
bedoel je die Canadees die het over dolfijnensperma had?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef Djokotron het volgende:
VVVVVVLADIMIRRRRR![]()
Lijkt op die gozer van vorig jaar die overal ....... bij in gooide 'omdat hij dat zo lekker vond'
die heb ik uit mijn geheugen gebandquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef k_man het volgende:
Nee, die gek die overal sojasaus in kieperde.
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:32 schreef wonderer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het grappig vindt dat een neger zo'n Oostblok naam heeft?
Was het sojasaus? Ik weet het niet meer, maar die reacties elke keer waarom ie dat deed, wat een baas was datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef k_man het volgende:
Nee, die gek die overal sojasaus in kieperde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |