ach zo noemen het op tv, er zijn ook zat mbo-ers die zich zelf afgestudeerd noemenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef k_man het volgende:
Ehm, een afgestudeerd kok? Wat is dat voor onzin? Een gediplomeerd kok, soît, maar aan welke universiteit kan ik als kok afstuderen?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
ach zo noemen het op tv, er zijn ook zat mbo-ers die zich zelf afgestudeerd noemen
Waarom zou je alleen op een universiteit kunnen "afstuderen"?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef k_man het volgende:
Ehm, een afgestudeerd kok? Wat is dat voor onzin? Een gediplomeerd kok, soît, maar aan welke universiteit kan ik als kok afstuderen?
Gast, studeren en mbo gaan niet samenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Waarom zou je alleen op een universiteit kunnen "afstuderen"?![]()
Als je je opleiding ergens hebt afgewerkt en je hebt je diploma gehaald, dan ben je daar gewoon"afgestudeerd", klaar toch?
waarom niet, omdat het degene die mbo doen niet tot hoog opgeleiden horen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gast, studeren en mbo gaan niet samen![]()
Nah, geen zin om daar op in te gaan, zorgt alleen maar voor een topicwendingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom niet, omdat het degene die mbo doen niet tot hoog opgeleiden horen?
Die zijn nogal uitgekookt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef k_man het volgende:
Ehm, een afgestudeerd kok? Wat is dat voor onzin?
over die discussie kan je vast hele topics vullen inderdaad..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nah, geen zin om daar op in te gaan, zorgt alleen maar voor een topicwending![]()
Is dit een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef Krantenman het volgende:
Waarom zou je alleen op een universiteit kunnen "afstuderen"?![]()
Als je je opleiding ergens hebt afgewerkt en je hebt je diploma gehaald, dan ben je daar gewoon"afgestudeerd", klaar toch?
Nou, beter afwerken dan afmaken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En je werkt een opleiding niet af. Afwerken laat je maar doen op de wallen
Dus jij zou een bouwvakker alleen maar "gediplomeerd" willen noemen,maar niet "afgestudeerd", terwijl hij waarschijnlijk een mooie deur kan in elkaar zetten voor je nieuwe huis, iets wat jij waarschijnlijk (gok ik) helemaal niet kan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag?
Afstuderen impliceert dat je gestudeerd hebt. Naar school gaan is iets anders als studeren. Je hoort mensen toch ook niet vertellen dat ze afgestudeerd zijn aan de basisschool?
Net alsof het HBO wel voor hoogopgeleiden zorgtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom niet, omdat het degene die mbo doen niet tot hoog opgeleiden horen?
Hier moest ik toch wel even om lachen, maar laat gaan joh.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gast, studeren en mbo gaan niet samen![]()
vandaar ook mijn postquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:41 schreef Djokotron het volgende:
Niet haten mensen
[..]
Net alsof het HBO wel voor hoogopgeleiden zorgtUniversiteit is ook overschat. Tot zover deze onzin.
quote:Terug naar je keuken! *..galm... nog VIJF minuten.. *
Zo is dat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
vandaar ook mijn postik kan niet tegen sommige blaaskaken die beweren dat ze zo geweldig zijn omdat ze op de universiteit zitten
IT'S OUI CHEF DAMNIT!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
vandaar ook mijn postik kan niet tegen sommige blaaskaken die beweren dat ze zo geweldig zijn omdat ze op de universiteit zitten
[..]
![]()
JA CHEF SORRY CHEF
En ik denk dat ik wel met verschillende dingen kan aantonen dat een kok die naar ''school'' gaat wel degelijk ''studeert''. Maar goed, dit topic gaat over een tv programma. Dit is niet echt de plek om te bitchen over school/universiteit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag?
Afstuderen impliceert dat je gestudeerd hebt. Naar school gaan is iets anders als studeren. Je hoort mensen toch ook niet vertellen dat ze afgestudeerd zijn aan de basisschool?
Klopt, want Priscilla komt terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |