Ik zou zeggen kijk het nog eens terug het was nogal duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mensen zien ook wat ze zien willen
Maar dan toch wel weer knap, als je kan huilen op commando.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk het nog eens terug het was nogal duidelijk zichtbaar.
sharon speelt het goed, vind ik . alleen mag ze wel wat minder hard praten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef Anneloortje het volgende:
Sharon voelt zich niet zo lekker. Zou ze iets opgelopen hebben in het zwembad?
Wat zei Flip ook alweer wat je kon krijgen? Iets van malaria en oorontsteking ofzo?
Sharon, ik ben in heel wat meertjes, zeeen meertjes gesprongen.
Lol, echt he, als het op Sharon volume staat dan kun je de anderen niet verstaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:55 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon speelt het goed, vind ik . alleen mag ze wel wat minder hard praten.
Ja en Mootje ook minder snerpend. Ik heb er 4 jaar logopedie voor gehad op de PABO. Alles gehaald maar over logo deden ze moeilijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:55 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon speelt het goed, vind ik . alleen mag ze wel wat minder hard praten.
ja mo, sharon en servio....hele irritante stemmen . servio helemaal ,als ie weer in zn jos brink mode zit. zo zwaar overdreven, yugh ! trouwens , die stem van sophia kan ik ook niet meer aanhoren hahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:57 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja en Mootje ook minder snerpend. Ik heb er 4 jaar logopedie voor gehad op de PABO. Alles gehaald maar over logo deden ze moeilijk.
Logisch als je een grafstem hebt.
:p
Heb een grafstem dus ik fok.
Damn, ik den k die zijn goed bezig zie ik tegelijkertijd Guido buiten zitten!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef Anneloortje het volgende:
Alex en Laura zijn aan het fieselefoselen. Als dat geen gootje gobbleen wordt...
Serieus gast? Waarom? Wtf doe Maik? Hij zit daar voor tvtijd om mooi te zijn. Heeft al aan meerdere dingen meegedaan op tv en houdt zich 0,0 met het spel bezig. Daarnaast geeft het alleen ''mooie'' tv als Monique weer eens janks om niks. Hij doet echt niks verder... :Squote:Op donderdag 3 maart 2011 11:46 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb vandaag voor alle zekerheid nog maar even gebeld voor Maik (3 keer) en alex(1 keer)
Telefoonnummers:
Alex = 0909 1391
Maik = 0909 1392
In zijn huimige grijze broekje. Serieus ik zou een goede vrouwzijn aangezien ik broekensnuiver ben, voor het in de was gaat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Damn, ik den k die zijn goed bezig zie ik tegelijkertijd Guido buiten zitten!
Oww een echte Servio fan??quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Serieus gast? Waarom? Wtf doe Maik? Hij zit daar voor tvtijd om mooi te zijn. Heeft al aan meerdere dingen meegedaan op tv en houdt zich 0,0 met het spel bezig. Daarnaast geeft het alleen ''mooie'' tv als Monique weer eens janks om niks. Hij doet echt niks verder... :S
Wat is huimig. ?...over de rest van die post wil ik het maar niet hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
In zijn huimige grijze broekje. Serieus ik zou een goede vrouwzijn aangezien ik broekensnuiver ben, voor het in de was gaat.
ik kan hier niet stemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef vuurvliegje69 het volgende:
0909 1391 = alex
0909 1392 = Maik
Stem in ieder geval Maik, zodat hij boven Servio komt
Sharon is top en Gerard ook en natuurlijk Karim.
Joanne is enorm door de mand gevallen gisteren. Wat een arrogantje
Snerpend geluid of mompelen is imo tot daar aan toe, volume misthoorn is iets waar je op kunt letten als het maar eerlijk wordt gezegd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:57 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja en Mootje ook minder snerpend. Ik heb er 4 jaar logopedie voor gehad op de PABO. Alles gehaald maar over logo deden ze moeilijk.
Logisch als je een grafstem hebt.
:p
Heb een grafstem dus ik fok.
je bent een sgat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Oja jij zit buitengaats he? Jammer, maar wij stemmen wel voor jou okay??
ik zal nog een lekker bakkie voor je zetten, koekje erbij??quote:
En tevens pluizig. Daar mag de heggeschaar wel eens drastisch langs/ overheen gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef M1stral het volgende:
Pff, die Aafke! Blijf nou eens van je haar af meid, het is al zo bagger vet!
Ja dat vind nou ook, waarom zeggen ze het niet tegen Sharon bv? Ze kan best overheersend schreeuwen, daar moet je mensen netjes op wijzenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Snerpend geluid of mompelen is imo tot daar aan toe, volume misthoorn is iets waar je op kunt letten als het maar eerlijk wordt gezegd.
Off topic, dit vind ik de leukste Loesje: [ afbeelding ]
Nee niks Servio fan, het slaat alleen nergens op om zo'n Mike er in te laten omdat Servio een keer dronken was en verder arrogant overkomt. Hij doet wel genoeg, en denkt iig nog na over het SPEL, het is wel een SPEL he? Snap je dat?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef sjampoeh het volgende:
heeft staafke haar haar nog niet gewassen dan ??![]()
![]()
Waar kun je de tussenstanden zien ? kan het niet vinden op de sst site
Yepsssquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zal nog een lekker bakkie voor je zetten, koekje erbij??
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zal nog een lekker bakkie voor je zetten, koekje erbij??
Ze pikken je baantje in waar je bij zit!quote:
Dat zou wel het beste zijn om te doen idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja dat vind nou ook, waarom zeggen ze het niet tegen Sharon bv? Ze kan best overheersend schreeuwen, daar moet je mensen netjes op wijzen
LAAT GAAN JOHquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze pikken je baantje in waar je bij zit!
ik denk niet dat sharon snel boos word. als je het op een normale manier tegen haar zou zeggen, denk ik echt wel dat ze er rekening mee houdtquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zou wel het beste zijn om te doen idd.Maar wie zou dat tegen haar gaan zeggen op een manier waardoor ze niet boos wordt of zich aangevallen voelt.
Sharon wordt nooit boos, die staat open voor kritiek. Er is geen mens in dat huis, wat zo tegen kritiek kan, als sharon, mits fatsoenlijk gebrachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zou wel het beste zijn om te doen idd.Maar wie zou dat tegen haar gaan zeggen op een manier waardoor ze niet boos wordt of zich aangevallen voelt.
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Sharon wordt nooit boos, die staat open voor kritiek. Er is geen mens in dat huis, wat zo tegen kritiek kan, als sharon, mits fatsoenlijk gebracht
pzies, dat bedoel ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Sharon wordt nooit boos, die staat open voor kritiek. Er is geen mens in dat huis, wat zo tegen kritiek kan, als sharon, mits fatsoenlijk gebracht
quote:
Maar zou nog geen ander normaal mens dat tegen haar gezegd hebben?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk niet dat sharon snel boos word. als je het op een normale manier tegen haar zou zeggen, denk ik echt wel dat ze er rekening mee houdt
Ja, het is een spel..! Snap jij dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee niks Servio fan, het slaat alleen nergens op om zo'n Mike er in te laten
omdat Servio een keer dronken was en verder arrogant overkomt. Hij doet wel genoeg, en denkt iig nog na over het SPEL, het is wel een SPEL he? Snap je dat?
wilje ook een bakkie, kan zo nieuwe zetten hoor!quote:
Wat voor mening kan je hebben dan dat Maik moet blijven? Ik vraag toch; wat doet ie? Dan kan ik er op letten en misschien van mening veranderen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja, het is een spel..! Snap jij dat?
Als jij wil dat servio blijft dan ga je toch lekker stemmen! Iedereen zijn mening!
DOE MIJ MAAR ENERGIE DRANK ZODAT IK MEER KAN CAPPENquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
wilje ook een bakkie, kan zo nieuwe zetten hoor!
maik voegt indd niks toe , maar voor nu moet servio er gewoon uit. en dan komt maik de volgende keer wel. de meiden nomineren servio anders nooit meer, daarvoor heeft hij zich al te veel ingelikt bij ze.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat voor mening kan je hebben dan dat Maik moet blijven? Ik vraag toch; wat doet ie? Dan kan ik er op letten en misschien van mening veranderen..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee niks Servio fan, het slaat alleen nergens op om zo'n Mike er in te laten omdat Servio een keer dronken was en verder arrogant overkomt. Hij doet wel genoeg, en denkt iig nog na over het SPEL, het is wel een SPEL he? Snap je dat?
Het zou de sfeer in het huis verbeteren als Servio gaat, daarom zou het prettig zijn als hij eruit gestemd wordt. Meer mensen zullen gaan spelen en zich minder bedreigd voelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat voor mening kan je hebben dan dat Maik moet blijven? Ik vraag toch; wat doet ie? Dan kan ik er op letten en misschien van mening veranderen..
Nou dan maar niet Jo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk niet dat sharon snel boos word. als je het op een normale manier tegen haar zou zeggen, denk ik echt wel dat ze er rekening mee houdt
Het is niet iets dat je zomaar plompverloren tegen iemand zegt toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar zou nog geen ander normaal mens dat tegen haar gezegd hebben?
Ik vind 'r klinken alsof ze een knijper op d'r neus heeft.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
DOE MIJ MAAR ENERGIE DRANK ZODAT IK MEER KAN CAPPEN
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Het zou de sfeer in het huis verbeteren als Servio gaat, daarom zou het prettig zijn als hij eruit gestemd wordt. Meer mensen zullen gaan spelen en zich minder bedreigd voelen
Mik hier maar in de vaatwasser.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:
zo nou ga ik maar eens ff afwassen... al die lege kopjes hier!
droog ik wel voor je afquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:
Goed plan! Doe je haar in een staartquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:
Bah, jammer, dan gaan er mensen idd stemmen, ga er maar van uit dat Maik gaat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:13 schreef Flashbox het volgende:
Tussenstand
3 maart om 11.48
Alex favoriet en Servio moet naar huis.
De tussenstand voor de eliminatie vanavond is binnen. Alex loopt aan kop en is dus vrijwel zeker van zijn plek in het Huis der Geheimen. Zoals het er nu uitziet staat Sevio onderaan. Hij heeft de meeste kans om vanavond geëlimineerd te worden. Maar daar kan jij iets aan veranderen! Stem nu op je favoriet en zorg dat hij in het huis blijft.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou dan maar niet Jo.Ik dnek dat je gelijk hebt, maar vraag me wel af wie het haar dan zou gaan moeten zeggen. Ik zie daar niemand die dit netjes en vriendelijk zou doen. Ja, Karim of Alex, die zouden dat doen als ze daar de behoefte in voelen.
[..]Ik denk wel dat ik gevraagd zou hebben waarom zei zichzelf zo overschreeuwd, als ik 24/7 met haar ergens vertoef. Onder het mom dat ik er hoofdpijn van krijg. (wat niet gelogen is)
Het is niet iets dat je zomaar plompverloren tegen iemand zegt toch?
Speltechnisch is dat toch gewoon slim?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef sjampoeh het volgende:
maik is lief en denk wel eerlijk. stervio is een relnicht en gemeen, anderen opstoken om te drukken zodat hij z'n geld kan houden.
krijgen ze dat geld uit hun kluis mee, als ze eruitgaan nee toch ?
Allemaal stemmen op Maik en Alexquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:13 schreef Flashbox het volgende:
Tussenstand
3 maart om 11.48
De tussenstand voor de eliminatie vanavond is binnen. Alex loopt aan kop en is dus vrijwel zeker van zijn plek in het Huis der Geheimen. Zoals het er nu uitziet staat Sevio onderaan. Hij heeft de meeste kans om vanavond geëlimineerd te worden. Maar daar kan jij iets aan veranderen! Stem nu op je favoriet en zorg dat hij in het huis blijft.
We kunnen nog steeds stemmen hoor, dus voorkomen dat Servio blijftquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bah, jammer, dan gaan er mensen idd stemmen, ga er maar van uit dat Maik gaat.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:13 schreef Flashbox het volgende:
Tussenstand
3 maart om 11.48
JIJ SNAPT DE REGIE HEEL GOED WERK JIJ VOOR SECRET STORY KAHAARIN ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bah, jammer, dan gaan er mensen idd stemmen, ga er maar van uit dat Maik gaat.
Haha daar zit toch niemand op te wachten? Op een perfecte sfeer? Nee droom maar verder, ik kan je vertellen dat Servio er vanavond in ieder geval niet uitgaat.. maar succes, stem nog even 50 keerquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Het zou de sfeer in het huis verbeteren als Servio gaat, daarom zou het prettig zijn als hij eruit gestemd wordt. Meer mensen zullen gaan spelen en zich minder bedreigd voelen
Dat zou ik ook doen idd, wel even apart nemen en rustig ergens zitten, niet midden in de groep.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik denk wel dat ik gevraagd zou hebben waarom zei zichzelf zo overschreeuwd, als ik 24/7 met haar ergens vertoef. Onder het mom dat ik er hoofdpijn van krijg. (wat niet gelogen is)
Is jouw caps knopje stuk...?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
JIJ SNAPT DE REGIE HEEL GOED WERK JIJ VOOR SECRET STORY KAHAARIN ?
Heb al gestemd, als straks blijkt dat Maik ineens slechter staat dan stem ik weer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds stemmen hoor, dus voorkomen dat Servio blijft
Stem!
Nee krijgen ze niet. Pas bij de laatste 3 krijg je je inhoud van je kluis ook echt mee. Ze hebben ook een site he? Staat van alles op qua info..quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef sjampoeh het volgende:
maik is lief en denk wel eerlijk. stervio is een relnicht en gemeen, anderen opstoken om te drukken zodat hij z'n geld kan houden.
krijgen ze dat geld uit hun kluis mee, als ze eruitgaan nee toch ?
JOUW CAPSLOCK STAAT AANquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
JIJ SNAPT DE REGIE HEEL GOED WERK JIJ VOOR SECRET STORY KAHAARIN ?
Ik heb het niet over een perfecte sfeer, hoe denk je dat het zal gaan dan? Moet het escaleren? Ik vind het leuker als alle mensen gaan spelen en durven spelen. Misschien gaat Sofia dan weer in een leukere stand. Ze worden door Servio constant gestuurd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:16 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Haha daar zit toch niemand op te wachten? Op een perfecte sfeer? Nee droom maar verder, ik kan je vertellen dat Servio er vanavond in ieder geval niet uitgaat.. maar succes, stem nog even 50 keerGoed voor je geld.
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:18 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een perfecte sfeer, hoe denk je dat het zal gaan dan? Moet het escaleren? Ik vind het leuker als alle mensen gaan spelen en durven spelen. Misschien gaat Sofia dan weer in een leukere stand. Ze worden door Servio constant gestuurd.
Ja! Goed gezegt dat vind ik ook!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Het zou de sfeer in het huis verbeteren als Servio gaat, daarom zou het prettig
zijn als hij eruit gestemd wordt. Meer mensen zullen gaan spelen en zich minder bedreigd voelen
Ik begrijp ook echt niet waarom het beter zou zijn als de sfeer in het huis beter wordt. Dan wordt het alleen maar een gezapige bende luiaards die in de zon liggen hangen, nog erger dan het nu al is. Een conflict af en toe is toch veel leuker om naar te kijken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:16 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Haha daar zit toch niemand op te wachten? Op een perfecte sfeer? Nee droom maar verder, ik kan je vertellen dat Servio er vanavond in ieder geval niet uitgaat.. maar succes, stem nog even 50 keerGoed voor je geld.
Ja nog effe en hij is eigenlijk net als een echt dictator bezig om het hele land te sturen. Je overdrijft echt ernstig, dit is de meest vriendschappelijke groep OOIT in een rls. Sofia gaat er veel eerder gelijk uit als hij wegmoet, als je dat al niet door hebt.. Een beetje vuur erop kan echt geen kwaad bij deze groep, zo erg gaat het nooit worden (en dat hoeft van mij ook helmaal niet)quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:18 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een perfecte sfeer, hoe denk je dat het zal gaan dan? Moet het escaleren? Ik vind het leuker als alle mensen gaan spelen en durven spelen. Misschien gaat Sofia dan weer in een leukere stand. Ze worden door Servio constant gestuurd.
Ik ben alleen bang dat juist door die dominantie van Servio er mensen zijn die nu niet uit de verf komen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik begrijp ook echt niet waarom het beter zou zijn als de sfeer in het huis beter wordt. Dan wordt het alleen maar een gezapige bende luiaards die in de zon liggen hangen, nog erger dan het nu al is. Een conflict af en toe is toch veel leuker om naar te kijken?
Servio is inderdaad verre van sympathiek maar wat mij betreft mogen saaie figuren als Maik en Alex er echt wel eerder uit.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:21 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Guido gaat de rollen na, wel grappig hij geeft zichzelf geen rol
dat denk ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat juist door die dominantie van Servio er mensen zijn die nu niet uit de verf komen.
ecies dat heb ik ook, ik baal van Sofia's pro Servio houdingquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat juist door die dominantie van Servio er mensen zijn die nu niet uit de verf komen.
Alex en spannend?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef Darklight het volgende:
Ja Alex en Maik moeten blijven, spannende streams verzekerd!
Ik denk zelf dat dat wel mee (of tegen) valt. We zullen 't meemaken als hij er wél uit gaat vanavondquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
chill, vriendjesquote:
Lol, dan denk ik dat er ergens nog een ander potje is met een niet passend deksel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef Enyma het volgende:
't dekseltje past niet op 't potje...
[ afbeelding ]
En weer hè? Een puist uitknijpen en niet d'r handen wassen, zowel ervoor als er na!quote:
Inderdaad, Alex of Maik er uit maakt niet zo veel verschil imo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat dat wel mee (of tegen) valt. We zullen 't meemaken als hij er wél uit gaat vanavond
Hij is pas echt spannend als het geheim van Laura en Guido geraden wordt!quote:
Heeft Gerard die nog niet achterover gedrukt dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:23 schreef sjampoeh het volgende:
misschien vinden ze dan eindelijk dat potje met millionair erop
Dan gaan laura en Alex the whole fakking day kroelen en kriebelen, lekker spannend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:24 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Hij is pas echt spannend als het geheim van Laura en Guido geraden wordt!
Wat denk ik ook wel snel gaat gebeuren..
Muurbloempjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan gaan laura en Alex the whole fakking day kroelen en kriebelen, lekker spannend.
Nou.. uhm... Laura biechtte vannacht op dat ze een heuse fuckbuddy heeft gehad..quote:
Dan zie ik mooi nominatie materiaal voor de volgende rondes, dat pikt de rest ook niet lang toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan gaan laura en Alex the whole fakking day kroelen en kriebelen, lekker spannend.
Ik bedenk mij net dat Servio dan nog meer werk van Guido gaat maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan zie ik mooi nominatie materiaal voor de volgende rondes, dat pikt de rest ook niet lang toch?
Dat was ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou.. uhm... Laura biechtte vannacht op dat ze een heuse fuckbuddy heeft gehad..
Lol, hmm dat is waar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik bedenk mij net dat Servio dan nog meer werk van Guido gaat maken.
Lieverd, die jongen was 29, en als ik mijn wiskundeknobbel even aanspreek... Dat kan jij niet zijn!quote:
Wat moet de groep daar van vinden? Het is de verantwoording van Guido en in mindere mate Laura.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef delfse het volgende:
De groep vindt alles normaal dat zie je bij het nepstel Len G ze vinden het heel normaal dat Guidotje een vriendin thuis heeft. Hij heeft niet tegen iedereen gezegd dat het uit is met dat vriendinnetje van 17 jaar.
Helaas, was het toch een droomquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lieverd, die jongen was 29, en als ik mijn wiskundeknobbel even aanspreek... Dat kan jij niet zijn!
Ja, en dat Laura met al die kerels ligt te jeuken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef delfse het volgende:
De groep vindt alles normaal dat zie je bij het nepstel Len G ze vinden het heel normaal dat Guidotje een vriendin thuis heeft. Hij heeft niet tegen iedereen gezegd dat het uit is met dat vriendinnetje van 17 jaar.
Worden ze er nog voor betaald ook?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:32 schreef Tinos85 het volgende:
Servio was vergeten dat ie geld krijgt om in het huis te zitten
en de meeste dromen zijn bedrogquote:
65 bruto per dagquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Worden ze er nog voor betaald ook?
In loondienst voor SBSquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:33 schreef sjampoeh het volgende:
ja snap ik even niet. krijgen ze elke dag daar geld voor ?
Hoe kunnen ze anders geld inleggen en 3 maanden vrij nemen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Worden ze er nog voor betaald ook?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:34 schreef beequeen het volgende:
Monique denkt dat Laura taalproblemen heeft. Lol.
Dat weet ik, maar dat is helaas op dit moment niet haar geheim.quote:
Dan is het voor haar toch maar goed dat ze een ander geheim heeft gekregen van de productie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:34 schreef beequeen het volgende:
Monique denkt dat Laura taalproblemen heeft. Lol.
nee ik heb niet gecapt was even met andere dingen bezigquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Is er iemand die een cap gemaakt heeft van een naakte Laura? Ze schijnt vanochtend even volledig in evakostuum in beeld geweest zijn, was maar een fractie van een seconde?
Iemand?
Guido is net 20 dus zie niet wat dat 17 jaar erbij doet. De geen die zich daar het meeste zorgen over maakt is Guido zelf. Die heeft erover met de redaktie gesproken en die heeft aangegeven haar zo veel mogelijk uit de media te zullen houden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef delfse het volgende:
KUTTERDEKUT KUT KUT SCHIJTTYPHUS !!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nee ik heb niet gecapt was even met andere dingen bezig
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
KUTTERDEKUT KUT KUT SCHIJTTYPHUS !!!!
Om Joanna te citeren
Lol, ook al zeg je voor bij Aafke dan nog snapt ze het niet, achter heeft haar toch eigenlijk op het spoor van Laura en Guido gezet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:41 schreef Tinos85 het volgende:
Servio zegt nu wel veel over zijn geheim
Inderdaad. En ze heeft miljonair ook al benoemd toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ook al zeg je voor bij Aafke dan nog snapt ze het niet, achter heeft haar toch eigenlijk op het spoor van Laura en Guido gezet?
Yeap, ze heeft al meerdere geheimen goed uitgesproken maar die doos durft niet te drukken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ook al zeg je voor bij Aafke dan nog snapt ze het niet, achter heeft haar toch eigenlijk op het spoor van Laura en Guido gezet?
klopt, alleen ze is niet zo met het spel bezig denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Inderdaad. En ze heeft miljonair ook al benoemd toch?
Dat is echt een lul verhaal, dat ze in eva kostuum heeft gestaan. Ze heeft eerst een badjas aan getrokken, over haar kleding die ze s'nachts heeft aangehad, en toen haar slip uitgetrokken voor een andere.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
KUTTERDEKUT KUT KUT SCHIJTTYPHUS !!!!
Om Joanna te citeren
hahahaha ja daar zit ik me ook altijd over te verbazen. die lange dunne benen en dan dat 70er jaren broekie hahahaha geen gezicht .quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:45 schreef Darakka het volgende:
Maik altijd met die lelijk korte broekjes... bah bah
Ah, vandaar die site, dacht al, Margriet is aan het spammen. Er zijn natuurlijk meer hondjes die Vicky heten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:46 schreef MargrietV het volgende:
Karim dacht dus dat Laura geen Vellekoop als achternaam had, maar misschien wel Broeren, hetgeen door Laura dus ontkend werd.
Ik gok Josien Broerenquote:
Ik denk dat er meer zijn die Fikkie hetenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, vandaar die site, dacht al, Margriet is aan het spammen. Er zijn natuurlijk meer hondjes die Vicky heten.
Dat ben ik geheel met je eens en Sofia is echt geen onschuldig meisje ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:46 schreef itsme het volgende:
Wat ik denk is dat mensen een hekel aan Servio hebben gekregen niet alleen vanwege zijn houding tegenover Alex maar meer nog hoe hij alles bewerkstelligt.
Als hij een hekel aan iemand heeft dan gaat hij 3/4e van de groep af, roddelt continu over die persoon en op die manier krijgt hij dan de steun van een groot deel van de groep.
Dit gebeurde ook by Cynthia maar daar had ook Sofia een heel grote rol in trouwens.
Mag ook, zelfde verschil... (Twijfelde al.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer zijn die Fikkie heten
Op het adreslabel van Alex zijn koffer stond ook zijn geheim: de Ridderquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mag ook, zelfde verschil... (Twijfelde al.)
Bekend gegeven, mensen die dat in de mond nemen, doen niet anders.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:49 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Dat ben ik geheel met je eens en Sofia is echt geen onschuldig meisje ook
Ergste vind ik trouwens die Jo, die huilde:ze veroordelen mij altijd, terwijl ik nooit iemand veroordeel. Zo niet waar, zoals ze met Monique over Maik sprak
Dat is wat hem gezegd is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:43 schreef delfse het volgende:
Nou ik vindt juist dat dat vriendinnetje veel in de uitzending is op donderdag. Dus uit de media houden is een lachtertje ze denken echt dat ze dadelijk bners zijn nou het zal ze vies tegen vallen dat er slecht gekeken werd naar de slaap en zit show ik zelf kijk ook geen tv uitzendingen alleen de live donderdag.
Jammer, maar gelukkig heb ik het dan niet gemist!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:45 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat is echt een lul verhaal, dat ze in eva kostuum heeft gestaan. Ze heeft eerst een badjas aan getrokken, over haar kleding die ze s'nachts heeft aangehad, en toen haar slip uitgetrokken voor een andere.
De persoon die zegt dat hij dat gezien heeft, zal wel naar en porno kanaal hebben zitten kijken.
[ afbeelding ]
Ik hou niet van camera momentjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef Annelies-G het volgende:
Zo, Servio nam ook ff zijn "camera "momentje, maar dat mag zeker wel :p
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna heeft 'r eisprong, duurt maar een uurtje.
Ach Ik heb Guido ook wel eens zijn camera momentjes zien nemen en meerdere. Tegen de camera praten enzo. Ze zijn er allemaal goed in dus niet alleen Gerard.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef Annelies-G het volgende:
Zo, Servio nam ook ff zijn "camera "momentje, maar dat mag zeker wel :p
Misschien had je dat er ff bij moeten zetten, dan was het een beetje duidelijker geweest.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:52 schreef MargrietV het volgende:
Ik hou niet van spam, maar toen ik die schilderijen zag, dacht ik alleen die Josien Broeren probeert een nieuwe Corneille te worden.
Gerard mag dat, die is er goed in, ligt er maar hoe je het doetquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach Ik heb Guido ook wel eens zijn camera momentjes zien nemen en meerdere. Tegen de camera praten enzo. Ze zijn er allemaal goed in dus niet alleen Gerard.
Ja ik herinner me dat nog. Uren lang over dat iedereen haar veroordeelt. jank jank en ze is zelf continu daar mee bezig. Ik denk dat zij zelf had verwacht meer in de aandacht te staan. Dat is zij thuis gewend maar ze merkt nu wel dat dat niet zo is. Ze is iig niet de populairste vrouw bij de heren des huizes en dat zal best steken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:49 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Dat ben ik geheel met je eens en Sofia is echt geen onschuldig meisje ook
Ergste vind ik trouwens die Jo, die huilde:ze veroordelen mij altijd, terwijl ik nooit iemand veroordeel. Zo niet waar, zoals ze met Monique over Maik sprak
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef Annelies-G het volgende:
Ik heb mijzelf 1x terug gezien op een film, heb een week niet hardop durven lachen en Gronings praten
Ze lijkt soms zelfs jaloers op de relaties in het huisquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik herinner me dat nog. Uren lang over dat iedereen haar veroordeelt. jank jank en ze is zelf continu daar mee bezig. Ik denk dat zij zelf had verwacht meer in de aandacht te staan. Dat is zij thuis gewend maar ze merkt nu wel dat dat niet zo is. Ze is iig niet de populairste vrouw bij de heren des huizes en dat zal best steken.(Ik ,moet wel om haar lachen soms)
Vannacht toen ze aan de wandel ging?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik herinner me dat nog. Uren lang over dat iedereen haar veroordeelt. jank jank en ze is zelf continu daar mee bezig. Ik denk dat zij zelf had verwacht meer in de aandacht te staan. Dat is zij thuis gewend maar ze merkt nu wel dat dat niet zo is. Ze is iig niet de populairste vrouw bij de heren des huizes en dat zal best steken.(Ik ,moet wel om haar lachen soms)
Dat ís ze.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ze lijkt soms zelfs jaloers op de relaties in het huis
Goede geheim, verkeerde persoon.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef Chuckster het volgende:
Karim: "Ik denk dat je er nog iets bij doet"
Laura: "Wat dan?"
Karim: "Op je rug liggen"
Geheel off-topic:quote:
Trap er even per ongeluk op, zou rot zijn voor Karim, maar dan moet hij er maar beter oppassenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Trap er even per ongeluk op, zou rot zijn voor Karim, maar dan moet hij er maar beter oppassen
Johquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Darakka het volgende:
Wat is Servia toch een vieze vent/wijf.
Ik erger me meer aan Sofia's stem maar als Joanna eenmaal begint is het moeilijk om de streams aan te houden maar ze kan ook heel lief zijn en grappig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef marky het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens verder vind ik haar stem vreselijk.
Moet niet gekker worden vandaag alweer eens maar vind de Stem van Joanna nog wel te doen. Aafke vind ik nog rottiger vooral haar accent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan Sofia's stem maar als Joanna eenmaal begint is het moeilijk om de streams aan te houden maar ze kan ook heel lief zijn en grappig.
Gisteren dachten ze Gerard een homo was. Omdat ie nooit aan de vrouwen zit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:08 schreef itsme het volgende:
Ik dacht dat ze gisteren al wisten dat Gerard een miljonair was? Dat Servio en Guido heel erg bezig waren om zijn geheim te raden? (en de red. heel erg graag wil dat zijn geheim geraden wordt
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:08 schreef marky het volgende:
[..]
moet niet gekker worden vandaag alweer eens maar vind de Stem van Joanna nog wel te doen. Aafke vind ik nog rottiger vooral haar accent.
Laura luistert nergens naar, lijkt het. Ene oor in, andere uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:08 schreef itsme het volgende:
Ik dacht dat ze gisteren al wisten dat Gerard een miljonair was? Dat Servio en Guido heel erg bezig waren om zijn geheim te raden? (en de red. heel erg graag wil dat zijn geheim geraden wordt
Ja maar dat was Joanna toch? (dat zegt alles)quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gisteren dachten ze Gerard een homo was. Omdat ie nooit aan de vrouwen zit.
Stichting Apenheulquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:14 schreef Chuckster het volgende:
Wat heeft Moo trouwens een lekker kontje op stream #4
Joanna, Servio en Sofia samen. Ze spannen samen tegen Gerard, Karim en Alex (de drie musketiers)quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar dat was Joanna toch? (dat zegt alles)
Ik dacht dat ze echt op zijn spoor waren gekomen. (zijn enemies)
Echt hequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:14 schreef Stability het volgende:
er ligt een lijk met een muts op in de slaapkamer
ze zijn door het zwembad aan het rennenquote:
Ja sinds gisteren istie niet ineens anders gaan rennen hoor..quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef Chuckster het volgende:
Die Guido rent ook als een verkrachtte ezel hè
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef Stability het volgende:
[..]
ze zijn door het zwembad aan het rennen
zag net ook iemand onder de douche staan via het raam van 1 vvd slaapkamers, een man volgens mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef Stability het volgende:
[..]
ze zijn door het zwembad aan het rennen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:13 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Stichting Apenheul
Bezoekadres:
J.C. Wilslaan 21
7313 HK Apeldoorn
Postadres:
Postbus 97
7300 AB Apeldoorn
een cameraman ? iemand vd regie ? hahahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:17 schreef stormiot het volgende:
[..]
zag net ook iemand onder de douche staan via het raam van 1 vvd slaapkamers, een man volgens mij
ja, reiger trainingquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:18 schreef TimeJumper het volgende:
Goh Laura met haar mannenloopje deed zelfs even mee
Niet heel vreemd na de escapades van Jo, die houdt haar al dagen uit haar slaap, snap niet dat Jo niet alleen in een bed ligt. Als ik Sofia was had ik al lang aangegeven dat dit niet te doen is.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:18 schreef Tamaartje het volgende:
ook weer thuis.. wenig gemist gelukkig
![]()
Heel benieuwd naar de exit van vanavond!
datquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet heel vreemd na de escapades van Jo, die houdt haar al dagen uit haar slaap, snap niet dat Jo niet alleen in een bed ligt. Als ik Sofia was had ik al lang aangegeven dat dit niet te doen is.
ja wie weetquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
een cameraman ? iemand vd regie ? hahaha
Helemaal mee eens! Ik ben absoluut geen Servio of Alex fan, maar iemand die op Maaike stemt begrijp ik echt niet. Wat voegt die nou toe aan SST?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Serieus gast? Waarom? Wtf doe Maik? Hij zit daar voor tvtijd om mooi te zijn. Heeft al aan meerdere dingen meegedaan op tv en houdt zich 0,0 met het spel bezig. Daarnaast geeft het alleen ''mooie'' tv als Monique weer eens janks om niks. Hij doet echt niks verder... :S
Nou, ben anders best jaloers op ze .quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef MargrietV het volgende:
Als de kleuters maar lol hebben, pffff.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]zoenen zoenen zoenen zoenen
Jij hebt wel eens een ezel verkracht... je weet het zo goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef Chuckster het volgende:
Ik snap er ook niks van, het enige wat ik me kan bedenken is dat ze een neukend stel op de streams willen zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:21 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik ben absoluut geen Servio of Alex fan, maar iemand die op Maaike stemt begrijp ik echt niet. Wat voegt die nou toe aan SST?
Volgens mij zei die Gerard Secret Storyquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:21 schreef Stability het volgende:
kheb het niet goed gehoord, gerard op facebook? welke naam dan?
Dat is die van zijn Buddy toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij zei die Gerard Secret Story
Die sliep naast Moquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef itsme het volgende:
Ja raar dat Sofia nog steeds bij Joanna blijft liggen. Er is nu toch een plek vrij na Cynthia's vertrek?
thnxquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef sjampoeh het volgende:
gerard op facebook (van sst) de echte is geblokt denk ik, weet z'n achternaam niet, dacht koster ?http://www.facebook.com/p(...)915158617233?sk=wall
thnxquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef sjampoeh het volgende:
gerard op facebook (van sst) de echte is geblokt denk ik, weet z'n achternaam niet, dacht koster ?http://www.facebook.com/p(...)915158617233?sk=wall
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Chuckster het volgende:
Die Guideau rent ook als een verkrachtte ezel hè, als je het al rennen kan noemen
Hehe, jij verkracht toch niet toevallig ezels in je vrije tijd he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef Chuckster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |