abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:08:41 #51
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93586265
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:05 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

:o
wilje ook een bakkie, kan zo nieuwe zetten hoor!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93586279
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef bollokus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar krijg ik nou tranen van in mijn ogen, merci, merci!!
pi_93586318
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Ja, het is een spel..! Snap jij dat?
Als jij wil dat servio blijft dan ga je toch lekker stemmen! Iedereen zijn mening!
Wat voor mening kan je hebben dan dat Maik moet blijven? Ik vraag toch; wat doet ie? Dan kan ik er op letten en misschien van mening veranderen..
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2011 @ 12:10:12 #54
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93586325
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef bollokus het volgende:

[..]

wilje ook een bakkie, kan zo nieuwe zetten hoor!
DOE MIJ MAAR ENERGIE DRANK ZODAT IK MEER KAN CAPPEN _O-
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_93586359
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Wat voor mening kan je hebben dan dat Maik moet blijven? Ik vraag toch; wat doet ie? Dan kan ik er op letten en misschien van mening veranderen..
maik voegt indd niks toe , maar voor nu moet servio er gewoon uit. en dan komt maik de volgende keer wel. de meiden nomineren servio anders nooit meer, daarvoor heeft hij zich al te veel ingelikt bij ze.
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93586360
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Nee niks Servio fan, het slaat alleen nergens op om zo'n Mike er in te laten omdat Servio een keer dronken was en verder arrogant overkomt. Hij doet wel genoeg, en denkt iig nog na over het SPEL, het is wel een SPEL he? Snap je dat?
:') Denk om je hart ;)
pi_93586362
maik is lief en denk wel eerlijk. stervio is een relnicht en gemeen, anderen opstoken om te drukken zodat hij z'n geld kan houden.
krijgen ze dat geld uit hun kluis mee, als ze eruitgaan nee toch ?
pi_93586366
Ik ga ook voor Servio stemmen denk ik, die Maik voegt niets toe, met servio verwacht ik nog wat vuurwerk.

Zeker nu ie er achter komt dat Alex populairder is dan hij.
pi_93586367
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Wat voor mening kan je hebben dan dat Maik moet blijven? Ik vraag toch; wat doet ie? Dan kan ik er op letten en misschien van mening veranderen..
Het zou de sfeer in het huis verbeteren als Servio gaat, daarom zou het prettig zijn als hij eruit gestemd wordt. Meer mensen zullen gaan spelen en zich minder bedreigd voelen
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:12:02 #60
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93586385
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Stability het volgende:

[..]

ik denk niet dat sharon snel boos word. als je het op een normale manier tegen haar zou zeggen, denk ik echt wel dat ze er rekening mee houdt
Nou dan maar niet Jo. ;) Ik dnek dat je gelijk hebt, maar vraag me wel af wie het haar dan zou gaan moeten zeggen. Ik zie daar niemand die dit netjes en vriendelijk zou doen. Ja, Karim of Alex, die zouden dat doen als ze daar de behoefte in voelen.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Maar zou nog geen ander normaal mens dat tegen haar gezegd hebben?

Ik vind 'r klinken alsof ze een knijper op d'r neus heeft.
Het is niet iets dat je zomaar plompverloren tegen iemand zegt toch? ;)
be nice or go away
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:12:06 #61
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93586389
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

DOE MIJ MAAR ENERGIE DRANK ZODAT IK MEER KAN CAPPEN _O-
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93586391
quote:
15s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Het zou de sfeer in het huis verbeteren als Servio gaat, daarom zou het prettig zijn als hij eruit gestemd wordt. Meer mensen zullen gaan spelen en zich minder bedreigd voelen
^O^
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:12:34 #63
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93586407
zo nou ga ik maar eens ff afwassen... al die lege kopjes hier!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93586411
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Monster :9
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:12:44 #65
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_93586415
Zooo ook weer even meekijken :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:13:01 #66
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93586426
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:
zo nou ga ik maar eens ff afwassen... al die lege kopjes hier!
Mik hier maar in de vaatwasser. ;)
be nice or go away
pi_93586429
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:
zo nou ga ik maar eens ff afwassen... al die lege kopjes hier!
droog ik wel voor je af :)
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93586432
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:
zo nou ga ik maar eens ff afwassen... al die lege kopjes hier!
Goed plan! Doe je haar in een staart ;)
pi_93586447
Weet niemand de tussenstand ?
pi_93586450
Tussenstand
3 maart om 11.48

Alex favoriet en Servio moet naar huis.

De tussenstand voor de eliminatie vanavond is binnen. Alex loopt aan kop en is dus vrijwel zeker van zijn plek in het Huis der Geheimen. Zoals het er nu uitziet staat Sevio onderaan. Hij heeft de meeste kans om vanavond geëlimineerd te worden. Maar daar kan jij iets aan veranderen! Stem nu op je favoriet en zorg dat hij in het huis blijft.
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2011 @ 12:13:59 #71
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93586468
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
^O^
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:14:26 #72
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93586481
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:13 schreef Flashbox het volgende:
Tussenstand
3 maart om 11.48

Alex favoriet en Servio moet naar huis.

De tussenstand voor de eliminatie vanavond is binnen. Alex loopt aan kop en is dus vrijwel zeker van zijn plek in het Huis der Geheimen. Zoals het er nu uitziet staat Sevio onderaan. Hij heeft de meeste kans om vanavond geëlimineerd te worden. Maar daar kan jij iets aan veranderen! Stem nu op je favoriet en zorg dat hij in het huis blijft.
Bah, jammer, dan gaan er mensen idd stemmen, ga er maar van uit dat Maik gaat.
be nice or go away
pi_93586485
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nou dan maar niet Jo. ;) Ik dnek dat je gelijk hebt, maar vraag me wel af wie het haar dan zou gaan moeten zeggen. Ik zie daar niemand die dit netjes en vriendelijk zou doen. Ja, Karim of Alex, die zouden dat doen als ze daar de behoefte in voelen.

[..]Ik denk wel dat ik gevraagd zou hebben waarom zei zichzelf zo overschreeuwd, als ik 24/7 met haar ergens vertoef. Onder het mom dat ik er hoofdpijn van krijg. (wat niet gelogen is)

Het is niet iets dat je zomaar plompverloren tegen iemand zegt toch? ;)
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_93586500
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef sjampoeh het volgende:
maik is lief en denk wel eerlijk. stervio is een relnicht en gemeen, anderen opstoken om te drukken zodat hij z'n geld kan houden.
krijgen ze dat geld uit hun kluis mee, als ze eruitgaan nee toch ?
Speltechnisch is dat toch gewoon slim?
pi_93586506
Waarom geen stand in % weer lekker vaag }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')