abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:03:39 #26
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93586059
quote:
15s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Oja jij zit buitengaats he? Jammer, maar wij stemmen wel voor jou okay??
je bent een sgat!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:03:44 #27
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_93586063
Pff, die Aafke! Blijf nou eens van je haar af meid, het is al zo bagger vet!
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:03:58 #28
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93586070
Beetje ver gezocht maar die planten hebben die met Sharon te maken?
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:04:06 #29
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93586076
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef bollokus het volgende:

[..]

je bent een sgat!
ik zal nog een lekker bakkie voor je zetten, koekje erbij??
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93586091
heeft staafke haar haar nog niet gewassen dan ?? :o :r

Waar kun je de tussenstanden zien ? kan het niet vinden op de sst site :X
pi_93586094
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef M1stral het volgende:
Pff, die Aafke! Blijf nou eens van je haar af meid, het is al zo bagger vet!
En tevens pluizig. Daar mag de heggeschaar wel eens drastisch langs/ overheen gaan.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_93586102
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:02 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Snerpend geluid of mompelen is imo tot daar aan toe, volume misthoorn is iets waar je op kunt letten als het maar eerlijk wordt gezegd. ;)

Off topic, dit vind ik de leukste Loesje: [ afbeelding ]
Ja dat vind nou ook, waarom zeggen ze het niet tegen Sharon bv? Ze kan best overheersend schreeuwen, daar moet je mensen netjes op wijzen
pi_93586104
quote:
15s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:01 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Oww een echte Servio fan??
Nee niks Servio fan, het slaat alleen nergens op om zo'n Mike er in te laten omdat Servio een keer dronken was en verder arrogant overkomt. Hij doet wel genoeg, en denkt iig nog na over het SPEL, het is wel een SPEL he? Snap je dat?
pi_93586124
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef sjampoeh het volgende:
heeft staafke haar haar nog niet gewassen dan ?? :o :r

Waar kun je de tussenstanden zien ? kan het niet vinden op de sst site :X
:D _O-
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2011 @ 12:05:00 #35
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93586125
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_93586144
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef bollokus het volgende:

[..]

ik zal nog een lekker bakkie voor je zetten, koekje erbij??
Yepsss
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2011 @ 12:05:23 #37
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93586146
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef bollokus het volgende:

[..]

ik zal nog een lekker bakkie voor je zetten, koekje erbij??
:o
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_93586164
stervio wil punten scoren over z'n goede daden ? :6 :r
pi_93586168
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:05 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

:o
Ze pikken je baantje in waar je bij zit! :(
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:06:23 #40
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93586174
quote:
15s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Ja dat vind nou ook, waarom zeggen ze het niet tegen Sharon bv? Ze kan best overheersend schreeuwen, daar moet je mensen netjes op wijzen
Dat zou wel het beste zijn om te doen idd. ;) Maar wie zou dat tegen haar gaan zeggen op een manier waardoor ze niet boos wordt of zich aangevallen voelt. ;)
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2011 @ 12:06:40 #41
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93586184
quote:
12s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ze pikken je baantje in waar je bij zit! :(
LAAT GAAN JOH :+
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_93586219
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat zou wel het beste zijn om te doen idd. ;) Maar wie zou dat tegen haar gaan zeggen op een manier waardoor ze niet boos wordt of zich aangevallen voelt. ;)
ik denk niet dat sharon snel boos word. als je het op een normale manier tegen haar zou zeggen, denk ik echt wel dat ze er rekening mee houdt
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93586225
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat zou wel het beste zijn om te doen idd. ;) Maar wie zou dat tegen haar gaan zeggen op een manier waardoor ze niet boos wordt of zich aangevallen voelt. ;)
Sharon wordt nooit boos, die staat open voor kritiek. Er is geen mens in dat huis, wat zo tegen kritiek kan, als sharon, mits fatsoenlijk gebracht
pi_93586238
quote:
15s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Sharon wordt nooit boos, die staat open voor kritiek. Er is geen mens in dat huis, wat zo tegen kritiek kan, als sharon, mits fatsoenlijk gebracht
+1
pi_93586239
quote:
15s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Sharon wordt nooit boos, die staat open voor kritiek. Er is geen mens in dat huis, wat zo tegen kritiek kan, als sharon, mits fatsoenlijk gebracht
pzies, dat bedoel ik
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:08:06 #46
337334 RUTOKKIE2ME
200.000.000.000% bekstek HERT
pi_93586242
heb een deel gemist. hebben bewoners nog wat over gieddo en laura d'r slaapnacht gehad?
Hu Yu Hi Din Foh
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:08:11 #47
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93586247
quote:
15s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:05 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Yepsss
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93586256
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Stability het volgende:

[..]

ik denk niet dat sharon snel boos word. als je het op een normale manier tegen haar zou zeggen, denk ik echt wel dat ze er rekening mee houdt
Maar zou nog geen ander normaal mens dat tegen haar gezegd hebben?

Ik vind 'r klinken alsof ze een knijper op d'r neus heeft.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_93586259
ik gaat maar eens wat doen hier...anders komt het er weer niet van :D :W
Ik ben nog niet zo origineel...
pi_93586261
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Nee niks Servio fan, het slaat alleen nergens op om zo'n Mike er in te laten
omdat Servio een keer dronken was en verder arrogant overkomt. Hij doet wel genoeg, en denkt iig nog na over het SPEL, het is wel een SPEL he? Snap je dat?
Ja, het is een spel..! Snap jij dat?
Als jij wil dat servio blijft dan ga je toch lekker stemmen! Iedereen zijn mening!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')