dat denk ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat juist door die dominantie van Servio er mensen zijn die nu niet uit de verf komen.
ecies dat heb ik ook, ik baal van Sofia's pro Servio houdingquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat juist door die dominantie van Servio er mensen zijn die nu niet uit de verf komen.
Alex en spannend?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef Darklight het volgende:
Ja Alex en Maik moeten blijven, spannende streams verzekerd!
Ik denk zelf dat dat wel mee (of tegen) valt. We zullen 't meemaken als hij er wél uit gaat vanavondquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
chill, vriendjesquote:
Lol, dan denk ik dat er ergens nog een ander potje is met een niet passend deksel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:22 schreef Enyma het volgende:
't dekseltje past niet op 't potje...
[ afbeelding ]
En weer hè? Een puist uitknijpen en niet d'r handen wassen, zowel ervoor als er na!quote:
Inderdaad, Alex of Maik er uit maakt niet zo veel verschil imo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat dat wel mee (of tegen) valt. We zullen 't meemaken als hij er wél uit gaat vanavond
Hij is pas echt spannend als het geheim van Laura en Guido geraden wordt!quote:
Heeft Gerard die nog niet achterover gedrukt dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:23 schreef sjampoeh het volgende:
misschien vinden ze dan eindelijk dat potje met millionair erop
Dan gaan laura en Alex the whole fakking day kroelen en kriebelen, lekker spannend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:24 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Hij is pas echt spannend als het geheim van Laura en Guido geraden wordt!
Wat denk ik ook wel snel gaat gebeuren..
Muurbloempjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan gaan laura en Alex the whole fakking day kroelen en kriebelen, lekker spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |