quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
DOE MIJ MAAR ENERGIE DRANK ZODAT IK MEER KAN CAPPEN
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Het zou de sfeer in het huis verbeteren als Servio gaat, daarom zou het prettig zijn als hij eruit gestemd wordt. Meer mensen zullen gaan spelen en zich minder bedreigd voelen
Mik hier maar in de vaatwasser.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:
zo nou ga ik maar eens ff afwassen... al die lege kopjes hier!
droog ik wel voor je afquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:
Goed plan! Doe je haar in een staartquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:
Bah, jammer, dan gaan er mensen idd stemmen, ga er maar van uit dat Maik gaat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:13 schreef Flashbox het volgende:
Tussenstand
3 maart om 11.48
Alex favoriet en Servio moet naar huis.
De tussenstand voor de eliminatie vanavond is binnen. Alex loopt aan kop en is dus vrijwel zeker van zijn plek in het Huis der Geheimen. Zoals het er nu uitziet staat Sevio onderaan. Hij heeft de meeste kans om vanavond geëlimineerd te worden. Maar daar kan jij iets aan veranderen! Stem nu op je favoriet en zorg dat hij in het huis blijft.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou dan maar niet Jo.Ik dnek dat je gelijk hebt, maar vraag me wel af wie het haar dan zou gaan moeten zeggen. Ik zie daar niemand die dit netjes en vriendelijk zou doen. Ja, Karim of Alex, die zouden dat doen als ze daar de behoefte in voelen.
[..]Ik denk wel dat ik gevraagd zou hebben waarom zei zichzelf zo overschreeuwd, als ik 24/7 met haar ergens vertoef. Onder het mom dat ik er hoofdpijn van krijg. (wat niet gelogen is)
Het is niet iets dat je zomaar plompverloren tegen iemand zegt toch?
Speltechnisch is dat toch gewoon slim?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef sjampoeh het volgende:
maik is lief en denk wel eerlijk. stervio is een relnicht en gemeen, anderen opstoken om te drukken zodat hij z'n geld kan houden.
krijgen ze dat geld uit hun kluis mee, als ze eruitgaan nee toch ?
Allemaal stemmen op Maik en Alexquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:13 schreef Flashbox het volgende:
Tussenstand
3 maart om 11.48
De tussenstand voor de eliminatie vanavond is binnen. Alex loopt aan kop en is dus vrijwel zeker van zijn plek in het Huis der Geheimen. Zoals het er nu uitziet staat Sevio onderaan. Hij heeft de meeste kans om vanavond geëlimineerd te worden. Maar daar kan jij iets aan veranderen! Stem nu op je favoriet en zorg dat hij in het huis blijft.
We kunnen nog steeds stemmen hoor, dus voorkomen dat Servio blijftquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bah, jammer, dan gaan er mensen idd stemmen, ga er maar van uit dat Maik gaat.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:13 schreef Flashbox het volgende:
Tussenstand
3 maart om 11.48
JIJ SNAPT DE REGIE HEEL GOED WERK JIJ VOOR SECRET STORY KAHAARIN ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bah, jammer, dan gaan er mensen idd stemmen, ga er maar van uit dat Maik gaat.
Haha daar zit toch niemand op te wachten? Op een perfecte sfeer? Nee droom maar verder, ik kan je vertellen dat Servio er vanavond in ieder geval niet uitgaat.. maar succes, stem nog even 50 keerquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Het zou de sfeer in het huis verbeteren als Servio gaat, daarom zou het prettig zijn als hij eruit gestemd wordt. Meer mensen zullen gaan spelen en zich minder bedreigd voelen
Dat zou ik ook doen idd, wel even apart nemen en rustig ergens zitten, niet midden in de groep.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik denk wel dat ik gevraagd zou hebben waarom zei zichzelf zo overschreeuwd, als ik 24/7 met haar ergens vertoef. Onder het mom dat ik er hoofdpijn van krijg. (wat niet gelogen is)
Is jouw caps knopje stuk...?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
JIJ SNAPT DE REGIE HEEL GOED WERK JIJ VOOR SECRET STORY KAHAARIN ?
Heb al gestemd, als straks blijkt dat Maik ineens slechter staat dan stem ik weer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds stemmen hoor, dus voorkomen dat Servio blijft
Stem!
Nee krijgen ze niet. Pas bij de laatste 3 krijg je je inhoud van je kluis ook echt mee. Ze hebben ook een site he? Staat van alles op qua info..quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef sjampoeh het volgende:
maik is lief en denk wel eerlijk. stervio is een relnicht en gemeen, anderen opstoken om te drukken zodat hij z'n geld kan houden.
krijgen ze dat geld uit hun kluis mee, als ze eruitgaan nee toch ?
JOUW CAPSLOCK STAAT AANquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
JIJ SNAPT DE REGIE HEEL GOED WERK JIJ VOOR SECRET STORY KAHAARIN ?
Ik heb het niet over een perfecte sfeer, hoe denk je dat het zal gaan dan? Moet het escaleren? Ik vind het leuker als alle mensen gaan spelen en durven spelen. Misschien gaat Sofia dan weer in een leukere stand. Ze worden door Servio constant gestuurd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:16 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Haha daar zit toch niemand op te wachten? Op een perfecte sfeer? Nee droom maar verder, ik kan je vertellen dat Servio er vanavond in ieder geval niet uitgaat.. maar succes, stem nog even 50 keerGoed voor je geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |