goeiesmorgens Stabilityquote:
goeiemorgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen, moet er nog koffie zijn?Maar 2 COS-sen bij te lezen, wandelende Jo en huilende So, niet veel gemist dus.
ik hoop toch dat je me toelacht?!?!?!?quote:
altijd !!! dat weet je toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik hoop toch dat je me toelacht?!?!?!?
quote:
hope soquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef Stability het volgende:
lekkerzo , gaan we vandaag stervio er uit bonjouren?
daar ga ik wel van uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef Stability het volgende:
lekkerzo , gaan we vandaag stervio er uit bonjouren?
ja en dat op haar 24ste..pfff is toch erg?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Even hoor.. over Joanna.. Mevr vertelde vannacht dat ze een full face botox behandeling in d'r gezicht heeft gehad. Dus dat ze altijd hetzelfde kijkt is wel begrijpelijk.
Oh vandaar !quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Even hoor.. over Joanna.. Mevr vertelde vannacht dat ze een full face botox behandeling in d'r gezicht heeft gehad. Dus dat ze altijd hetzelfde kijkt is wel begrijpelijk.
Ja, dat was ook mijn conclusie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ja en dat op haar 24ste..pfff is toch erg?
ik wil haar dan wel zien als ze 40 is hahahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn conclusie.
De behandeling hield in dat ze op 3 plekken botox in haar gezichtsspieren kreeg ingespoten, opdat ze voor haar 40e geen rimpels krijgt.
Dan heeft ze al weer tig behandelingen laten uitvoerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ik wil haar dan wel zien als ze 40 is hahaha
Zij is echt no-way 24. Tel er maar 10 jaartjes bij op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ja en dat op haar 24ste..pfff is toch erg?
ja dan is ze een soort marijke helwegen/patricia paay ofzoietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan heeft ze al weer tig behandelingen laten uitvoeren
Haar moeder heeft een kliniek, zij heeft Beekman niet nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij sponsored de Beekman kliniek dit programma en moet Joanna er dikke reclame voor maken.
ja dat dacht ik gisteravond ook. ze bleef maar roemen over die dokter beekman die zooo geweldig goed isquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij sponsored de Beekman kliniek dit programma en moet Joanna er dikke reclame voor maken.
Joanna maakt alleen reclame voor haar eigen webwinkeltje en de kliniek van haar moeder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef MargrietV het volgende:
wat lief met een hartjequote:
O toch? Was dat niet ook de kliniek waar Natasia (dgk) heen ging voor die lilleke tetten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat dacht ik gisteravond ook. ze bleef maar roemen over die dokter beekman die zooo geweldig goed is
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Stability het volgende:
[..]
goeiemorgenja doe maar een cappucino asjeblieft
Oke, tnxquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef MargrietV het volgende:
Joanna vertelde vannacht dat al haar behandelingen gedaan zijn door Dr. Beekman en noemde hem de beste plastisch chirurg van Nederland.
wow ! das een mooi bakkie !! thanksquote:
quote:
Voor haar moeder of aan haar moeder?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
die dokter beekman had toch voor haar moeder gewerkt? tenminste dat begreep ik eruit gisteren
Het kwam gisteren in me op dat Karim zo maar de piercer zou kunnen zijn..quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef Anneloortje het volgende:
Hej is er eigenlijk al een piercinghint gevonden??? Een tang in de bestekla ofzo?
lol , both !quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Voor haar moeder of aan haar moeder?
Valsch Kaharin!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Voor haar moeder of aan haar moeder?
Ze zat daarnet te vertellen dat ze zelf al echt twee weken over heeft gedaan om een hint over haar eigen geheim te vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef Anneloortje het volgende:
Hej is er eigenlijk al een piercinghint gevonden??? Een tang in de bestekla ofzo?
Dan begint hij warm te worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:39 schreef Anneloortje het volgende:
Doelt geer nu op een eventuele verbouwing? One off the guys???
Dat Aafke zo met Flip heeft liggen batsen en daarna zegt ja ik was eerst een man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |