Hij is er van overtuigd dat hij blijftquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef beequeen het volgende:
Waarom is Servio niet aan het pakken of is hij al klaar?
welk geheim ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef jesje1982 het volgende:
Guido weet een geheim, weet alleen niet bij wie die hoort
volgens mij doelt ie op de miljonair, maar ik weet niet niet zeker, ze springen van de hak op de takquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef bollokus het volgende:
haha gerard zou het een stoer geheim vinden als karim een nachtclub danseres was
Is het weer zover ja? Dat kind moet echt oprotten serieus. Gisteren trouwens die aflevering gezien met haar man in de studio. Wat een gladde enge vent is dat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:22 schreef jesje1982 het volgende:
Soof is over dr fobie heen, die ligt in bed
niet gezien nog...geloof ook niet dat ik iets gemist hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:24 schreef kaos- het volgende:
[..]
Is het weer zover ja? Dat kind moet echt oprotten serieus. Gisteren trouwens die aflevering gezien met haar man in de studio. Wat een gladde enge vent is dat.
quote:
ik mag niet klagen, heb vanacht nog een aar keer van bed gewisseld ;-)quote:
hahaha jij ook al?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, heb vanacht nog een aar keer van bed gewisseld ;-)
ik wil alles van dichtbij meemaken. ik lag alleen overal alleenquote:
ja ik lust nog een bakjequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen, moet er nog koffie zijn?Maar 2 COS-sen bij te lezen, wandelende Jo en huilende So, niet veel gemist dus.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik wil alles van dichtbij meemaken. ik lag alleen overal alleen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |