ja zeker weten! ik vond hem in het begin een irritant ventje , maar ga hem steeds meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:40 schreef Anneloortje het volgende:
Ik hou echt van Gerard. Hij is leuk.
Lol, tja, zo dochter zo moeder natuurlijk, op je 24e ben je normaliter niet zo bezig met plastische chirurgie of wel dan?quote:
Omdat ze geen echte inhoud hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:40 schreef MargrietV het volgende:
lol... Joanna zei ook.... dat siliconen tieten pas mooi gingen zitten als je zwanger werd daarna.
Haar vriendin had na de bevalling de mooiste memmen van Nederland gekregen.
Begin me echt af te vragen waarom mensen zo ziekelijk met hun uiterlijk bezig zijn.
Het Kelly-Andries verhaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:41 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Dat Aafke zo met Flip heeft liggen batsen en daarna zegt ja ik was eerst een man.
Idem dito hier.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zeker weten! ik vond hem in het begin een irritant ventje , maar ga hem steeds meer
waarderen. hij is ook zo gewoon he, voor een miljonair. hij waardeert de kleinste dingen , en dat spreekt voor hem
Op donderdag 3 maart 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
ik heb geen twitterquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:42 schreef D. het volgende:
Iemand Alphons al laten weten dat ze niet moeten vergeten het percentage stemmen aan de bewoners mee te geven?
Zet dat anders ff in het tips voor de redactie topic?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:42 schreef D. het volgende:
Iemand Alphons al laten weten dat ze niet moeten vergeten het percentage stemmen aan de bewoners mee te geven?
Er staan in het huis zilverkleurige pennen met bolletjes erop, die zag ik al die tijd al als iets van piercingquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het kwam gisteren in me op dat Karim zo maar de piercer zou kunnen zijn..
laten we het hopen ! stervio eruit !! NUquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:42 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Idem dito hier.
Ik denk ook dat![]()
hij
een grotere rol gaat krijgen als
Zwervio eruit is.
Dank U! Ze wil vast zeker zijn dat er geen spoor van hem achterblijft.:)quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:42 schreef jesje1982 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 3 maart 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie helpt Joanna nu een handje inpakken?
alex
goeiemorgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef Annelies-G het volgende:
ZO, net een lekker ochtendienstje achter de rug, nu eerst ff bijlezen.
Oja, Goedemorgen Fokkers!
Euhh dat is onderdeel van zijn act. Zo normaal mogelijk doen. Ik heb moeite met onspontane camera-akties.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zeker weten! ik vond hem in het begin een irritant ventje , maar ga hem steeds meer
waarderen. hij is ook zo gewoon he, voor een miljonair. hij waardeert de kleinste dingen , en dat spreekt voor hem
goedemorgen!! het mag nog netquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef Annelies-G het volgende:
Goedemorgen Anneliesquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef Annelies-G het volgende:
................. caps kapot?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef Anneloortje het volgende:
gERARD MET ZN PLAKNAAK :p DAT DEED IK OO KVROEGER. oF MET EEN PORTOMONNEE AAN EEN TOUWTJE!
dat dan weer wel.. hij is heel camerabewust, maar ja, dat zijn ze allemaal toch daar? anders ga je niet in zo'n huis zitten lijkt me.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef marky het volgende:
[..]
Euhh dat is onderdeel van zijn act. Zo normaal mogelijk doen. Ik heb moeite met onspontane camera-akties.
Mee eens hoor, meer dan de helft daar heeft al in een ander tv programma gezeten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
[..]
dat dan weer wel.. hij is heel camerabewust, maar ja, dat zijn ze allemaal toch daar? anders ga je niet in zo'n huis zitten lijkt me.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef Annelies-G het volgende:
** Voel me helemaal warm worden door die lieve groetjes terug **![]()
Zoiets, koffie in ene hand laptop en dan typen in 3 topics tegelijk :pquote:
allemaal lekker sms en en bellen 0909 1392 alex heeft toch 50 procent die laten ze niet gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:46 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb vandaag voor alle zekerheid nog maar even gebeld voor Maik (3 keer) en alex(1 keer)
Telefoonnummers:
Alex = 0909 1391
Maik = 0909 1392
Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef Annelies-G het volgende:
** Voel me helemaal warm worden door die lieve groetjes terug **![]()
quote:
Multitasken lukt je nog niet helemaal dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Zoiets, koffie in ene hand laptop en dan typen in 3 topics tegelijk :p
Ben vrouw met te veel mannelijke trekjes, soor Aafke zeg maar ;Pquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Multitasken lukt je nog niet helemaal dus
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ben vrouw met te veel mannelijke trekjes, soor Aafke zeg maar ;P
Ze zijn er wel van bewust maar er niet zo zeer mee aan het spelen als Gerard die bespeelt de kijker. Vind ik niet leuk. Verder is zijn spel echt niet zo best hij heeft Karim en Alex om het voor hem uit te zoeken maar zelf zit hij er vaak ver naast.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
[..]
dat dan weer wel.. hij is heel camerabewust, maar ja, dat zijn ze allemaal toch daar? anders ga je niet in zo'n huis zitten lijkt me.
Het is de toon die de muziek maakt. De manier hoe Gerard het doet stoort mij niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn er wel van bewust maar er niet zo zeer mee aan het spelen als Gerard. die bespeelt de kijker. Vind ik niet leuk. Verder is zijn spel echt niet zo best hij heeft Karim en alex om het voor hem uit te zoeken maar zelf zit hij er vaak ver naast.
Ik snap die heldenstatus niet voor iemand die toch wel heel erg ver gaat voor de kijkers waar iedere spontaniteit uit is.
ja maar dat doen servio en sophia ook.. laten alles aan anderen over, durven zelf nergens voor te drukken enzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn er wel van bewust maar er niet zo zeer mee aan het spelen als Gerard. die bespeelt de kijker. Vind ik niet leuk. Verder is zijn spel echt niet zo best hij heeft Karim en alex om het voor hem uit te zoeken maar zelf zit hij er vaak ver naast.
Ik snap die heldenstatus niet voor iemand die toch wel heel erg ver gaat voor de kijkers waar iedere spontaniteit uit is.
Ik had gisteren wel schik toen hij tegen de camera begon te lullen. Andere bewoners zijn er ook mee bezig hoor, Joanna en Servio zitten vaak genoeg tegen de spiegel (kijker) te lullen alleen krijgen ze de aandacht niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef marky het volgende:
[..]
Zag gister in de uitzending de knuffel van Sofie. zijn blik gaat eerst langs Sofie of er een camera op staat en hoppa daar springen de ogen vol. Dat is me te gemaakt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt. De manier hoe Gerard het doet stoort mij niet.
Ik vind Gerard toppie, vooral omdat hij het écht voor het spel doet, volgens hem mag Sharon de winst behalen, omdat hij denkt dat ze er een goed doel mee wil doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik had gisteren wel schik toen hij tegen de camera begon te lullen. Andere bewoners zijn er ook mee bezig hoor, Joanna en Servio zitten vaak genoeg tegen de spiegel (kijker) te lullen alleen krijgen ze de aandacht niet.
Oke zou kunnen. Ik kijk de uitzendingen niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef marky het volgende:
[..]
Zag gister in de uitzending de knuffel van Sofie. zijn blik gaat eerst langs Sofie of er een camera op staat en hoppa daar springen de ogen vol. Dat is me te gemaakt.
Mensen zien ook wat ze zien willenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef marky het volgende:
[..]
Zag gister in de uitzending de knuffel van Sofie. zijn blik gaat eerst langs Sofie of er een camera op staat en hoppa daar springen de ogen vol. Dat is me te gemaakt.
Vind ik ook stom. Als je geld hebt moet je drukken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar dat doen servio en sophia ook.. laten alles aan anderen over, durven zelf nergens voor te drukken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |