abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:01:15 #201
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93588109
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef itsme het volgende:

[..]

:+ (Ik ,moet wel om haar lachen soms)
Zijn we het toch nog ergens over eens verder vind ik haar stem vreselijk.
pi_93588113
Laura werkt 30 uur in de (kinder)opvang en 15 uur als oppas.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_93588116
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef itsme het volgende:

[..]

Ja ik herinner me dat nog. Uren lang over dat iedereen haar veroordeelt. jank jank en ze is zelf continu daar mee bezig. Ik denk dat zij zelf had verwacht meer in de aandacht te staan. Dat is zij thuis gewend maar ze merkt nu wel dat dat niet zo is. Ze is iig niet de populairste vrouw bij de heren des huizes en dat zal best steken. :+ (Ik ,moet wel om haar lachen soms)
Ze lijkt soms zelfs jaloers op de relaties in het huis
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:01:31 #204
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93588118
Karim: "Ik denk dat je er nog iets bij doet"
Laura: "Wat dan?"
Karim: "Op je rug liggen"
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:01:32 #205
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93588121
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef itsme het volgende:

[..]

Ja ik herinner me dat nog. Uren lang over dat iedereen haar veroordeelt. jank jank en ze is zelf continu daar mee bezig. Ik denk dat zij zelf had verwacht meer in de aandacht te staan. Dat is zij thuis gewend maar ze merkt nu wel dat dat niet zo is. Ze is iig niet de populairste vrouw bij de heren des huizes en dat zal best steken. :+ (Ik ,moet wel om haar lachen soms)
Vannacht toen ze aan de wandel ging? :P
be nice or go away
pi_93588132
quote:
15s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Ze lijkt soms zelfs jaloers op de relaties in het huis
Dat ís ze.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:02:00 #207
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93588138
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef Chuckster het volgende:
Karim: "Ik denk dat je er nog iets bij doet"
Laura: "Wat dan?"
Karim: "Op je rug liggen"
Goede geheim, verkeerde persoon. ;)
be nice or go away
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:02:10 #208
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93588145
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef itsme het volgende:

[..]

:Y Herkenbaar.

_O- _O-
Moet je ook niet bij Sonja gaan zitten natuurlijk.
pi_93588169
%^##% die kut gitaar!!!!!!!!!!!
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  Moderator donderdag 3 maart 2011 @ 13:03:11 #210
18653 crew  D.
pi_93588175
quote:
17s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Monster :9
Geheel off-topic:

Die heb ik vorige week voor het eerst gehad en ik kreeg er een space-gevoel van :o
pi_93588204
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:03 schreef Annelies-G het volgende:
%^##% die kut gitaar!!!!!!!!!!!
Trap er even per ongeluk op, zou rot zijn voor Karim, maar dan moet hij er maar beter oppassen
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:04:46 #212
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93588228
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:02 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Goede geheim, verkeerde persoon. ;)
Balen :( :P
pi_93588229
Wat is Servia toch een vieze vent/wijf.
The longer you listen, the sweeter the pitch.
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2011 @ 13:05:24 #214
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93588252
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:06:09 #215
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_93588276
Laura vist naar de Staatsloterij
Wie dit leest is gek
pi_93588289
quote:
15s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Trap er even per ongeluk op, zou rot zijn voor Karim, maar dan moet hij er maar beter oppassen
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93588309
quote:
18s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Darakka het volgende:
Wat is Servia toch een vieze vent/wijf.
Joh ;)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93588318
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef marky het volgende:

[..]

Zijn we het toch nog ergens over eens verder vind ik haar stem vreselijk.
Ik erger me meer aan Sofia's stem maar als Joanna eenmaal begint is het moeilijk om de streams aan te houden maar ze kan ook heel lief zijn en grappig.
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2011 @ 13:07:21 #219
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93588324
steun jij stichting aap?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:07:35 #220
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93588334
De tering Laura: "Werk je bij Stichting Aap?"

Haal die lul van je fuckbuddy uit je mond en denk na, wat moet Karim met Stichting Aap? :')
pi_93588341
Stichting AAP kan je wel voor werken Laura! De Tomingroep heeft er mensen werken
pi_93588363
Ik dacht dat ze gisteren al wisten dat Gerard een miljonair was? Dat Servio en Guido heel erg bezig waren om zijn geheim te raden? (en de red. heel erg graag wil dat zijn geheim geraden wordt ;)
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:08:59 #223
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93588389
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:07 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik erger me meer aan Sofia's stem maar als Joanna eenmaal begint is het moeilijk om de streams aan te houden maar ze kan ook heel lief zijn en grappig.
Moet niet gekker worden vandaag alweer eens maar vind de Stem van Joanna nog wel te doen. Aafke vind ik nog rottiger vooral haar accent.
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:09:32 #224
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93588411
Guido ziet zwaailichten... net een grote kleuter..
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2011 @ 13:09:48 #225
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93588421
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')