Ze lijkt soms zelfs jaloers op de relaties in het huisquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik herinner me dat nog. Uren lang over dat iedereen haar veroordeelt. jank jank en ze is zelf continu daar mee bezig. Ik denk dat zij zelf had verwacht meer in de aandacht te staan. Dat is zij thuis gewend maar ze merkt nu wel dat dat niet zo is. Ze is iig niet de populairste vrouw bij de heren des huizes en dat zal best steken.(Ik ,moet wel om haar lachen soms)
Vannacht toen ze aan de wandel ging?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik herinner me dat nog. Uren lang over dat iedereen haar veroordeelt. jank jank en ze is zelf continu daar mee bezig. Ik denk dat zij zelf had verwacht meer in de aandacht te staan. Dat is zij thuis gewend maar ze merkt nu wel dat dat niet zo is. Ze is iig niet de populairste vrouw bij de heren des huizes en dat zal best steken.(Ik ,moet wel om haar lachen soms)
Dat ís ze.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ze lijkt soms zelfs jaloers op de relaties in het huis
Goede geheim, verkeerde persoon.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef Chuckster het volgende:
Karim: "Ik denk dat je er nog iets bij doet"
Laura: "Wat dan?"
Karim: "Op je rug liggen"
Geheel off-topic:quote:
Trap er even per ongeluk op, zou rot zijn voor Karim, maar dan moet hij er maar beter oppassenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Trap er even per ongeluk op, zou rot zijn voor Karim, maar dan moet hij er maar beter oppassen
Johquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Darakka het volgende:
Wat is Servia toch een vieze vent/wijf.
Ik erger me meer aan Sofia's stem maar als Joanna eenmaal begint is het moeilijk om de streams aan te houden maar ze kan ook heel lief zijn en grappig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef marky het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens verder vind ik haar stem vreselijk.
Moet niet gekker worden vandaag alweer eens maar vind de Stem van Joanna nog wel te doen. Aafke vind ik nog rottiger vooral haar accent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan Sofia's stem maar als Joanna eenmaal begint is het moeilijk om de streams aan te houden maar ze kan ook heel lief zijn en grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |