abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:20:22 #276
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93588856
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:19 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

dat
Of het is een Missie. ;)
be nice or go away
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:20:23 #277
335721 PinkDream
** Joanna **
pi_93588857
:N
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:19 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

o|O
O+
:9
:N
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2011 @ 13:20:30 #278
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93588859
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_93588860
zoenen zoenen zoenen zoenen
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93588861
*gaatkijken op facebook*
pi_93588862
Spamposts weggehaald over ons aller Josien :').
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_93588865
Als de kleuters maar lol hebben, pffff.
pi_93588880
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Serieus gast? Waarom? Wtf doe Maik? Hij zit daar voor tvtijd om mooi te zijn. Heeft al aan meerdere dingen meegedaan op tv en houdt zich 0,0 met het spel bezig. Daarnaast geeft het alleen ''mooie'' tv als Monique weer eens janks om niks. Hij doet echt niks verder... :S
Helemaal mee eens! Ik ben absoluut geen Servio of Alex fan, maar iemand die op Maaike stemt begrijp ik echt niet. Wat voegt die nou toe aan SST?
pi_93588893
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef MargrietV het volgende:
Als de kleuters maar lol hebben, pffff.
Nou, ben anders best jaloers op ze .
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:21:28 #285
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_93588896
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
*gaatkijken op facebook*
linkie :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:21:49 #286
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93588914
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
Met weer hetzelfde gezicht als 400 caps geleden :P
Rayen 2½ jaar!
pi_93588923
kheb het niet goed gehoord, gerard op facebook? welke naam dan?
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:22:37 #288
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93588944
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]zoenen zoenen zoenen zoenen
_O- Dat willen we zien!!! ^O^
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:23:34 #289
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93588970
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef Chuckster het volgende:
Die Guido rent ook als een verkrachtte ezel hè :')
Jij hebt wel eens een ezel verkracht... je weet het zo goed
pi_93588982
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:21 schreef R0T29 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Ik ben absoluut geen Servio of Alex fan, maar iemand die op Maaike stemt begrijp ik echt niet. Wat voegt die nou toe aan SST?
Ik snap er ook niks van, het enige wat ik me kan bedenken is dat ze een neukend stel op de streams willen zien.
pi_93588989
gerard op facebook (van sst) de echte is geblokt denk ik, weet z'n achternaam niet, dacht koster ?http://www.facebook.com/p(...)915158617233?sk=wall
pi_93588993
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:21 schreef Stability het volgende:
kheb het niet goed gehoord, gerard op facebook? welke naam dan?
Volgens mij zei die Gerard Secret Story :)
pi_93589006
Ja raar dat Sofia nog steeds bij Joanna blijft liggen. Er is nu toch een plek vrij na Cynthia's vertrek?
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:24:50 #294
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93589027
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Volgens mij zei die Gerard Secret Story :)
Dat is die van zijn Buddy toch? ;)
be nice or go away
pi_93589028
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef itsme het volgende:
Ja raar dat Sofia nog steeds bij Joanna blijft liggen. Er is nu toch een plek vrij na Cynthia's vertrek?
Die sliep naast Mo
pi_93589030
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef sjampoeh het volgende:
gerard op facebook (van sst) de echte is geblokt denk ik, weet z'n achternaam niet, dacht koster ?http://www.facebook.com/p(...)915158617233?sk=wall
thnx :)
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:26:48 #297
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_93589105
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef sjampoeh het volgende:
gerard op facebook (van sst) de echte is geblokt denk ik, weet z'n achternaam niet, dacht koster ?http://www.facebook.com/p(...)915158617233?sk=wall
thnx :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:26:57 #298
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93589110
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat is die van zijn Buddy toch? ;)
61 mensen vinden dit leuk, da';s niet zo veel :{
Rayen 2½ jaar!
pi_93589113
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:27:05 #300
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93589115
Vader Gerard: "NIKS MEE TE MAKEN!" :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')