is ze alweer aan het zeiken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:18 schreef beequeen het volgende:
Sofia heeft een bedfobie.Ze wil naar huis en in haar eigen schone bed slapen.
Tief dan eindelijk een keer op.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:17 schreef iBenny het volgende:
Wil c_a naar de kamer van de waarheid komen.
je kan je bikini toch aanhoudenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:21 schreef Anneloortje het volgende:
Smorgens. Ik kijk 1 avond niet en Lau en Guid worden samen wakker...
anneloor doe je zender goed!
Was dat maar zo. Had me echt superchill geleken alleen dat opene en bloot douchen, en schijten met een camera op je poepert is niet mijn ding.
dat kan nu ook welquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:21 schreef Juud79 het volgende:
@MvR, koffie verkeerd graag, of doe je dat alleen 's avonds?
c_a *stilte* je krijgt een geheime missie *stilte*.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a *stilte* je krijgt een geheime missie *stilte*.
Je moet de users in dit topic *stilte* doen geloven *stilte* dat je werkt *stilte* .
Lukt deze missie *stilte* dan verdien je 2.500euro *stilte* voor in je kluis *stilte* .
Mislukt deze missie *stilte* dan verdwijnt er *stilte* 2.500euro uit je kluis.
Dat preutse gedoe daar snap ik dus echt niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan je bikini toch aanhouden
ik ook niet, zal wel een vrouwending zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat preutse gedoe daar snap ik dus echt niet.
Dat gaan we dan wel meemaken. Ik ga er geen stem aan verliezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke spanningRoddelen kunnen de andere ook
En achterklap, daar hebben we ook cde andere voor
Ik zou alleen mijn bikinibroekje aanhouden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat preutse gedoe daar snap ik dus echt niet.
dat zou ik toch niet doen p de wcquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan je bikini toch aanhouden
nee hoor, ik doe dat ook!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef jugler het volgende:
[..]
ik ook niet, zal wel een vrouwending zijn?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a *stilte* je krijgt een geheime missie *stilte*.
Je moet de users in dit topic *stilte* doen geloven *stilte* dat je werkt *stilte* .
Lukt deze missie *stilte* dan verdien je 2.500euro *stilte* voor in je kluis *stilte* .
Mislukt deze missie *stilte* dan verdwijnt er *stilte* 2.500euro uit je kluis.
Geel kuiken is geelquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft-ie dat kuikenpak nog steeds aan?
Ik alleen mijn bovenstukjequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zou alleen mijn bikinibroekje aanhouden.
Ik wil neit met mijn mandarijn op teevee
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik alleen mijn bovenstukje![]()
Daar beneden kan me gestolen worden, je ziet toch niks, en met bikinibroekje is het moeilijk om alles bij te houden en kort te wieken
ik moet er ook niet aandenken hoor... een gebakken ei in de ochtend, ik word al misselijk als ik er naar kijk/denkquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef sjampoeh het volgende:
Iedereen lekker een gebakken ei en joann neemt een droge craqotte met ham en water
Nou het leek wel een molensteen zegquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef Misiuuu het volgende:
Servio smakt! Je kunt zijn keelgat zien..
Tsja gelijk uit je bed en dan gelijk ontbijten, ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aandenken hoor... een gebakken ei in de ochtend, ik word al misselijk als ik er naar kijk/denk
Supah lekkahquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aandenken hoor... een gebakken ei in de ochtend, ik word al misselijk als ik er naar kijk/denk
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ridder in de Orde van de Gele Kanaries
Hahahahah! Idd! :pquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou het leek wel een molensteen zeg
Zou het? Ik zou er geen moeite mee hebben hoor. Lijkt me trouwens een crime om je zo te moeten wassen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef jugler het volgende:
[..]
ik ook niet, zal wel een vrouwending zijn?
Krijg steeds meer de indruk dat ze anorexia heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef sjampoeh het volgende:
Iedereen lekker een gebakken ei en joann neemt een droge craqotte met ham en water
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag zo vrolijk...zo vrolijk
Zou me niet uitmaken. Ik heb niks om me voor te schamenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zou alleen mijn bikinibroekje aanhouden.
Ik wil neit met mijn mandarijn op teevee
ik zou mij schikken in mijn huisgenoten, kan me voorstellen dat niet iedereen er van gecharmeerd isquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou me niet uitmaken. Ik heb niks om me voor te schamen
Ja maar de redactie laat serio nooi gaan en dat stemmen is natuurlijk doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Darklight het volgende:
Ik denk ook niet dat Servio eruit gaat vanavond, de redactie weet ook wel dat sofia dan moved
Of Sofia krijgt vanavond een boodschap van thuis ofzo,soort boost
Die heeft ze eergisteren al gehad. Niet veel geholpen dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Darklight het volgende:
Ik denk ook niet dat Servio eruit gaat vanavond, de redactie weet ook wel dat sofia dan moved
Hij laat gewoon z'n werkgereedschap zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef Misiuuu het volgende:
Servio smakt! Je kunt zijn keelgat zien..
Ze zou ook een keer normaal kunnen gaan eten ipv van wortels...quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef sjampoeh het volgende:
sjezus geef slome soof een slaapil , nok af mens
wtf eet ze wortels als ontbijt ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ze zou ook een keer normaal kunnen gaan eten ipv van wortels...
Wat is het toch een mooie meid.. Zo uit bed zonder make up...quote:
lief klein konijntje met een vlekje op haar neusquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ze zou ook een keer normaal kunnen gaan eten ipv van wortels...
Je hoeft er toch niet naar te gaan staan kijken? Douchen in bikini is bullshit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef jugler het volgende:
[..]
ik zou mij schikken in mijn huisgenoten, kan me voorstellen dat niet iedereen er van gecharmeerd is
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is het toch een mooie meid.. Zo uit bed zonder make up...
Het programma loopt niet zoals het hoort te lopenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Darklight het volgende:
Dan kijken ze toch gewoon een andere kant op?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef jugler het volgende:
[..]
ik zou mij schikken in mijn huisgenoten, kan me voorstellen dat niet iedereen er van gecharmeerd is
De natte droom van Tolkienquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:41 schreef iBenny het volgende:
c_a, *stilte* je missie is mislukt. *stilte* Er verdwijnt *stilte* 2.500euro uit je kluis.
Tsja eigenlijk hoef je geen nieuwe caps te maken, dat gezicht staat toch steeds hetzelfdequote:
Of ze halveren zn kluis met een domme opdrachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het programma loopt niet zoals het hoort te lopenZe draaien verlies lijkt mij
Servio heeft het meeste geld van alle mannen en is genomineerd. Als hij er nu uit vliegt, hebben ze weer 8100 verdiend
Nee serieus... is de KvdW nu tot zaterdag gesloten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:43 schreef sjampoeh het volgende:
Begin me toch te ergeren aan t programma zelf. Kom op wat actie !!! En niet de kvdwh dichtlaten tot zaterdag, vink zo stom !!
* Sjerron mode aan niemand heeft wat opgemerkt hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:41 schreef iBenny het volgende:
c_a, *stilte* je missie is mislukt. *stilte* Er verdwijnt *stilte* 2.500euro uit je kluis.
graagquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef bollokus het volgende:
iemand een bakkie , hij is klaar!
[ afbeelding ]
Goeie picquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef jugler het volgende:
haha Jo zegt dat Laura wel wat nep opvulling in d'r buste kan gebruiken.
[ afbeelding ]
Ik ben tegen!
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef bollokus het volgende:
iemand een bakkie , hij is klaar!
[ afbeelding ]
zonde vind het bij dat meisje juist allemaal zo in verhoudingquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef jugler het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben tegen!
no prob....quote:
Ik ook ik hou wel van veel maar dan wel natuurlijk veel. Dit past heel mooi bij Lauraquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef jugler het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben tegen!
Eens.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ook ik hou wel van veel maar dan wel natuurlijk veel. Dit past heel mooi bij Laura
Eens met dat laatstequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ook ik hou wel van veel maar dan wel natuurlijk veel. Dit past heel mooi bij Laura
En dan net zon opgevulde snol als die joanna worden zeker,.. Aan dr lijf hoeft laura niets te doen. Die is prima. (hamburgertje extra mss... maar geen foptieten)quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef jugler het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben tegen!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef Anneloortje het volgende:
Ik hoop dat Sercio op fok lekker komt meelullen
Ze kan idd wat dikker worden. Maar ze eet niet overdreven weinig of zo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef muzas het volgende:
[..]
En dan net zon opgevulde snol als die joanna worden zeker,.. Aan dr lijf hoeft laura niets te doen. Die is prima. (hamburgertje extra mss... maar geen foptieten)
Ik hoop voor hem dat hij zaterdag weer een goede bingoshow kan weggeven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef Anneloortje het volgende:
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij zaterdag weer een goede bingoshow kan weggeven.
Kunnen we hem door een bushokje tiefen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef Anneloortje het volgende:
Ik ook!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef jugler het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben tegen!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef Anneloortje het volgende:
Zuipehhhquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef TimeJumper het volgende:
Er staat iets klaar in het labyrint![]()
Drank?![]()
Zo klinkt ie ook. Met die slome stem.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is net alsof er iets mist bij hem, alsof hij lichtelijk achtergebleven is.
Dat hebben ze al heel vaak gezegt dat ze in een ander bed kan slapen.. Maar ze wil aandacht ofzo!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:01 schreef 38half het volgende:
Joanna is weer aan de wandel
3 maart om 09.49
Sofia heeft er geen zin meer in.
De slaapwandelaar kruipt 's nachts haar bed weer uit en rust even uit in de badkamer. Wanneer ze zich realiseert waar ze is, gaat ze rustig weer naar bed. Sofia is het zat het bed te moeten delen met de onrustige Joanna en gaat op de bank slapen.
Streamverslag 3 maart 3.06
Dan zien we Joanna slaapwandelend naar de badkamer gaan en op een krukje gaan zitten, nog slapend. Ze wordt wakker van geluid en dit blijkt Sofia te zijn die bozig met haar kussen naar de bank stapt om te gaan slapen. Joanna loopt inmiddels terug naar de slaapkamer. Als Sofia op de bank gaat liggen is het duidelijk dat ze huilt, ze snikt
en gaat dan maar weer zitten.
Sofia staat om 3.04 op en gaat op de goudvissenbank met lange uithalen liggen snikken....
Om 3.24 komt Alex nog even uit bed en
ziet Sofia in de keuken, waar ze thee met honing drinkt en niet meer huilt. Hij vraagt of het goed gaat en ze zegt dat ze oke is.
Dan loopt ze met haar kussen weer naar de bank.
3.50 Sofia heeft besloten toch maar te bivakkeren op de bank met een kleedje
en doet d'r best om te slapen.
Vraagje Is het bed van Cynthia niet leeg zodat Sofia of Joanne daar kan gaan liggen?
Ik wil hem gewoon aanduwen..... hij ziet er ook altijd uit alsof hij net uit zn nest komt rollen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Zo klinkt ie ook. Met die slome stem.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:06 schreef mootie het volgende:
Gerard is niet intelligent, aldus Slome Guido.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is net alsof er iets mist bij hem, alsof hij lichtelijk achtergebleven is.
Ze wou toch vandaag drukken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:06 schreef soyChantal het volgende:
aafke heeft al 2 geheimen geraden zonder dat ze t weet
zei die dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:08 schreef beequeen het volgende:
Gisteren hoorde ik Guido zeggen dat Ruud uit BB1 alleen maar op de bank hing.
Look who's talking.
en toch staat dat niet in mijn koffiedikquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:08 schreef jesje1982 het volgende:
ik voorspel dat Mo nog wel een paar keer gaat janken vandaag
Sofie heeft al gehuild volgens mij, tenminste zo ziet ze eruitquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:08 schreef jesje1982 het volgende:
ik voorspel dat Mo nog wel een paar keer gaat janken vandaag
je haalt de woorden uit mn mondquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Sofie heeft al gehuild volgens mij, tenminste zo ziet ze eruit
Yep, de slome duikelaar.quote:
en en en en???????quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef mootie het volgende:
Van vaatdoekjes krijg je blauwe strepen in je gezicht?
/holt naar keuken voor een test
hij is al klaar volgens mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef beequeen het volgende:
Waarom is Servio niet aan het pakken of is hij al klaar?
die groene koffer en de rest wat er omheen ligt is van servioquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef beequeen het volgende:
en jou gezicht nu ook?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn doekje is wit met groene bloemen
met of zonder?!?!quote:
Hij is er van overtuigd dat hij blijftquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef beequeen het volgende:
welk geheim ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef jesje1982 het volgende:
Guido weet een geheim, weet alleen niet bij wie die hoort
volgens mij doelt ie op de miljonair, maar ik weet niet niet zeker, ze springen van de hak op de takquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef bollokus het volgende:
haha gerard zou het een stoer geheim vinden als karim een nachtclub danseres was
Is het weer zover ja? Dat kind moet echt oprotten serieus. Gisteren trouwens die aflevering gezien met haar man in de studio. Wat een gladde enge vent is dat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:22 schreef jesje1982 het volgende:
Soof is over dr fobie heen, die ligt in bed
niet gezien nog...geloof ook niet dat ik iets gemist hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:24 schreef kaos- het volgende:
[..]
Is het weer zover ja? Dat kind moet echt oprotten serieus. Gisteren trouwens die aflevering gezien met haar man in de studio. Wat een gladde enge vent is dat.
quote:
ik mag niet klagen, heb vanacht nog een aar keer van bed gewisseld ;-)quote:
hahaha jij ook al?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, heb vanacht nog een aar keer van bed gewisseld ;-)
ik wil alles van dichtbij meemaken. ik lag alleen overal alleenquote:
ja ik lust nog een bakjequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen, moet er nog koffie zijn?Maar 2 COS-sen bij te lezen, wandelende Jo en huilende So, niet veel gemist dus.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik wil alles van dichtbij meemaken. ik lag alleen overal alleen![]()
goeiesmorgens Stabilityquote:
goeiemorgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen, moet er nog koffie zijn?Maar 2 COS-sen bij te lezen, wandelende Jo en huilende So, niet veel gemist dus.
ik hoop toch dat je me toelacht?!?!?!?quote:
altijd !!! dat weet je toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik hoop toch dat je me toelacht?!?!?!?
quote:
hope soquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef Stability het volgende:
lekkerzo , gaan we vandaag stervio er uit bonjouren?
daar ga ik wel van uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef Stability het volgende:
lekkerzo , gaan we vandaag stervio er uit bonjouren?
ja en dat op haar 24ste..pfff is toch erg?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Even hoor.. over Joanna.. Mevr vertelde vannacht dat ze een full face botox behandeling in d'r gezicht heeft gehad. Dus dat ze altijd hetzelfde kijkt is wel begrijpelijk.
Oh vandaar !quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Even hoor.. over Joanna.. Mevr vertelde vannacht dat ze een full face botox behandeling in d'r gezicht heeft gehad. Dus dat ze altijd hetzelfde kijkt is wel begrijpelijk.
Ja, dat was ook mijn conclusie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ja en dat op haar 24ste..pfff is toch erg?
ik wil haar dan wel zien als ze 40 is hahahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn conclusie.
De behandeling hield in dat ze op 3 plekken botox in haar gezichtsspieren kreeg ingespoten, opdat ze voor haar 40e geen rimpels krijgt.
Dan heeft ze al weer tig behandelingen laten uitvoerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ik wil haar dan wel zien als ze 40 is hahaha
Zij is echt no-way 24. Tel er maar 10 jaartjes bij op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ja en dat op haar 24ste..pfff is toch erg?
ja dan is ze een soort marijke helwegen/patricia paay ofzoietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan heeft ze al weer tig behandelingen laten uitvoeren
Haar moeder heeft een kliniek, zij heeft Beekman niet nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij sponsored de Beekman kliniek dit programma en moet Joanna er dikke reclame voor maken.
ja dat dacht ik gisteravond ook. ze bleef maar roemen over die dokter beekman die zooo geweldig goed isquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij sponsored de Beekman kliniek dit programma en moet Joanna er dikke reclame voor maken.
Joanna maakt alleen reclame voor haar eigen webwinkeltje en de kliniek van haar moeder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef MargrietV het volgende:
wat lief met een hartjequote:
O toch? Was dat niet ook de kliniek waar Natasia (dgk) heen ging voor die lilleke tetten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat dacht ik gisteravond ook. ze bleef maar roemen over die dokter beekman die zooo geweldig goed is
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Stability het volgende:
[..]
goeiemorgenja doe maar een cappucino asjeblieft
Oke, tnxquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef MargrietV het volgende:
Joanna vertelde vannacht dat al haar behandelingen gedaan zijn door Dr. Beekman en noemde hem de beste plastisch chirurg van Nederland.
wow ! das een mooi bakkie !! thanksquote:
quote:
Voor haar moeder of aan haar moeder?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
die dokter beekman had toch voor haar moeder gewerkt? tenminste dat begreep ik eruit gisteren
Het kwam gisteren in me op dat Karim zo maar de piercer zou kunnen zijn..quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef Anneloortje het volgende:
Hej is er eigenlijk al een piercinghint gevonden??? Een tang in de bestekla ofzo?
lol , both !quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Voor haar moeder of aan haar moeder?
Valsch Kaharin!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Voor haar moeder of aan haar moeder?
Ze zat daarnet te vertellen dat ze zelf al echt twee weken over heeft gedaan om een hint over haar eigen geheim te vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef Anneloortje het volgende:
Hej is er eigenlijk al een piercinghint gevonden??? Een tang in de bestekla ofzo?
Dan begint hij warm te worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:39 schreef Anneloortje het volgende:
Doelt geer nu op een eventuele verbouwing? One off the guys???
Dat Aafke zo met Flip heeft liggen batsen en daarna zegt ja ik was eerst een man.quote:
ja zeker weten! ik vond hem in het begin een irritant ventje , maar ga hem steeds meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:40 schreef Anneloortje het volgende:
Ik hou echt van Gerard. Hij is leuk.
Lol, tja, zo dochter zo moeder natuurlijk, op je 24e ben je normaliter niet zo bezig met plastische chirurgie of wel dan?quote:
Omdat ze geen echte inhoud hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:40 schreef MargrietV het volgende:
lol... Joanna zei ook.... dat siliconen tieten pas mooi gingen zitten als je zwanger werd daarna.
Haar vriendin had na de bevalling de mooiste memmen van Nederland gekregen.
Begin me echt af te vragen waarom mensen zo ziekelijk met hun uiterlijk bezig zijn.
Het Kelly-Andries verhaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:41 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Dat Aafke zo met Flip heeft liggen batsen en daarna zegt ja ik was eerst een man.
Idem dito hier.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zeker weten! ik vond hem in het begin een irritant ventje , maar ga hem steeds meer
waarderen. hij is ook zo gewoon he, voor een miljonair. hij waardeert de kleinste dingen , en dat spreekt voor hem
ik heb geen twitterquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:42 schreef D. het volgende:
Iemand Alphons al laten weten dat ze niet moeten vergeten het percentage stemmen aan de bewoners mee te geven?
Zet dat anders ff in het tips voor de redactie topic?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:42 schreef D. het volgende:
Iemand Alphons al laten weten dat ze niet moeten vergeten het percentage stemmen aan de bewoners mee te geven?
Er staan in het huis zilverkleurige pennen met bolletjes erop, die zag ik al die tijd al als iets van piercingquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het kwam gisteren in me op dat Karim zo maar de piercer zou kunnen zijn..
laten we het hopen ! stervio eruit !! NUquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:42 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Idem dito hier.
Ik denk ook dat![]()
hij
een grotere rol gaat krijgen als
Zwervio eruit is.
Dank U! Ze wil vast zeker zijn dat er geen spoor van hem achterblijft.:)quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:42 schreef jesje1982 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 3 maart 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie helpt Joanna nu een handje inpakken?
alex
goeiemorgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef Annelies-G het volgende:
ZO, net een lekker ochtendienstje achter de rug, nu eerst ff bijlezen.
Oja, Goedemorgen Fokkers!
Euhh dat is onderdeel van zijn act. Zo normaal mogelijk doen. Ik heb moeite met onspontane camera-akties.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zeker weten! ik vond hem in het begin een irritant ventje , maar ga hem steeds meer
waarderen. hij is ook zo gewoon he, voor een miljonair. hij waardeert de kleinste dingen , en dat spreekt voor hem
goedemorgen!! het mag nog netquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef Annelies-G het volgende:
Goedemorgen Anneliesquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef Annelies-G het volgende:
................. caps kapot?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef Anneloortje het volgende:
gERARD MET ZN PLAKNAAK :p DAT DEED IK OO KVROEGER. oF MET EEN PORTOMONNEE AAN EEN TOUWTJE!
dat dan weer wel.. hij is heel camerabewust, maar ja, dat zijn ze allemaal toch daar? anders ga je niet in zo'n huis zitten lijkt me.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:45 schreef marky het volgende:
[..]
Euhh dat is onderdeel van zijn act. Zo normaal mogelijk doen. Ik heb moeite met onspontane camera-akties.
Mee eens hoor, meer dan de helft daar heeft al in een ander tv programma gezeten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
[..]
dat dan weer wel.. hij is heel camerabewust, maar ja, dat zijn ze allemaal toch daar? anders ga je niet in zo'n huis zitten lijkt me.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef Annelies-G het volgende:
** Voel me helemaal warm worden door die lieve groetjes terug **![]()
Zoiets, koffie in ene hand laptop en dan typen in 3 topics tegelijk :pquote:
allemaal lekker sms en en bellen 0909 1392 alex heeft toch 50 procent die laten ze niet gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:46 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb vandaag voor alle zekerheid nog maar even gebeld voor Maik (3 keer) en alex(1 keer)
Telefoonnummers:
Alex = 0909 1391
Maik = 0909 1392
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef Annelies-G het volgende:
** Voel me helemaal warm worden door die lieve groetjes terug **![]()
quote:
Multitasken lukt je nog niet helemaal dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Zoiets, koffie in ene hand laptop en dan typen in 3 topics tegelijk :p
Ben vrouw met te veel mannelijke trekjes, soor Aafke zeg maar ;Pquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Multitasken lukt je nog niet helemaal dus
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ben vrouw met te veel mannelijke trekjes, soor Aafke zeg maar ;P
Ze zijn er wel van bewust maar er niet zo zeer mee aan het spelen als Gerard die bespeelt de kijker. Vind ik niet leuk. Verder is zijn spel echt niet zo best hij heeft Karim en Alex om het voor hem uit te zoeken maar zelf zit hij er vaak ver naast.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:46 schreef Stability het volgende:
[..]
dat dan weer wel.. hij is heel camerabewust, maar ja, dat zijn ze allemaal toch daar? anders ga je niet in zo'n huis zitten lijkt me.
Het is de toon die de muziek maakt. De manier hoe Gerard het doet stoort mij niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn er wel van bewust maar er niet zo zeer mee aan het spelen als Gerard. die bespeelt de kijker. Vind ik niet leuk. Verder is zijn spel echt niet zo best hij heeft Karim en alex om het voor hem uit te zoeken maar zelf zit hij er vaak ver naast.
Ik snap die heldenstatus niet voor iemand die toch wel heel erg ver gaat voor de kijkers waar iedere spontaniteit uit is.
ja maar dat doen servio en sophia ook.. laten alles aan anderen over, durven zelf nergens voor te drukken enzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn er wel van bewust maar er niet zo zeer mee aan het spelen als Gerard. die bespeelt de kijker. Vind ik niet leuk. Verder is zijn spel echt niet zo best hij heeft Karim en alex om het voor hem uit te zoeken maar zelf zit hij er vaak ver naast.
Ik snap die heldenstatus niet voor iemand die toch wel heel erg ver gaat voor de kijkers waar iedere spontaniteit uit is.
Ik had gisteren wel schik toen hij tegen de camera begon te lullen. Andere bewoners zijn er ook mee bezig hoor, Joanna en Servio zitten vaak genoeg tegen de spiegel (kijker) te lullen alleen krijgen ze de aandacht niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef marky het volgende:
[..]
Zag gister in de uitzending de knuffel van Sofie. zijn blik gaat eerst langs Sofie of er een camera op staat en hoppa daar springen de ogen vol. Dat is me te gemaakt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt. De manier hoe Gerard het doet stoort mij niet.
Ik vind Gerard toppie, vooral omdat hij het écht voor het spel doet, volgens hem mag Sharon de winst behalen, omdat hij denkt dat ze er een goed doel mee wil doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik had gisteren wel schik toen hij tegen de camera begon te lullen. Andere bewoners zijn er ook mee bezig hoor, Joanna en Servio zitten vaak genoeg tegen de spiegel (kijker) te lullen alleen krijgen ze de aandacht niet.
Oke zou kunnen. Ik kijk de uitzendingen niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef marky het volgende:
[..]
Zag gister in de uitzending de knuffel van Sofie. zijn blik gaat eerst langs Sofie of er een camera op staat en hoppa daar springen de ogen vol. Dat is me te gemaakt.
Mensen zien ook wat ze zien willenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef marky het volgende:
[..]
Zag gister in de uitzending de knuffel van Sofie. zijn blik gaat eerst langs Sofie of er een camera op staat en hoppa daar springen de ogen vol. Dat is me te gemaakt.
Vind ik ook stom. Als je geld hebt moet je drukken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar dat doen servio en sophia ook.. laten alles aan anderen over, durven zelf nergens voor te drukken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |