geen idee.... dat heeft ze niet gevraagd denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Woont hij nog bij z'n ouders btw ?
Hoop met je meequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, weer ontopic![]()
Ik heb zin in de liveshow! Ik hoop dat Servia eruit vliegt!!!!
ja volgens mij zag ik een blote doos voorbij komen toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:52 schreef jugler het volgende:
'domme, net een mooi capmomentje gemist van Laura
"a cap of laura a day, keeps the doctor away"
WAT! heb ik dat gemistquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:58 schreef stormiot het volgende:
[..]
ja volgens mij zag ik een blote doos voorbij komen toch?
Ik hoorde Gerard gisteren zeggen dat Guido nog thuiswoont en op de zak van zijn ouders teert.quote:
Fuck! gemistquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:58 schreef stormiot het volgende:
[..]
ja volgens mij zag ik een blote doos voorbij komen toch?
Ik denk echt dat het allemaal onzin verhalen zijn. Het meiske was echt aan het huilen dus daar zit echt wel wat tussen. En gezien de plaatjes van Guido doet hij wel meer buiten zijn ouders om.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee.... dat heeft ze niet gevraagd denk ik
Ze twijfelde over de echtheid van de relatie van Guido en z'n vriendin
dat is waar, dat zegt niks dat zijn ouders dat niet weten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het allemaal onzin verhalen zijn. Het meiske was echt aan het huilen dus daar zit echt wel wat tussen. En gezien de plaatjes van Guido doet hij wel meer buiten zijn ouders om.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:02 schreef bollokus het volgende:
zo de dagelijkse verplichtingen weer gehad.. tijd voor de stream
morgen iedereen!
En dan nog is het wel heel erg slecht als het een opzetje zou zijn dat zijn ouders daar niet van op de hoogte brengt om dit soort dingen te voorkomen. Als ze iedereen dit willen laten geloven dan doen ze iedereen in de omgeving van Guido wel op de hoogte brengen. En dat Meiske zou dan echt wel beter afgeschermt geweest.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is waar, dat zegt niks dat zijn ouders dat niet weten.
Ik kan ook zomaar gaan huilen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het allemaal onzin verhalen zijn. Het meiske was echt aan het huilen dus daar zit echt wel wat tussen. En gezien de plaatjes van Guido doet hij wel meer buiten zijn ouders om.
Ik ben om! Ik ga straks ook 2x stemmen voor Maik en Alex! Hahah..quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
Zo mijn collega's opdracht gegeven om 2 sms'jes te sturen
1 voor Alex en 1 voor Maik
En ze hebben het nog gedaan ook
heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik ben om! Ik ga straks ook 2x stemmen voor Maik en Alex! Hahah..
IK OOK !!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil het gezicht van Servia zien als hij hoort dat hij eruit moet
En de gezichten van de overige bewoners
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:58 schreef jugler het volgende:
Gerard denkt dat Sofia vroeger een man is geweest gebaseerd op de neptieten clue
En dan is de lol voorbij en zitten we met twee saaie bewoners opgescheept waarbij Maik nog wel wat te beleven valt en bij alex echt 0,0 niets. En dan gaan we hier weer allemaal klagen het is zo saai.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil het gezicht van Servia zien als hij hoort dat hij eruit moet
En de gezichten van de overige bewoners
Ik vind Servia saai, dus het maakt niet uit of hij blijft of nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef marky het volgende:
[..]
En dan is de lol voorbij en zitten we met twee saaie bewoners opgescheept waarbij Maik nog wel wat te beleven valt en bij alex echt 0,0 niets. En dan geen we hier weer allemaal klagen het is zo saai.
Vrouwelijke charmes zeker in de strijd gegooid?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
Zo mijn collega's opdracht gegeven om 2 sms'jes te sturen
1 voor Alex en 1 voor Maik
En ze hebben het nog gedaan ook
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef bollokus het volgende:
even aan het terug lezen en zie dan L en G eindelijk samen wakker geworden zijn!
zo ik ga even mijn zender om doen!
bij vrouwelijke collega's? Nee hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vrouwelijke charmes zeker in de strijd gegooid?
Doe nu niet net of Servio ook maar een moment voor vermaak heeft gezorgd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef marky het volgende:
[..]
En dan is de lol voorbij en zitten we met twee saaie bewoners opgescheept waarbij Maik nog wel wat te beleven valt en bij alex echt 0,0 niets. En dan gaan we hier weer allemaal klagen het is zo saai.
niks gemist, behalve wat gegiebel vooraf was de romantiek, liefde, genegenheid en het fysiek contact ver te zoeken, op wat kroelaanvallen van Laura naquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:13 schreef Anneloortje het volgende:
Smorgens. Ik kijk 1 avond niet en Lau en Guid worden samen wakker...
vergeet je niet eerst te douchen in je zwembroek?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef bollokus het volgende:
even aan het terug lezen en zie dan L en G eindelijk samen wakker geworden zijn!
zo ik ga even mijn zender om doen!
Spanning, roddel en achterklapquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe nu niet net of Servio ook maar een moment voor vermaak heeft gezorgd.
carnaval... daar hoort wel drank bij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:16 schreef Anneloortje het volgende:
Ik zit even filmpjes van gisteren terug te kijken krijst Monique weer over carnevaaaal. meeeen
anneloor doe je zender goed!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:13 schreef Anneloortje het volgende:
Smorgens. Ik kijk 1 avond niet en Lau en Guid worden samen wakker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |