Hoe is het gotver mogelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef stormiot het volgende:
ja idd
en ze liggen weer bij elkaar in de armen n L kriebelt weer
Ik heb er nooit problemen mee om zo wakker te worden. Maar wie ban ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hoe is het gotver mogelijkDat kind dat kan niet anders zeg, het is gewoon een aandoening
Ik zou het neit erg vinden hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hoe is het gotver mogelijkDat kind dat kan niet anders zeg, het is gewoon een aandoening
Het schijnt dat ze voor alle bewoners T-shirts opgestuurd hebben.quote:
Ik geloof niet alles wat op inet wordt geslingerd maar er heeft zich ook al een buurvrouw van het vriendinnetje zich gemeld met dat ze heel leuk met elkaar zijn dus ik laat het lekker in het midden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd he, dat de familie van Guido die vriendin niet kentEn geen woord tegen haar gesproken hebben tijdens de liveshow en dat het totaal vreemden van elkaar zijn
Ik vind strelen, lekker kroelen heel wat anders dat dan vingergekriebel wat ze elke keer doet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik heb er nooit problemen mee om zo wakker te worden. Maar wie ban ik
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zou het neit erg vinden hoorWeet je hoe lekker dat is
Guido bij Laura in bed is hetzelfde als een hindoe in een restaurant met tournedos van Piet van den Berg als specialiteitquote:
Ik geloof ook niet alles wat op internet staat. Ik geloof echter wel een vriendin van mij die vorige week aanwezig was bij de liveshow, en zelfs met familie van guido heeft gepraatquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef marky het volgende:
[..]
Ik geloof niet alles wat op inet wordt geslingerd maar er heeft zich ook al een buurvrouw van het vriendinnetje zich gemeld met dat ze heel leuk met elkaar zijn dus ik laat het lekker in het midden.
sad but truequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Guido bij Laura in bed is hetzelfde als een hindoe in een restaurant met tournedos van Piet van den Berg als specialiteit
En dat geloof ik dus ook gewoon weer niet snap je.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet alles wat op internet staat. Ik geloof echter wel een vriendin van mij die vorige week aanwezig was bij de liveshow, en zelfs met familie van guido heeft gepraat
En wat zeiden die ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet alles wat op internet staat. Ik geloof echter wel een vriendin van mij die vorige week aanwezig was bij de liveshow, en zelfs met familie van guido heeft gepraat
jij gelooft niet dat een vriendin van mij bij de liveshow aanwezig was en na afloop met de ouders van Guido heeft gepraat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
En dat geloof ik dus ook gewoon weer niet snap je.
dat ze die vriendin nog nooit gezien hebbenquote:
Woont hij nog bij z'n ouders btw ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ze die vriendin nog nooit gezien hebben![]()
En mijn vriendin is niet de enige die het gehoord heeft
Ik sprak haar toevallig gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |