Krijg steeds meer de indruk dat ze anorexia heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef sjampoeh het volgende:
Iedereen lekker een gebakken ei en joann neemt een droge craqotte met ham en water
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag zo vrolijk...zo vrolijk
Zou me niet uitmaken. Ik heb niks om me voor te schamenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zou alleen mijn bikinibroekje aanhouden.
Ik wil neit met mijn mandarijn op teevee
ik zou mij schikken in mijn huisgenoten, kan me voorstellen dat niet iedereen er van gecharmeerd isquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou me niet uitmaken. Ik heb niks om me voor te schamen
Ja maar de redactie laat serio nooi gaan en dat stemmen is natuurlijk doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Darklight het volgende:
Ik denk ook niet dat Servio eruit gaat vanavond, de redactie weet ook wel dat sofia dan moved
Of Sofia krijgt vanavond een boodschap van thuis ofzo,soort boost
Die heeft ze eergisteren al gehad. Niet veel geholpen dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Darklight het volgende:
Ik denk ook niet dat Servio eruit gaat vanavond, de redactie weet ook wel dat sofia dan moved
Hij laat gewoon z'n werkgereedschap zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef Misiuuu het volgende:
Servio smakt! Je kunt zijn keelgat zien..
Ze zou ook een keer normaal kunnen gaan eten ipv van wortels...quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef sjampoeh het volgende:
sjezus geef slome soof een slaapil , nok af mens
wtf eet ze wortels als ontbijt ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ze zou ook een keer normaal kunnen gaan eten ipv van wortels...
Wat is het toch een mooie meid.. Zo uit bed zonder make up...quote:
lief klein konijntje met een vlekje op haar neusquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ze zou ook een keer normaal kunnen gaan eten ipv van wortels...
Je hoeft er toch niet naar te gaan staan kijken? Douchen in bikini is bullshit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef jugler het volgende:
[..]
ik zou mij schikken in mijn huisgenoten, kan me voorstellen dat niet iedereen er van gecharmeerd is
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is het toch een mooie meid.. Zo uit bed zonder make up...
Het programma loopt niet zoals het hoort te lopenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Darklight het volgende:
Dan kijken ze toch gewoon een andere kant op?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef jugler het volgende:
[..]
ik zou mij schikken in mijn huisgenoten, kan me voorstellen dat niet iedereen er van gecharmeerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |