is ze alweer aan het zeiken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:18 schreef beequeen het volgende:
Sofia heeft een bedfobie.Ze wil naar huis en in haar eigen schone bed slapen.
Tief dan eindelijk een keer op.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:17 schreef iBenny het volgende:
Wil c_a naar de kamer van de waarheid komen.
je kan je bikini toch aanhoudenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:21 schreef Anneloortje het volgende:
Smorgens. Ik kijk 1 avond niet en Lau en Guid worden samen wakker...
anneloor doe je zender goed!
Was dat maar zo. Had me echt superchill geleken alleen dat opene en bloot douchen, en schijten met een camera op je poepert is niet mijn ding.
dat kan nu ook welquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:21 schreef Juud79 het volgende:
@MvR, koffie verkeerd graag, of doe je dat alleen 's avonds?
c_a *stilte* je krijgt een geheime missie *stilte*.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a *stilte* je krijgt een geheime missie *stilte*.
Je moet de users in dit topic *stilte* doen geloven *stilte* dat je werkt *stilte* .
Lukt deze missie *stilte* dan verdien je 2.500euro *stilte* voor in je kluis *stilte* .
Mislukt deze missie *stilte* dan verdwijnt er *stilte* 2.500euro uit je kluis.
Dat preutse gedoe daar snap ik dus echt niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan je bikini toch aanhouden
ik ook niet, zal wel een vrouwending zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat preutse gedoe daar snap ik dus echt niet.
Dat gaan we dan wel meemaken. Ik ga er geen stem aan verliezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke spanningRoddelen kunnen de andere ook
En achterklap, daar hebben we ook cde andere voor
Ik zou alleen mijn bikinibroekje aanhouden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat preutse gedoe daar snap ik dus echt niet.
dat zou ik toch niet doen p de wcquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan je bikini toch aanhouden
nee hoor, ik doe dat ook!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef jugler het volgende:
[..]
ik ook niet, zal wel een vrouwending zijn?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a *stilte* je krijgt een geheime missie *stilte*.
Je moet de users in dit topic *stilte* doen geloven *stilte* dat je werkt *stilte* .
Lukt deze missie *stilte* dan verdien je 2.500euro *stilte* voor in je kluis *stilte* .
Mislukt deze missie *stilte* dan verdwijnt er *stilte* 2.500euro uit je kluis.
Geel kuiken is geelquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft-ie dat kuikenpak nog steeds aan?
Ik alleen mijn bovenstukjequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zou alleen mijn bikinibroekje aanhouden.
Ik wil neit met mijn mandarijn op teevee
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik alleen mijn bovenstukje![]()
Daar beneden kan me gestolen worden, je ziet toch niks, en met bikinibroekje is het moeilijk om alles bij te houden en kort te wieken
ik moet er ook niet aandenken hoor... een gebakken ei in de ochtend, ik word al misselijk als ik er naar kijk/denkquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef sjampoeh het volgende:
Iedereen lekker een gebakken ei en joann neemt een droge craqotte met ham en water
Nou het leek wel een molensteen zegquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef Misiuuu het volgende:
Servio smakt! Je kunt zijn keelgat zien..
Tsja gelijk uit je bed en dan gelijk ontbijten, ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aandenken hoor... een gebakken ei in de ochtend, ik word al misselijk als ik er naar kijk/denk
Supah lekkahquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aandenken hoor... een gebakken ei in de ochtend, ik word al misselijk als ik er naar kijk/denk
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ridder in de Orde van de Gele Kanaries
Hahahahah! Idd! :pquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou het leek wel een molensteen zeg
Zou het? Ik zou er geen moeite mee hebben hoor. Lijkt me trouwens een crime om je zo te moeten wassen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef jugler het volgende:
[..]
ik ook niet, zal wel een vrouwending zijn?
Krijg steeds meer de indruk dat ze anorexia heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef sjampoeh het volgende:
Iedereen lekker een gebakken ei en joann neemt een droge craqotte met ham en water
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag zo vrolijk...zo vrolijk
Zou me niet uitmaken. Ik heb niks om me voor te schamenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zou alleen mijn bikinibroekje aanhouden.
Ik wil neit met mijn mandarijn op teevee
ik zou mij schikken in mijn huisgenoten, kan me voorstellen dat niet iedereen er van gecharmeerd isquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou me niet uitmaken. Ik heb niks om me voor te schamen
Ja maar de redactie laat serio nooi gaan en dat stemmen is natuurlijk doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Darklight het volgende:
Ik denk ook niet dat Servio eruit gaat vanavond, de redactie weet ook wel dat sofia dan moved
Of Sofia krijgt vanavond een boodschap van thuis ofzo,soort boost
Die heeft ze eergisteren al gehad. Niet veel geholpen dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Darklight het volgende:
Ik denk ook niet dat Servio eruit gaat vanavond, de redactie weet ook wel dat sofia dan moved
Hij laat gewoon z'n werkgereedschap zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef Misiuuu het volgende:
Servio smakt! Je kunt zijn keelgat zien..
Ze zou ook een keer normaal kunnen gaan eten ipv van wortels...quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:37 schreef sjampoeh het volgende:
sjezus geef slome soof een slaapil , nok af mens
wtf eet ze wortels als ontbijt ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ze zou ook een keer normaal kunnen gaan eten ipv van wortels...
Wat is het toch een mooie meid.. Zo uit bed zonder make up...quote:
lief klein konijntje met een vlekje op haar neusquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ze zou ook een keer normaal kunnen gaan eten ipv van wortels...
Je hoeft er toch niet naar te gaan staan kijken? Douchen in bikini is bullshit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef jugler het volgende:
[..]
ik zou mij schikken in mijn huisgenoten, kan me voorstellen dat niet iedereen er van gecharmeerd is
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is het toch een mooie meid.. Zo uit bed zonder make up...
Het programma loopt niet zoals het hoort te lopenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Darklight het volgende:
Dan kijken ze toch gewoon een andere kant op?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:36 schreef jugler het volgende:
[..]
ik zou mij schikken in mijn huisgenoten, kan me voorstellen dat niet iedereen er van gecharmeerd is
De natte droom van Tolkienquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:41 schreef iBenny het volgende:
c_a, *stilte* je missie is mislukt. *stilte* Er verdwijnt *stilte* 2.500euro uit je kluis.
Tsja eigenlijk hoef je geen nieuwe caps te maken, dat gezicht staat toch steeds hetzelfdequote:
Of ze halveren zn kluis met een domme opdrachtquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het programma loopt niet zoals het hoort te lopenZe draaien verlies lijkt mij
Servio heeft het meeste geld van alle mannen en is genomineerd. Als hij er nu uit vliegt, hebben ze weer 8100 verdiend
Nee serieus... is de KvdW nu tot zaterdag gesloten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:43 schreef sjampoeh het volgende:
Begin me toch te ergeren aan t programma zelf. Kom op wat actie !!! En niet de kvdwh dichtlaten tot zaterdag, vink zo stom !!
* Sjerron mode aan niemand heeft wat opgemerkt hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:41 schreef iBenny het volgende:
c_a, *stilte* je missie is mislukt. *stilte* Er verdwijnt *stilte* 2.500euro uit je kluis.
graagquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef bollokus het volgende:
iemand een bakkie , hij is klaar!
[ afbeelding ]
Goeie picquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef jugler het volgende:
haha Jo zegt dat Laura wel wat nep opvulling in d'r buste kan gebruiken.
[ afbeelding ]
Ik ben tegen!
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef bollokus het volgende:
iemand een bakkie , hij is klaar!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |