Geel kuiken is geelquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft-ie dat kuikenpak nog steeds aan?
Ik alleen mijn bovenstukjequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zou alleen mijn bikinibroekje aanhouden.
Ik wil neit met mijn mandarijn op teevee
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik alleen mijn bovenstukje![]()
Daar beneden kan me gestolen worden, je ziet toch niks, en met bikinibroekje is het moeilijk om alles bij te houden en kort te wieken
ik moet er ook niet aandenken hoor... een gebakken ei in de ochtend, ik word al misselijk als ik er naar kijk/denkquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef sjampoeh het volgende:
Iedereen lekker een gebakken ei en joann neemt een droge craqotte met ham en water
Nou het leek wel een molensteen zegquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef Misiuuu het volgende:
Servio smakt! Je kunt zijn keelgat zien..
Tsja gelijk uit je bed en dan gelijk ontbijten, ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aandenken hoor... een gebakken ei in de ochtend, ik word al misselijk als ik er naar kijk/denk
Supah lekkahquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aandenken hoor... een gebakken ei in de ochtend, ik word al misselijk als ik er naar kijk/denk
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ridder in de Orde van de Gele Kanaries
Hahahahah! Idd! :pquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou het leek wel een molensteen zeg
Zou het? Ik zou er geen moeite mee hebben hoor. Lijkt me trouwens een crime om je zo te moeten wassen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef jugler het volgende:
[..]
ik ook niet, zal wel een vrouwending zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |