Ik ook heurquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat weet ik, lieverd. Ik kan wel tegen een stootje
AWO SNUFFA G!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik wil gewoon graag dat iedereen happy isquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat mag, zeker jijMaar soms komt het over of je de wereld wil redden en dat kun je niet in je eentje, steek je energie niet in het verbeteren van de wereld, maar het in deze wereld zo leefbaar mogelijk voor jezelf te maken. Als puntje bij paaltje komt zijn we allemaal even egoïstisch.
Ik eet geen kip. Nooit. Ook geen producten waar kip in zit. Nooit. Kip is vies.
bijna weekendquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had liever kindjes van Viro
Mooie kindjes krijg je daar van
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
AWO SNUFFA G!
[ afbeelding ]BROEDERSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er te beleven op de Radion Onzins? Maar eens intunen![]()
Ik ben happy hoor, ik heb alle frustraties van de dag met vol gewicht in die discussie kunnen gooien, nu ben ik het kwijt en ben ik blij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag dat iedereen happy isIk snap zelf ook wel dat dat niet kan, maar ja zo ben ik nou eenmaal
Heb je al The Proclaimers gedownload? 500 miles weet je welquote:
Zoiets moet kunnen. Als jij dat vindt, moet je dat zeggenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zolang je er bij zegt dat dat naar jouw mening zo heet.
Anders noem ik voortaan alles gitaarsloperij en stembandenverkrachting (AC/DC is een goed voorbeeld).
Het heet: bitpop
2.5 uur Dubstep van Sharr gemist, heb je!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
BROEDERS![]()
Wat is er te beleven op de Radion Onzins? Maar eens intunen
Alleen als ik hem aan zetquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
Koelkast, als ik eruit ga, gaat draakje er dan in?
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Heb je al The Proclaimers gedownload? 500 miles weet je wel
Jij welquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben happy hoor, ik heb alle frustraties van de dag met vol gewicht in die discussie kunnen gooien, nu ben ik het kwijt en ben ik blij.
Heldquote:
Nee, ik ga het dan als feit presenterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoiets moet kunnen. Als jij dat vindt, moet je dat zeggen
Broedertjequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
SNUUUUUUUUUUUUUUUUUF HOI!!!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik dat ook maar. Gewoon 1 dag kut!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wel![]()
mijn kutdag is morgen pas weer voorbij
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Broedertje
Ik hoorde Sharr zijn stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HahahahaahahahahahahaahahahahhahahahaahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wut wut, over dat jij mij wil zijn als je geen neger was, heb je zelf gezegdquote:
Ik moet zeggen je hebt helemaal geen zware shagg stemquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Hahahahaahahahahahahaahahahahhahahahaahahahahaha
Apple hatersquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee man dies vandaag veelste druk met zijn apple-pc
Nouja, ik zal het voortaan wel gewoon bitpop noemen. Hoeven we deze discussie niet nog een keer te hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik ga het dan als feit presenteren
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen je hebt helemaal geen zware shagg stemIk hoor je stem nu voor het eerst
ik rook ook geen zware shag manquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen je hebt helemaal geen zware shagg stemIk hoor je stem nu voor het eerst
Dat is aan de ene kant goed, aan de andere kant jammerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, ik zal het voortaan wel gewoon bitpop noemen. Hoeven we deze discussie niet nog een keer te hebben
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wut wut, over dat jij mij wil zijn als je geen neger was, heb je zelf gezegd![]()
net als het fappen op fobo's van luisteraars
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wut wut, over dat jij mij wil zijn als je geen neger was, heb je zelf gezegd![]()
net als het fappen op fobo's van luisteraars
Er komen vast nog wel meer discussiesquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is aan de ene kant goed, aan de andere kant jammer
Provoke.. provoke...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is aan de ene kant goed, aan de andere kant jammer
Vandaag niet, andere keer weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er komen vast nog wel meer discussies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef mc-Piel het volgende:
Sharr wat heb jij een rustgevende stem! ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik riekweste toen ik iets hoorde?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
oh man wanneer leren jullie het nou
pas aanvragen als draakje ècht aan staat. Foei.
Watquote:
Welk nummer danquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoorde bazennummmer. er stond: AANGEVRAAGD DOOR GOUDVIS
Ik trok een conclusie
Altijd maar 1 om op te starten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Staan er zeker nog een heleboel in?
Dezen nu ook ja. Broeder Ragboerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
Bij mij staat dat deze van me boy Ragboer is
is jouw speeltje al binnen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast zijn je speeltjes al binnen?
Nee, denk dat het morgen wordt. Ze moesten ook nog vanuit de container komen, datum was niet 100% zeker. Ik ben de eerste in NL met die dingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast zijn je speeltjes al binnen?
Ja, oke, op zich logisch. Dus de oude lijst wordt niet meer afgespeeld?quote:
Nee, die gooi ik er altijd uit, te laat is te laatquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, oke, op zich logisch. Dus de oude lijst wordt niet meer afgespeeld?
Fredrollquote:
Deed ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
oh man wanneer leren jullie het nou
pas aanvragen als draakje ècht aan staat. Foei.
¤150-, bij de echte winkel.quote:
Hieruit concludeer ik dat je geen Samsung Galaxy S hebt !quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef Viro het volgende:
Een uur en 15 minuten verder en enige wat ik heb gedaan is batterij van mijn telefoon leegtrekken ipv koken
en fokkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef Viro het volgende:
Een uur en 15 minuten verder en enige wat ik heb gedaan is batterij van mijn telefoon leegtrekken ipv koken
Apple is lauw.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En nu alles gaan back-uppen
Dat had ik gisteren al moeten doen
Tante lienquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Snuf. het volgende:
Btw hierna:
Goeden riekwest van je boy snuffa G
Het is gewoon nooit goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik weet hetIk heb eigenlijk liever Rick weer
Sony Ericsson Xperia X10iquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hieruit concludeer ik dat je geen Samsung Galaxy S hebt !![]()
Die had het niet zo lang uitgehouden..
Gewoon naar de LUISTERLIVE knop gaan en indrukken -> profitquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef mc-Piel het volgende:
Weet iemand overigens of ONZ radio op een ipad te beluisteren is? Zoja.. wat moet ik daarvoor hebben? ( buiten een Ipad ) ..
Electrotechnique?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen die en deze maar toch deze
SE!quote:
Buma?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nein man. Gouden oude beste nummer die ze gemaakt hebben alles jwt ze houden het straat.
Waarheidquote:
niet doen, is een xperia x10 met hdmi en android 2.3 kan je beter voor de nieuwe htc's gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
SE!
Ik heb nu de Vivaz, prima ding maar pauper touchscreen.
Ik twijfel om deze te verkopen en de Xperia Arc te kopen
Fixed!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind dit een van de minste nummers.
HTCquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef Viro het volgende:
[..]
niet doen, is een xperia x10 met hdmi en android 2.3 kan je beter voor de nieuwe htc's gaan.
Nee dat is Hollereerquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fixed!
Ik verkondig altijd mijn mening, om discussies te voorkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fixed!
Alles om discussies tegen te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik verkondig altijd mijn mening, om discussies te voorkomen.
Niet alles. Zullen we hier eens een discussie over voeren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alles om discussies tegen te gaan
Kerk is ook goed iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef Snuf. het volgende:
WopWopWop en Kerk en dezen zijn de beste nummers
Ik zeg doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet alles. Zullen we hier eens een discussie over voeren?
Fuck yeah!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, mattie. Watskeburt was hun grootste hit.
Je ging even plassen tochquote:
Ik begon met de CMD-C5 blauw, heb andere merken gehad maar vond ze nooit zo goed, altijd SE verder!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fuck yeah!
Altijd koplopers geweest qua camera & Mediaplayers..
Ben erbij sinds mijn eerste K750i![]()
Daarna niks anders meer gehad en ik wil ook niks anders meer!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet alles. Zullen we hier eens een discussie over voeren?
zo dacht ik er ook over totdat ik hoorde dat se de xperia x10 niet gaat updaten naar 2.2 of nieuwere versie van android. Niet zo slim van se. En de hele xperia serie is ontworpen door htcquote:
Ook in friesland zekerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Watskeburt was zelfs in een paar andere landen een hit
Ja en roken en kiwi eten en bellen jwzquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je ging even plassen toch..
Duurt dat 20 minuten?
Vooruit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
![]()
Ik ben voor nu redelijk klaar met discussieren. Misschien vanavond weer
Ik heb deze nog gehad:quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik begon met de CMD-C5 blauw, heb andere merken gehad maar vond ze nooit zo goed, altijd SE verder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |