Fredrollquote:
Deed ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
oh man wanneer leren jullie het nou
pas aanvragen als draakje ècht aan staat. Foei.
¤150-, bij de echte winkel.quote:
Hieruit concludeer ik dat je geen Samsung Galaxy S hebt !quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef Viro het volgende:
Een uur en 15 minuten verder en enige wat ik heb gedaan is batterij van mijn telefoon leegtrekken ipv koken
en fokkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef Viro het volgende:
Een uur en 15 minuten verder en enige wat ik heb gedaan is batterij van mijn telefoon leegtrekken ipv koken
Apple is lauw.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En nu alles gaan back-uppen
Dat had ik gisteren al moeten doen
Tante lienquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Snuf. het volgende:
Btw hierna:
Goeden riekwest van je boy snuffa G
Het is gewoon nooit goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik weet hetIk heb eigenlijk liever Rick weer
Sony Ericsson Xperia X10iquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hieruit concludeer ik dat je geen Samsung Galaxy S hebt !![]()
Die had het niet zo lang uitgehouden..
Gewoon naar de LUISTERLIVE knop gaan en indrukken -> profitquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef mc-Piel het volgende:
Weet iemand overigens of ONZ radio op een ipad te beluisteren is? Zoja.. wat moet ik daarvoor hebben? ( buiten een Ipad ) ..
Electrotechnique?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen die en deze maar toch deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |