Prima, maar ik heb er niet altijd zin in, en daarin laat ik ook even mijn mening horenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een forum is eigenlijk een "discussieforum". Dus discussies zijn goed![]()
En kip eten wij helemaal niet. Alles varken of rund.
Dat is dus niet jouw mening, jij presenteert "bliepjesgedoe" als feit.quote:
ik ovetref jouw vaderquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wel, ben de zoon van Chuck Norris!
Eenschquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een forum is eigenlijk een "discussieforum". Dus discussies zijn goed![]()
Waarom klik ik verdomme altijd op linken waarvan ik van te voren weet dat ze niet bestaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
www.mc-piel.nl --- > voor de lekkerste dubstep!
quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Was liever de zoon van Viro geweest.. dan was ik nóg baziger geweest!
www.mc-piel.nl kan niet gevonden worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
www.mc-piel.nl --- > voor de lekkerste dubstep!
leuke tweets over chuck norrisquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat mag, zeker jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima, maar ik heb er niet altijd zin in, en daarin laat ik ook even mijn mening horen![]()
Hoe kan je nou geen kip etenKip is vet lekker
Oeps! Google Chrome kan www.mc-piel.nl niet vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
www.mc-piel.nl kan niet gevonden worden.
Resultaten kunnen tijdelijk niet beschibaar zijn of niet bestaan. U kunt de suggesties, gepresenteerde links gebruiken of een nieuwe zoekopdracht geven.
Ja dat kan heel goed kloppenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
www.mc-piel.nl kan niet gevonden worden.
Resultaten kunnen tijdelijk niet beschibaar zijn of niet bestaan. U kunt de suggesties, gepresenteerde links gebruiken of een nieuwe zoekopdracht geven.
Ik vind dat ik het gewoon bliepjesgedoe mag noemen. Dat is mijn mening namelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is dus niet jouw mening, jij presenteert "bliepjesgedoe" als feit.
Jij moet zeggen:
Het enige wat ik niet niet leuk vind, is wat ik 'bliepjesgedoe' noem.
Ik heb meteen je grammaticale blunder verbeterd
Ik val je overigens niet op de man aan, maar als user, als je dat onthoudt dan kunnen we nog een paar uur doorgaanquote:
Ik had liever kindjes van Viroquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Chocolade kindjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had liever kindjes van Viro
Mooie kindjes krijg je daar van
when chuck norris gets mad he turns into viroquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuke tweets over chuck norris
@ChuckNorriz: When Bruce Banner gets mad, he turns into the "Hulk". When the Hulk gets mad, he turns into #ChuckNorriz
Dat weet ik, lieverd. Ik kan wel tegen een stootjequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik val je overigens niet op de man aan, maar als user, als je dat onthoudt dan kunnen we nog een paar uur doorgaan
HIJ IS GEEN NEGER!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had liever kindjes van Viro
Mooie kindjes krijg je daar van
Zolang je er bij zegt dat dat naar jouw mening zo heet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het gewoon bliepjesgedoe mag noemen. Dat is mijn mening namelijk
HALLON SNUF!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |