SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2011 15:57:40 ]
Wat een AIDS lapo en wat een SARS TTquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
goedemorgen
450 euro lol knatterknekxkankjorum tong 69 xd xD hardstyle f15 f14
word met dt nooit opgelet op het vmbo onz radio leuk dit ga ik vaker lusiteren
in capslock praten retardatie bier en tieten jajajjaja
het is je boy nitrouz heloef katoen
maanvis hersenloze topicsgoedemorgen
DOE DAN PERFECT STRANGERquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
bier en tieten tralalallalallalala![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hahaha Fok! is verslavendquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef Viro het volgende:
Tijd om wat te vreten te maken voor vanavond, sta al een half uur in de keuken te posten vanaf mijn telefoon
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef Viro het volgende:
Tijd om wat te vreten te maken voor vanavond, sta al een half uur in de keuken te posten vanaf mijn telefoon
erg he, ik kom maar niet af van onz radio.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Hahaha Fok! is verslavend
fixedquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:03 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
alejandro
j spreek je uit als een g door een belg maarja
Grappig.quote:Géén slowchat
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef Viro het volgende:
Deze versie is beter dan het origineel omdat gaga hierin word verkracht
dat wist je toch al? tenminste, neem ik aan als je draait..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef sharr het volgende:
De versie van dit nummer is wel beter dan het origineel zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2011 16:08:03 ]
Neequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dat wist je toch al? tenminste, neem ik aan als je draait..
waar zie je dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef mc-Piel het volgende:
14mb... mag ik toch wel hopen dat het een beetje kwaliteit is![]()
Ik heb hem zelf naar d'r gestuurdquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef Viro het volgende:
Ik ben te lui om ff jaar boven te lopen om skrillex nummers te downloaden. Ben nu vanaf mijn telefoon op mijn pc aan het klooien via teamviewer
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef Viro het volgende:
Ik ben te lui om ff jaar boven te lopen om skrillex nummers te downloaden. Ben nu vanaf mijn telefoon op mijn pc aan het klooien via teamviewer
slimme boyquote:
Ik nietquote:
Jij bent zo'n typische gitaarliefhebber, die luisteren dus amper buiten hun genre.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond het wel leuk geweest na 3 nummers. Zelf even muziek opgezet
dubstep is best wel goed, had het eigenlijk niet verwacht. Toch maar goed dat ik open sta voor andere genres muziek.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Viro het volgende:
[..]
dubstep is best wel goed, had het eigenlijk niet verwacht. Toch maar goed dat ik open sta voor andere genres muziek.
Ja, want jij kent mij door en doorquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent zo'n typische gitaarliefhebber, die luisteren dus amper buiten hun genre.
Jou niet, ik ken gitaartypjes, die lopen altijd te walgen op andere muziek en als iemand op een gitaarplaat walgt dan is het niet goed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, want jij kent mij door en door
Nou, dat is fijn, maar ik ben niet zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jou niet, ik ken gitaartypjes, die lopen altijd te walgen op andere muziek en als iemand op een gitaarplaat walgt dan is het niet goed.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, dat is fijn, maar ik ben niet zo.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond het wel leuk geweest na 3 nummers. Zelf even muziek opgezet
Fuck D66.. ik stem op koelkast!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jou niet, ik ken gitaartypjes, die lopen altijd te walgen op andere muziek en als iemand op een gitaarplaat walgt dan is het niet goed.
Waarom loop je dan altijd te zeuren over alles wat niet gitaar is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, dat is fijn, maar ik ben niet zo.
Ik houd meer van gitaarmuziek dan elke andere soort, maar ik walg niet van andere muziek. Ik luister heel veel verschillende muziek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik houd meer van gitaarmuziek dan elke andere soort, maar ik walg niet van andere muziek. Ik luister heel veel verschillende muziek.
Ik heb dat ook, maar andersom. Mijn roots liggen bij elektro/dance, maar ik luister van alles. Liefst wel zo min mogelijk zware gitaren en uitgezeken top40.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik houd meer van gitaarmuziek dan elke andere soort, maar ik walg niet van andere muziek. Ik luister heel veel verschillende muziek.
Ik ben luister eigenlijk alles behalve top40 en gitarenmeuk..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, maar andersom. Mijn roots liggen bij elektro/dance, maar ik luister van alles. Liefst wel zo min mogelijk zware gitaren en uitgezeken top40.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
We zijn het er over eens dat we het er niet mee eens zijn
Ik eet babi ketjap vandaag met wokgroenten en noodles en jullie?
Als je niet tegen die discussies kunt of ze altijd wil sussen dan kun je beter niet meer lezen. Zo gaat het hier altijd en zo zal het blijven gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Tosti kan heel decadent gemaakt worden hoorquote:
Ik loop helemaal niet te zeuren. Ik heb nou even geen zin in dubstep en ik vind hardstyle en hardcore leuk. Het enige wat ik niet niet leuk vindt, is dat bliepjesgedoe. Voor de rest luister ik alles.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom loop je dan altijd te zeuren over alles wat niet gitaar is?
Zoals dubstep, bitpop, hardcore, hardstyle.
lekker, ik weet het nog steeds niet na 45 minuten in de keuken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb er niet altijd zin in dus ga ik het uit de weg...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je niet tegen die discussies kunt of ze altijd wil sussen dan kun je beter niet meer lezen. Zo gaat het hier altijd en zo zal het blijven gaan.
Shoarma met snijbonen.
Ik moet voor mezelf koken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik loop helemaal niet te zeuren. Ik heb nou even geen zin in dubstep en ik vind hardstyle en hardcore leuk. Het enige wat ik niet niet leuk vindt, is dat bliepjesgedoe. Voor de rest luister ik alles.
Begrijpend lezen is iets wat jij nog moet lerenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fuck D66.. ik stem op koelkast!
overheen lezen is het beste, ik kan dat niet, ik hap en zeur waar ik kanquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er niet altijd zin in dus ga ik het uit de weg...
wat een combi
En wat jij moet leren is om op te houden met dat eeuwige gezeik!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is iets wat jij nog moet leren
Nee, ik zeik niet. Ik probeer enkel aan jou en koelkast uit te leggen dat jullie een verkeerde conclusie trekken. Degene die hier echt aan het zeiken is, is koelkast.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En wat jij moet leren is om op te houden met dat eeuwige gezeik!
Ja, dat is mijn meningquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, omdat jij het "bliepjesgedoe" noemt.___________!
Koelkast generaliseerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik zeik niet. Ik probeer enkel aan jou en koelkast uit te leggen dat jullie een verkeerde conclusie trekken. Degene die hier echt aan het zeiken is, is koelkast.
Het komt wel goed schatje!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik zeik niet. Ik probeer enkel aan jou en koelkast uit te leggen dat jullie een verkeerde conclusie trekken. Degene die hier echt aan het zeiken is, is koelkast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |