SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2011 15:57:40 ]
Wat een AIDS lapo en wat een SARS TTquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
goedemorgen
450 euro lol knatterknekxkankjorum tong 69 xd xD hardstyle f15 f14
word met dt nooit opgelet op het vmbo onz radio leuk dit ga ik vaker lusiteren
in capslock praten retardatie bier en tieten jajajjaja
het is je boy nitrouz heloef katoen
maanvis hersenloze topicsgoedemorgen
DOE DAN PERFECT STRANGERquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
bier en tieten tralalallalallalala![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hahaha Fok! is verslavendquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef Viro het volgende:
Tijd om wat te vreten te maken voor vanavond, sta al een half uur in de keuken te posten vanaf mijn telefoon
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef Viro het volgende:
Tijd om wat te vreten te maken voor vanavond, sta al een half uur in de keuken te posten vanaf mijn telefoon
erg he, ik kom maar niet af van onz radio.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Hahaha Fok! is verslavend
fixedquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:03 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
alejandro
j spreek je uit als een g door een belg maarja
Grappig.quote:Géén slowchat
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef Viro het volgende:
Deze versie is beter dan het origineel omdat gaga hierin word verkracht
dat wist je toch al? tenminste, neem ik aan als je draait..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef sharr het volgende:
De versie van dit nummer is wel beter dan het origineel zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2011 16:08:03 ]
Neequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dat wist je toch al? tenminste, neem ik aan als je draait..
waar zie je dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef mc-Piel het volgende:
14mb... mag ik toch wel hopen dat het een beetje kwaliteit is![]()
Ik heb hem zelf naar d'r gestuurdquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef Viro het volgende:
Ik ben te lui om ff jaar boven te lopen om skrillex nummers te downloaden. Ben nu vanaf mijn telefoon op mijn pc aan het klooien via teamviewer
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef Viro het volgende:
Ik ben te lui om ff jaar boven te lopen om skrillex nummers te downloaden. Ben nu vanaf mijn telefoon op mijn pc aan het klooien via teamviewer
slimme boyquote:
Ik nietquote:
Jij bent zo'n typische gitaarliefhebber, die luisteren dus amper buiten hun genre.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond het wel leuk geweest na 3 nummers. Zelf even muziek opgezet
dubstep is best wel goed, had het eigenlijk niet verwacht. Toch maar goed dat ik open sta voor andere genres muziek.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Viro het volgende:
[..]
dubstep is best wel goed, had het eigenlijk niet verwacht. Toch maar goed dat ik open sta voor andere genres muziek.
Ja, want jij kent mij door en doorquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent zo'n typische gitaarliefhebber, die luisteren dus amper buiten hun genre.
Jou niet, ik ken gitaartypjes, die lopen altijd te walgen op andere muziek en als iemand op een gitaarplaat walgt dan is het niet goed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, want jij kent mij door en door
Nou, dat is fijn, maar ik ben niet zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jou niet, ik ken gitaartypjes, die lopen altijd te walgen op andere muziek en als iemand op een gitaarplaat walgt dan is het niet goed.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, dat is fijn, maar ik ben niet zo.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond het wel leuk geweest na 3 nummers. Zelf even muziek opgezet
Fuck D66.. ik stem op koelkast!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jou niet, ik ken gitaartypjes, die lopen altijd te walgen op andere muziek en als iemand op een gitaarplaat walgt dan is het niet goed.
Waarom loop je dan altijd te zeuren over alles wat niet gitaar is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, dat is fijn, maar ik ben niet zo.
Ik houd meer van gitaarmuziek dan elke andere soort, maar ik walg niet van andere muziek. Ik luister heel veel verschillende muziek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik houd meer van gitaarmuziek dan elke andere soort, maar ik walg niet van andere muziek. Ik luister heel veel verschillende muziek.
Ik heb dat ook, maar andersom. Mijn roots liggen bij elektro/dance, maar ik luister van alles. Liefst wel zo min mogelijk zware gitaren en uitgezeken top40.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik houd meer van gitaarmuziek dan elke andere soort, maar ik walg niet van andere muziek. Ik luister heel veel verschillende muziek.
Ik ben luister eigenlijk alles behalve top40 en gitarenmeuk..quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, maar andersom. Mijn roots liggen bij elektro/dance, maar ik luister van alles. Liefst wel zo min mogelijk zware gitaren en uitgezeken top40.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
We zijn het er over eens dat we het er niet mee eens zijn
Ik eet babi ketjap vandaag met wokgroenten en noodles en jullie?
Als je niet tegen die discussies kunt of ze altijd wil sussen dan kun je beter niet meer lezen. Zo gaat het hier altijd en zo zal het blijven gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Tosti kan heel decadent gemaakt worden hoorquote:
Ik loop helemaal niet te zeuren. Ik heb nou even geen zin in dubstep en ik vind hardstyle en hardcore leuk. Het enige wat ik niet niet leuk vindt, is dat bliepjesgedoe. Voor de rest luister ik alles.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom loop je dan altijd te zeuren over alles wat niet gitaar is?
Zoals dubstep, bitpop, hardcore, hardstyle.
lekker, ik weet het nog steeds niet na 45 minuten in de keuken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb er niet altijd zin in dus ga ik het uit de weg...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je niet tegen die discussies kunt of ze altijd wil sussen dan kun je beter niet meer lezen. Zo gaat het hier altijd en zo zal het blijven gaan.
Shoarma met snijbonen.
Ik moet voor mezelf koken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik loop helemaal niet te zeuren. Ik heb nou even geen zin in dubstep en ik vind hardstyle en hardcore leuk. Het enige wat ik niet niet leuk vindt, is dat bliepjesgedoe. Voor de rest luister ik alles.
Begrijpend lezen is iets wat jij nog moet lerenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fuck D66.. ik stem op koelkast!
overheen lezen is het beste, ik kan dat niet, ik hap en zeur waar ik kanquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er niet altijd zin in dus ga ik het uit de weg...
wat een combi
En wat jij moet leren is om op te houden met dat eeuwige gezeik!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is iets wat jij nog moet leren
Nee, ik zeik niet. Ik probeer enkel aan jou en koelkast uit te leggen dat jullie een verkeerde conclusie trekken. Degene die hier echt aan het zeiken is, is koelkast.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En wat jij moet leren is om op te houden met dat eeuwige gezeik!
Ja, dat is mijn meningquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, omdat jij het "bliepjesgedoe" noemt.___________!
Koelkast generaliseerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik zeik niet. Ik probeer enkel aan jou en koelkast uit te leggen dat jullie een verkeerde conclusie trekken. Degene die hier echt aan het zeiken is, is koelkast.
Het komt wel goed schatje!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik zeik niet. Ik probeer enkel aan jou en koelkast uit te leggen dat jullie een verkeerde conclusie trekken. Degene die hier echt aan het zeiken is, is koelkast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
Iedereen heeft een andere smaak, maar niemand zeikt mijn platen af
Ik kan het niet negeren, zo ben ik gewoon niet. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn, ieder zijn dingquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
overheen lezen is het beste, ik kan dat niet, ik hap en zeur waar ik kan
Wel eigen shoarma overigens. Zeg maar varkensfiletreepjes met shoarmakruiden, want dat is het meer.
Jawel... hij zegt:quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent zo'n typische gitaarliefhebber, die luisteren dus amper buiten hun genre.
Hoin!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen: "ik vind het bliepjesgedoe"
maar jij presenteerde het als feit
quote:Het enige wat ik niet niet leuk vindt, is dat bliepjesgedoe
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef Zokunen het volgende:
Ben nu bezig een programmaatje te downloaden om zelf dubstep te maken, dat gaat echt epische bagger opleveren
Het gaat ook om de denigrerende toon waarop je het zei: '' DAT!! bliepjesgedoe'' ..quote:
op internet zie je geen tonenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het gaat ook om de denigrerende toon waarop je het zei: '' DAT!! bliepjesgedoe'' ..
Ik wel, ben de zoon van Chuck Norris!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op internet zie je geen tonenjij wel
Zo kan je elke zin anders interpreteren
Future Loops Distant Dubstepquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Hoe heet dat progje? Ik weet dat Reason een echt goed programma is. Maar dat is dan ook echt ziekelijk moeilijk
Wat ergquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wel, ben de zoon van Chuck Norris!
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ik las het verkeerdKlopt
Een forum is eigenlijk een "discussieforum". Dus discussies zijn goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan het niet negeren, zo ben ik gewoon niet. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn, ieder zijn dingJe kan er over discussieren maar je schiet er weinig mee op. het zal ALTIJD zo zijn...
Het wordt pas een issue als je iemand op zijn muzieksmaak afrekent, dan ben je in mijn ogen fout ...
zelf shoarma maken is ook lekker toch? ik hou niet zo van varkensvlees dus ik maak meestal kipshoarma
Goed, nogmaals het is mijn mening. Ik probeer niemand iets op te dringen. Als jullie bitpop (zo goed?) leuk vinden, vooral luisteren danquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het gaat ook om de denigrerende toon waarop je het zei: '' DAT!! bliepjesgedoe'' ..
Was liever de zoon van Viro geweest.. dan was ik nóg baziger geweestquote:
Prima, maar ik heb er niet altijd zin in, en daarin laat ik ook even mijn mening horenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een forum is eigenlijk een "discussieforum". Dus discussies zijn goed![]()
En kip eten wij helemaal niet. Alles varken of rund.
Dat is dus niet jouw mening, jij presenteert "bliepjesgedoe" als feit.quote:
ik ovetref jouw vaderquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wel, ben de zoon van Chuck Norris!
Eenschquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een forum is eigenlijk een "discussieforum". Dus discussies zijn goed![]()
Waarom klik ik verdomme altijd op linken waarvan ik van te voren weet dat ze niet bestaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
www.mc-piel.nl --- > voor de lekkerste dubstep!
quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Was liever de zoon van Viro geweest.. dan was ik nóg baziger geweest!
www.mc-piel.nl kan niet gevonden worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
www.mc-piel.nl --- > voor de lekkerste dubstep!
leuke tweets over chuck norrisquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat mag, zeker jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima, maar ik heb er niet altijd zin in, en daarin laat ik ook even mijn mening horen![]()
Hoe kan je nou geen kip etenKip is vet lekker
Oeps! Google Chrome kan www.mc-piel.nl niet vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
www.mc-piel.nl kan niet gevonden worden.
Resultaten kunnen tijdelijk niet beschibaar zijn of niet bestaan. U kunt de suggesties, gepresenteerde links gebruiken of een nieuwe zoekopdracht geven.
Ja dat kan heel goed kloppenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
www.mc-piel.nl kan niet gevonden worden.
Resultaten kunnen tijdelijk niet beschibaar zijn of niet bestaan. U kunt de suggesties, gepresenteerde links gebruiken of een nieuwe zoekopdracht geven.
Ik vind dat ik het gewoon bliepjesgedoe mag noemen. Dat is mijn mening namelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is dus niet jouw mening, jij presenteert "bliepjesgedoe" als feit.
Jij moet zeggen:
Het enige wat ik niet niet leuk vind, is wat ik 'bliepjesgedoe' noem.
Ik heb meteen je grammaticale blunder verbeterd
Ik val je overigens niet op de man aan, maar als user, als je dat onthoudt dan kunnen we nog een paar uur doorgaanquote:
Ik had liever kindjes van Viroquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Chocolade kindjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had liever kindjes van Viro
Mooie kindjes krijg je daar van
when chuck norris gets mad he turns into viroquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuke tweets over chuck norris
@ChuckNorriz: When Bruce Banner gets mad, he turns into the "Hulk". When the Hulk gets mad, he turns into #ChuckNorriz
Dat weet ik, lieverd. Ik kan wel tegen een stootjequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik val je overigens niet op de man aan, maar als user, als je dat onthoudt dan kunnen we nog een paar uur doorgaan
HIJ IS GEEN NEGER!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang je er bij zegt dat dat naar jouw mening zo heet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het gewoon bliepjesgedoe mag noemen. Dat is mijn mening namelijk
HALLON SNUF!quote:
Ik ook heurquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat weet ik, lieverd. Ik kan wel tegen een stootje
AWO SNUFFA G!quote:
Ik wil gewoon graag dat iedereen happy isquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat mag, zeker jijMaar soms komt het over of je de wereld wil redden en dat kun je niet in je eentje, steek je energie niet in het verbeteren van de wereld, maar het in deze wereld zo leefbaar mogelijk voor jezelf te maken. Als puntje bij paaltje komt zijn we allemaal even egoïstisch.
Ik eet geen kip. Nooit. Ook geen producten waar kip in zit. Nooit. Kip is vies.
bijna weekendquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
AWO SNUFFA G!
[ afbeelding ]BROEDERSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er te beleven op de Radion Onzins? Maar eens intunen![]()
Ik ben happy hoor, ik heb alle frustraties van de dag met vol gewicht in die discussie kunnen gooien, nu ben ik het kwijt en ben ik blij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag dat iedereen happy isIk snap zelf ook wel dat dat niet kan, maar ja zo ben ik nou eenmaal
Heb je al The Proclaimers gedownload? 500 miles weet je welquote:
Zoiets moet kunnen. Als jij dat vindt, moet je dat zeggenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zolang je er bij zegt dat dat naar jouw mening zo heet.
Anders noem ik voortaan alles gitaarsloperij en stembandenverkrachting (AC/DC is een goed voorbeeld).
Het heet: bitpop
2.5 uur Dubstep van Sharr gemist, heb je!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
BROEDERS![]()
Wat is er te beleven op de Radion Onzins? Maar eens intunen
Alleen als ik hem aan zetquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
Koelkast, als ik eruit ga, gaat draakje er dan in?
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Heb je al The Proclaimers gedownload? 500 miles weet je wel
Jij welquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben happy hoor, ik heb alle frustraties van de dag met vol gewicht in die discussie kunnen gooien, nu ben ik het kwijt en ben ik blij.
Heldquote:
Nee, ik ga het dan als feit presenterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoiets moet kunnen. Als jij dat vindt, moet je dat zeggen
Broedertjequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
SNUUUUUUUUUUUUUUUUUF HOI!!!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik dat ook maar. Gewoon 1 dag kut!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wel![]()
mijn kutdag is morgen pas weer voorbij
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Broedertje
Ik hoorde Sharr zijn stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HahahahaahahahahahahaahahahahhahahahaahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wut wut, over dat jij mij wil zijn als je geen neger was, heb je zelf gezegdquote:
Ik moet zeggen je hebt helemaal geen zware shagg stemquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Hahahahaahahahahahahaahahahahhahahahaahahahahaha
Apple hatersquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee man dies vandaag veelste druk met zijn apple-pc
Nouja, ik zal het voortaan wel gewoon bitpop noemen. Hoeven we deze discussie niet nog een keer te hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik ga het dan als feit presenteren
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen je hebt helemaal geen zware shagg stemIk hoor je stem nu voor het eerst
ik rook ook geen zware shag manquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen je hebt helemaal geen zware shagg stemIk hoor je stem nu voor het eerst
Dat is aan de ene kant goed, aan de andere kant jammerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, ik zal het voortaan wel gewoon bitpop noemen. Hoeven we deze discussie niet nog een keer te hebben
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wut wut, over dat jij mij wil zijn als je geen neger was, heb je zelf gezegd![]()
net als het fappen op fobo's van luisteraars
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wut wut, over dat jij mij wil zijn als je geen neger was, heb je zelf gezegd![]()
net als het fappen op fobo's van luisteraars
Er komen vast nog wel meer discussiesquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is aan de ene kant goed, aan de andere kant jammer
Provoke.. provoke...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is aan de ene kant goed, aan de andere kant jammer
Vandaag niet, andere keer weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er komen vast nog wel meer discussies
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef mc-Piel het volgende:
Sharr wat heb jij een rustgevende stem! ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik riekweste toen ik iets hoorde?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
oh man wanneer leren jullie het nou
pas aanvragen als draakje ècht aan staat. Foei.
Watquote:
Welk nummer danquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoorde bazennummmer. er stond: AANGEVRAAGD DOOR GOUDVIS
Ik trok een conclusie
Altijd maar 1 om op te starten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Staan er zeker nog een heleboel in?
Dezen nu ook ja. Broeder Ragboerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
Bij mij staat dat deze van me boy Ragboer is
is jouw speeltje al binnen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast zijn je speeltjes al binnen?
Nee, denk dat het morgen wordt. Ze moesten ook nog vanuit de container komen, datum was niet 100% zeker. Ik ben de eerste in NL met die dingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast zijn je speeltjes al binnen?
Ja, oke, op zich logisch. Dus de oude lijst wordt niet meer afgespeeld?quote:
Nee, die gooi ik er altijd uit, te laat is te laatquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, oke, op zich logisch. Dus de oude lijst wordt niet meer afgespeeld?
Fredrollquote:
Deed ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
oh man wanneer leren jullie het nou
pas aanvragen als draakje ècht aan staat. Foei.
¤150-, bij de echte winkel.quote:
Hieruit concludeer ik dat je geen Samsung Galaxy S hebt !quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef Viro het volgende:
Een uur en 15 minuten verder en enige wat ik heb gedaan is batterij van mijn telefoon leegtrekken ipv koken
en fokkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef Viro het volgende:
Een uur en 15 minuten verder en enige wat ik heb gedaan is batterij van mijn telefoon leegtrekken ipv koken
Apple is lauw.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En nu alles gaan back-uppen
Dat had ik gisteren al moeten doen
Tante lienquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Snuf. het volgende:
Btw hierna:
Goeden riekwest van je boy snuffa G
Het is gewoon nooit goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik weet hetIk heb eigenlijk liever Rick weer
Sony Ericsson Xperia X10iquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hieruit concludeer ik dat je geen Samsung Galaxy S hebt !![]()
Die had het niet zo lang uitgehouden..
Gewoon naar de LUISTERLIVE knop gaan en indrukken -> profitquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef mc-Piel het volgende:
Weet iemand overigens of ONZ radio op een ipad te beluisteren is? Zoja.. wat moet ik daarvoor hebben? ( buiten een Ipad ) ..
Electrotechnique?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen die en deze maar toch deze
SE!quote:
Buma?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nein man. Gouden oude beste nummer die ze gemaakt hebben alles jwt ze houden het straat.
Waarheidquote:
niet doen, is een xperia x10 met hdmi en android 2.3 kan je beter voor de nieuwe htc's gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
SE!
Ik heb nu de Vivaz, prima ding maar pauper touchscreen.
Ik twijfel om deze te verkopen en de Xperia Arc te kopen
Fixed!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind dit een van de minste nummers.
HTCquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef Viro het volgende:
[..]
niet doen, is een xperia x10 met hdmi en android 2.3 kan je beter voor de nieuwe htc's gaan.
Nee dat is Hollereerquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fixed!
Ik verkondig altijd mijn mening, om discussies te voorkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fixed!
Alles om discussies tegen te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik verkondig altijd mijn mening, om discussies te voorkomen.
Niet alles. Zullen we hier eens een discussie over voeren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alles om discussies tegen te gaan
Kerk is ook goed iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef Snuf. het volgende:
WopWopWop en Kerk en dezen zijn de beste nummers
Ik zeg doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet alles. Zullen we hier eens een discussie over voeren?
Fuck yeah!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, mattie. Watskeburt was hun grootste hit.
Je ging even plassen tochquote:
Ik begon met de CMD-C5 blauw, heb andere merken gehad maar vond ze nooit zo goed, altijd SE verder!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fuck yeah!
Altijd koplopers geweest qua camera & Mediaplayers..
Ben erbij sinds mijn eerste K750i![]()
Daarna niks anders meer gehad en ik wil ook niks anders meer!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet alles. Zullen we hier eens een discussie over voeren?
zo dacht ik er ook over totdat ik hoorde dat se de xperia x10 niet gaat updaten naar 2.2 of nieuwere versie van android. Niet zo slim van se. En de hele xperia serie is ontworpen door htcquote:
Ook in friesland zekerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Watskeburt was zelfs in een paar andere landen een hit
Ja en roken en kiwi eten en bellen jwzquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je ging even plassen toch..
Duurt dat 20 minuten?
Vooruit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
![]()
Ik ben voor nu redelijk klaar met discussieren. Misschien vanavond weer
Ik heb deze nog gehad:quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik begon met de CMD-C5 blauw, heb andere merken gehad maar vond ze nooit zo goed, altijd SE verder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |