SE!quote:
Buma?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nein man. Gouden oude beste nummer die ze gemaakt hebben alles jwt ze houden het straat.
Waarheidquote:
niet doen, is een xperia x10 met hdmi en android 2.3 kan je beter voor de nieuwe htc's gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
SE!
Ik heb nu de Vivaz, prima ding maar pauper touchscreen.
Ik twijfel om deze te verkopen en de Xperia Arc te kopen
Fixed!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind dit een van de minste nummers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
HTCquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef Viro het volgende:
[..]
niet doen, is een xperia x10 met hdmi en android 2.3 kan je beter voor de nieuwe htc's gaan.
Nee dat is Hollereerquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fixed!
Ik verkondig altijd mijn mening, om discussies te voorkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fixed!
Alles om discussies tegen te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik verkondig altijd mijn mening, om discussies te voorkomen.
Niet alles. Zullen we hier eens een discussie over voeren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alles om discussies tegen te gaan
Kerk is ook goed iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef Snuf. het volgende:
WopWopWop en Kerk en dezen zijn de beste nummers
Ik zeg doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet alles. Zullen we hier eens een discussie over voeren?
Fuck yeah!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, mattie. Watskeburt was hun grootste hit.
Je ging even plassen tochquote:
Ik begon met de CMD-C5 blauw, heb andere merken gehad maar vond ze nooit zo goed, altijd SE verder!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fuck yeah!
Altijd koplopers geweest qua camera & Mediaplayers..
Ben erbij sinds mijn eerste K750i![]()
Daarna niks anders meer gehad en ik wil ook niks anders meer!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet alles. Zullen we hier eens een discussie over voeren?
zo dacht ik er ook over totdat ik hoorde dat se de xperia x10 niet gaat updaten naar 2.2 of nieuwere versie van android. Niet zo slim van se. En de hele xperia serie is ontworpen door htcquote:
Ook in friesland zekerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Watskeburt was zelfs in een paar andere landen een hit
Ja en roken en kiwi eten en bellen jwzquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je ging even plassen toch..
Duurt dat 20 minuten?
Vooruit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
![]()
Ik ben voor nu redelijk klaar met discussieren. Misschien vanavond weer
Ik heb deze nog gehad:quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik begon met de CMD-C5 blauw, heb andere merken gehad maar vond ze nooit zo goed, altijd SE verder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |