quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef mc-Piel het volgende:
Sharr wat heb jij een rustgevende stem! ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik riekweste toen ik iets hoorde?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
oh man wanneer leren jullie het nou
pas aanvragen als draakje ècht aan staat. Foei.
Watquote:
Welk nummer danquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoorde bazennummmer. er stond: AANGEVRAAGD DOOR GOUDVIS
Ik trok een conclusie
Altijd maar 1 om op te starten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Staan er zeker nog een heleboel in?
Dezen nu ook ja. Broeder Ragboerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
Bij mij staat dat deze van me boy Ragboer is
is jouw speeltje al binnen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast zijn je speeltjes al binnen?
Nee, denk dat het morgen wordt. Ze moesten ook nog vanuit de container komen, datum was niet 100% zeker. Ik ben de eerste in NL met die dingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast zijn je speeltjes al binnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ja, oke, op zich logisch. Dus de oude lijst wordt niet meer afgespeeld?quote:
Nee, die gooi ik er altijd uit, te laat is te laatquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, oke, op zich logisch. Dus de oude lijst wordt niet meer afgespeeld?
Fredrollquote:
Deed ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
oh man wanneer leren jullie het nou
pas aanvragen als draakje ècht aan staat. Foei.
¤150-, bij de echte winkel.quote:
Hieruit concludeer ik dat je geen Samsung Galaxy S hebt !quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef Viro het volgende:
Een uur en 15 minuten verder en enige wat ik heb gedaan is batterij van mijn telefoon leegtrekken ipv koken
en fokkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:42 schreef Viro het volgende:
Een uur en 15 minuten verder en enige wat ik heb gedaan is batterij van mijn telefoon leegtrekken ipv koken
Apple is lauw.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En nu alles gaan back-uppen
Dat had ik gisteren al moeten doen
Tante lienquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Snuf. het volgende:
Btw hierna:
Goeden riekwest van je boy snuffa G
Het is gewoon nooit goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik weet hetIk heb eigenlijk liever Rick weer
Sony Ericsson Xperia X10iquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hieruit concludeer ik dat je geen Samsung Galaxy S hebt !![]()
Die had het niet zo lang uitgehouden..
Gewoon naar de LUISTERLIVE knop gaan en indrukken -> profitquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef mc-Piel het volgende:
Weet iemand overigens of ONZ radio op een ipad te beluisteren is? Zoja.. wat moet ik daarvoor hebben? ( buiten een Ipad ) ..
Electrotechnique?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen die en deze maar toch deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |