quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
Iedereen heeft een andere smaak, maar niemand zeikt mijn platen af
Ik kan het niet negeren, zo ben ik gewoon niet. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn, ieder zijn dingquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
overheen lezen is het beste, ik kan dat niet, ik hap en zeur waar ik kan
Wel eigen shoarma overigens. Zeg maar varkensfiletreepjes met shoarmakruiden, want dat is het meer.
Jawel... hij zegt:quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent zo'n typische gitaarliefhebber, die luisteren dus amper buiten hun genre.
Hoin!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen: "ik vind het bliepjesgedoe"
maar jij presenteerde het als feit
quote:Het enige wat ik niet niet leuk vindt, is dat bliepjesgedoe
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef Zokunen het volgende:
Ben nu bezig een programmaatje te downloaden om zelf dubstep te maken, dat gaat echt epische bagger opleveren
Het gaat ook om de denigrerende toon waarop je het zei: '' DAT!! bliepjesgedoe'' ..quote:
op internet zie je geen tonenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het gaat ook om de denigrerende toon waarop je het zei: '' DAT!! bliepjesgedoe'' ..
Ik wel, ben de zoon van Chuck Norris!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op internet zie je geen tonenjij wel
Zo kan je elke zin anders interpreteren
Future Loops Distant Dubstepquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Hoe heet dat progje? Ik weet dat Reason een echt goed programma is. Maar dat is dan ook echt ziekelijk moeilijk
Wat ergquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wel, ben de zoon van Chuck Norris!
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ik las het verkeerdKlopt
Een forum is eigenlijk een "discussieforum". Dus discussies zijn goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan het niet negeren, zo ben ik gewoon niet. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn, ieder zijn dingJe kan er over discussieren maar je schiet er weinig mee op. het zal ALTIJD zo zijn...
Het wordt pas een issue als je iemand op zijn muzieksmaak afrekent, dan ben je in mijn ogen fout ...
zelf shoarma maken is ook lekker toch? ik hou niet zo van varkensvlees dus ik maak meestal kipshoarma
Goed, nogmaals het is mijn mening. Ik probeer niemand iets op te dringen. Als jullie bitpop (zo goed?) leuk vinden, vooral luisteren danquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het gaat ook om de denigrerende toon waarop je het zei: '' DAT!! bliepjesgedoe'' ..
Was liever de zoon van Viro geweest.. dan was ik nóg baziger geweestquote:
Prima, maar ik heb er niet altijd zin in, en daarin laat ik ook even mijn mening horenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een forum is eigenlijk een "discussieforum". Dus discussies zijn goed![]()
En kip eten wij helemaal niet. Alles varken of rund.
Dat is dus niet jouw mening, jij presenteert "bliepjesgedoe" als feit.quote:
ik ovetref jouw vaderquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wel, ben de zoon van Chuck Norris!
Eenschquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een forum is eigenlijk een "discussieforum". Dus discussies zijn goed![]()
Waarom klik ik verdomme altijd op linken waarvan ik van te voren weet dat ze niet bestaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
www.mc-piel.nl --- > voor de lekkerste dubstep!
quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Was liever de zoon van Viro geweest.. dan was ik nóg baziger geweest!
www.mc-piel.nl kan niet gevonden worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
www.mc-piel.nl --- > voor de lekkerste dubstep!
leuke tweets over chuck norrisquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat mag, zeker jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima, maar ik heb er niet altijd zin in, en daarin laat ik ook even mijn mening horen![]()
Hoe kan je nou geen kip etenKip is vet lekker
Oeps! Google Chrome kan www.mc-piel.nl niet vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
www.mc-piel.nl kan niet gevonden worden.
Resultaten kunnen tijdelijk niet beschibaar zijn of niet bestaan. U kunt de suggesties, gepresenteerde links gebruiken of een nieuwe zoekopdracht geven.
Ja dat kan heel goed kloppenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
www.mc-piel.nl kan niet gevonden worden.
Resultaten kunnen tijdelijk niet beschibaar zijn of niet bestaan. U kunt de suggesties, gepresenteerde links gebruiken of een nieuwe zoekopdracht geven.
Ik vind dat ik het gewoon bliepjesgedoe mag noemen. Dat is mijn mening namelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is dus niet jouw mening, jij presenteert "bliepjesgedoe" als feit.
Jij moet zeggen:
Het enige wat ik niet niet leuk vind, is wat ik 'bliepjesgedoe' noem.
Ik heb meteen je grammaticale blunder verbeterd
Ik val je overigens niet op de man aan, maar als user, als je dat onthoudt dan kunnen we nog een paar uur doorgaanquote:
Ik had liever kindjes van Viroquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Chocolade kindjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had liever kindjes van Viro
Mooie kindjes krijg je daar van
when chuck norris gets mad he turns into viroquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuke tweets over chuck norris
@ChuckNorriz: When Bruce Banner gets mad, he turns into the "Hulk". When the Hulk gets mad, he turns into #ChuckNorriz
Dat weet ik, lieverd. Ik kan wel tegen een stootjequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik val je overigens niet op de man aan, maar als user, als je dat onthoudt dan kunnen we nog een paar uur doorgaan
HIJ IS GEEN NEGER!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had liever kindjes van Viro
Mooie kindjes krijg je daar van
Zolang je er bij zegt dat dat naar jouw mening zo heet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het gewoon bliepjesgedoe mag noemen. Dat is mijn mening namelijk
HALLON SNUF!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |