abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:34:47 #205
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534365
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Komt daarbij: als je de hele dag niets te doen hebt, als je meerdere personen constant om je heen hebt dan is het anders! Dan wordt alles op een bepaalde manier uitvergroot want je wereld is zo klein!
Wij roddelen hier (heerlijk!) over de bewoners en zijn dus eigenlijk niet een haar beter!
Ben ik wel met je eens, het wordt uitvergroot omdat je ook niemand anders ziet.
Maar ik zou meer een persoon zijn om bij iemand recht in zijn gezicht te "roddelen".
Dus op een manier gelijk confronteren met het gedrag of zo wat me opvalt.
Levert ook nog leuke gesprekken op en hoeft niet altijd op een vervelende manier.
Rayen 2½ jaar!
pi_93534371
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Ja precies.. het is veel te makkelijk om af te geven op de bewoners want je hebt denk ik geen idee hoe dat is. Zeker de meesten hier niet..
Euh, we zitten hier in het FOk forum? had je anders verwacht?
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:36:16 #207
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93534425
Die Guideau rent ook als een verkrachtte ezel hè, als je het al rennen kan noemen :{
pi_93534433
Nou succes vanmiddag verder :)
Hopen dat de streams wat leuker en spannender worden.
Ik ga ff van de zon die hier ook EINDELIJK schijnt genieten *O*
pi_93534435
Toch is Aafke wel lief denk ik ( ook al is ze een friesin ) :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534452
Aafke druk dannnnnnnnnnnnnnn je zit goed bij L en G
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:37:14 #211
16715 Mylene
*schatje*
pi_93534466
Aafke begint tegen Sofia over de neprelatie van Guido en Laura.

Nou redactie, gooi er nog een inkoppertje in.
pi_93534470
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou succes vanmiddag verder :)
Hopen dat de streams wat leuker en spannender worden.
Ik ga ff van de zon die hier ook EINDELIJK schijnt genieten *O*
Ik ga me even een plak stoette smeern :) have fun in the sun :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534475
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Euh, we zitten hier in het FOk forum? had je anders verwacht?
Nee, maar ik zit er ook.. dus ik kan daar ook weer een mening over hebben toch. Ik ben soms wel benieuwd hoe iedereen eruit ziet, en wat zij allemaal zouden doen als ze daar weken zitten met onbekenden. Als ik al die reacties zie, zou dat nogal spectaculair worden..
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:37:42 #214
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:38:18 #215
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93534495
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Flow3r het volgende:
Omg its alive! :o

Guido beweegt! _O_
en hoe.. :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:39:00 #216
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534517
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Mylene het volgende:
Aafke begint tegen Sofia over de neprelatie van Guido en Laura.

Nou redactie, gooi er nog een inkoppertje in.
De redaktie heeft Aafke geholpen om dit te gaan denken.

Zijn ze nu met condooms met water aan het gooien?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:39:04 #217
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534521
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:38 schreef Chuckster het volgende:

[..]

en hoe.. :')
ja hea, leuk die condooms :Z
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:40:01 #218
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93534561
zo, manbearpig Aafke heeft zich in bikini gehesen, nu gaan we het krijgen :'(
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:40:07 #219
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_93534570
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:39 schreef marky het volgende:

[..]
Zijn ze nu met condooms met water aan het gooien?
Of met de siliconen van Aafke :P
Jij ook?
pi_93534571
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Nee, maar ik zit er ook.. dus ik kan daar ook weer een mening over hebben toch. Ik ben soms wel benieuwd hoe iedereen eruit ziet, en wat zij allemaal zouden doen als ze daar weken zitten met onbekenden. Als ik al die reacties zie, zou dat nogal spectaculair worden..
je mag wel zien hoor, alhoewel ik mij niet echt een fokker noem :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534589
Toch is Mo ook niet echt zuiver... het ene moment kraakt ze Maik totaal af en is het een viezereik en daarna zit ze weer lekker bij hem op schoot te kroelen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:40:52 #222
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534590
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Nee, maar ik zit er ook.. dus ik kan daar ook weer een mening over hebben toch. Ik ben soms wel benieuwd hoe iedereen eruit ziet, en wat zij allemaal zouden doen als ze daar weken zitten met onbekenden. Als ik al die reacties zie, zou dat nogal spectaculair worden..
Ik meld me vast aan *O*
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:40:54 #223
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93534592
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:

[..]

:9 Ik zou dat niet kunnen hahaha, ben een hele slechte actrice denk ik.
Ik mag je of ik mag je niet en dat merk je ook aan mijn gedrag dan :)
Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen. O+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_93534610
Laura loopt gewoon rond in lange broek.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:41:52 #225
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534615
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen. O+
Dat is het probleem natuurlijk ook niet maar een echte realtie faken is lastiger.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:42:02 #226
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534617
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen. O+
Guido een opdracht? niks van gemerkt :O
pi_93534619
Wel een leuke lange broek
pi_93534621
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen. O+
Ik zal het nog een keer uitleggen, niet iedereen valt meteen voor alles met een vagina. c_/
pi_93534631
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef minzo het volgende:
Wel een leuke lange broek
:)
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:42:40 #230
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534637
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:41 schreef Lemar het volgende:
Laura loopt gewoon rond in lange broek.
Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:43:12 #231
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534648
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef minzo het volgende:
Wel een leuke lange broek
Ik vind die schoenen van Joanne van gisteren leuker :Y
Rayen 2½ jaar!
pi_93534653
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Annelies-G het volgende:
Toch is Aafke wel lief denk ik ( ook al is ze een friesin ) :)
Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:02 #233
337334 RUTOKKIE2ME
200.000.000.000% bekstek HERT
pi_93534675
BAYWATCH
Hu Yu Hi Din Foh
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:09 #234
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93534682
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Guido een opdracht? niks van gemerkt :O
_O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:12 #235
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534685
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Vreselijk ordinair type
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:34 #236
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534697
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:

[..]

Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
Ja en minder dan een uur gelden stelde ze nog dat ze een harde is en niet gauw ergens mee zit dit in tegenstelling tot anderen mensen :{
Rayen 2½ jaar!
pi_93534704
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:

[..]

Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
Eerder heb ik haar ook al in bikini gezien.
pi_93534708
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Tja, wij Groningers zijn (soms) nog wel eens mild :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:57 #239
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:45:21 #240
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_93534719
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef marky het volgende:

[..]

Vreselijk ordinair type
:Y
Jij ook?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:45:35 #241
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534731
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:

[..]

Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
daarom hebben we haar al zo vaak gezien in korte broek, minirok, en bikini?
pi_93534735
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Ik vind Aafke ook niet een typisch Fries meisje, behalve haar accent. Ze is zo losbandig en geil dat het wel een import Fries lijkt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_93534737
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
BAYWATCH
Gaywatch
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:46:03 #244
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534757
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef marky het volgende:

[..]

Vreselijk ordinair type
Inderdaad, maar zo kunnen we nog eens lachen, het is tenslotte tvvvvvvv
Als we 10 Guido, Laura en mail figuren in het huis zouden hebben dan zou het niet de Secret Story heten maar de Sleeping Story ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_93534770
ze zwemmen :{

*jaloers kijkt*
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:46:18 #246
337334 RUTOKKIE2ME
200.000.000.000% bekstek HERT
pi_93534771
AnaLEX is aan het hollen
Hu Yu Hi Din Foh
pi_93534775
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Flow3r het volgende:
Ah, Guido ligt alweer :+
Daar waren ze tijdens DGK toch wel wat strenger in. Zodra ze 10 seconde lagen werden ze meteen uit hun bed gebruld.
pi_93534779
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef marky het volgende:

[..]

Vreselijk ordinair type
Hmmm, vind jij iemand WEL leuk in het huis????
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:46:32 #249
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534780
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Flow3r het volgende:
Ah, Guido ligt alweer :+
Let je ook nog op andere?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:46:54 #250
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534792
Aafke heeft anders nog met niemand liggen vozen, laat ook niet constant haar tieten zien, is actief en bezig in tegenstelling tot andere lijzige luizeballen w/
pi_93534802
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:

[..]

Goh, ik geloof dat ik het er ook eens mee ben :)
Ik vind ook dat zowel Laura als Guido meer werk moeten verrichten dan sommige andere bewoners.
Soms vind ik het jammer dat ze dit geheim gekregen hebben, ze komen zelf niet echt toe aan het spel zoals de andere, moeten steeds dubbel op hun hoede zijn
Als Laura dit geheim niet had gehad had ze zeker niet 50 % v.d stemmen gekregen. Ze krijgen enorm veel aandacht in de televisie uitzendingen dus aan elluk nadeel sit un fordeel.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:47:11 #252
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534805
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Kwaliteit het volgende:
ze zwemmen :{

*jaloers kijkt*
Ik krijg zin in vakantie :Y 8-)
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:47:16 #253
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534809
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Inderdaad, maar zo kunnen we nog eens lachen, het is tenslotte tvvvvvvv
Als we 10 Guido, Laura en mail figuren in het huis zouden hebben dan zou het niet de Secret Story heten maar de Sleeping Story ;)
dus dat ^O^
pi_93534812
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Flow3r het volgende:
Aafke heeft anders nog met niemand liggen vozen, laat ook niet constant haar tieten zien, is actief en bezig in tegenstelling tot andere lijzige luizeballen w/
Ze wilde wel, kreeg geen respons :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534825
ik eis waterdichte microfoontjes
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:48:48 #256
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93534866
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Daar waren ze tijdens DGK toch wel wat strenger in. Zodra ze 10 seconde lagen werden ze meteen uit hun bed gebruld.
In de bunker kregen ze meteen een sanctie. Moesten ze de slaapzakken inleveren. En het was er al zo koud.. :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:49:27 #257
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534888
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:47 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ze wilde wel, kreeg geen respons :)
dat kan , maar ze gaat er in elk geval niet 3 dagen lang om zitten jammeren en janken
pi_93534889
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef dieenebart het volgende:

[..]

In de bunker kregen ze meteen een sanctie. Moesten ze de slaapzakken inleveren. En het was er al zo koud.. :')
The Bunker moet eens op tv uitgezonden worden :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:49:30 #259
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534892
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Hmmm, vind jij iemand WEL leuk in het huis????
Ja hoor maar Aafke niet meer.

Favoriet
Joanna, Guido, Laura en dan op wat afstand Servio, Monique, Gerard Philip en Karim.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:50:06 #260
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534914
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef marky het volgende:

[..]

Ja hoor maar Aafke niet meer.

Favoriet
Joanna, Guido, Laura en dan op wat afstand Servio, Monique, Gerard Philip en Karim.
so hea , dus toch? _O_

_O-
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:50:28 #261
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93534932
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zal het nog een keer uitleggen, niet iedereen valt meteen voor alles met een vagina. c_/
Ik val ook niet voor alles met een vagina, alleen voor de leuke exemplaren :P
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_93534935
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef dieenebart het volgende:

[..]

In de bunker kregen ze meteen een sanctie. Moesten ze de slaapzakken inleveren. En het was er al zo koud.. :')
Ga mij een beetje quoten terwijl er een spelfout instaat. :'(
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:50:40 #263
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93534940
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

The Bunker moet eens op tv uitgezonden worden :')
Lijkt me geen goed plan. Dat was zo mogelijk nog saaier. :')
(nou was dat wel de opzet, maar toch...)
pi_93534953
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Lijkt me geen goed plan. Dat was zo mogelijk nog saaier. :')
(nou was dat wel de opzet, maar toch...)
saai? ik vond het wel lachen :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:51:34 #265
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93534961
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Ook voor mij behoort Aafke tot mijn favo top 3! ^O^
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_93534962
Kijkcijfers: 169.000/96.000
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:51:41 #267
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534965
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Flow3r het volgende:
Aafke heeft anders nog met niemand liggen vozen, laat ook niet constant haar tieten zien, is actief en bezig in tegenstelling tot andere lijzige luizeballen w/
Ze heeft Philip aangerand tijdens het feestje.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:51:44 #268
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:51:57 #269
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534975
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef marky het volgende:

[..]

Ja hoor maar Aafke niet meer.

Favoriet
Joanna, Guido, Laura en dan op wat afstand Servio, Monique, Gerard Philip en Karim.
:N

Gerard, Karim, Joanne, Servio, Aafke, Sofie, Monique, Guido, Phillip, Maik en Lijzige Laura
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:52:11 #270
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93534985
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Ga mij een beetje quoten terwijl er een spelfout instaat. :'(
Ghehe. Sorry ;)
Gelukkig zie jij je eigen fouten :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:52:38 #271
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93535001
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:51 schreef Flow3r het volgende:
ja, ik vond De Bunker ook wel wat hebben *O*
Helemaal gemist de Bunker :{
Rayen 2½ jaar!
pi_93535005
guido naar kvdw, oftewel streamlocks :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:52:44 #273
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_93535009
Missie voor Guido
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:52:50 #274
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93535013
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:51 schreef Flow3r het volgende:
ja, ik vond De Bunker ook wel wat hebben *O*
Zo, dat zijn er al twee!
We gaan maar eens beginnen, dan :')
pi_93535015
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik val ook niet voor alles met een vagina, alleen voor de leuke exemplaren :P
Moet jij nou echt in 4 op de 5 posts benadrukken dat je een pot ben? Heb je er lang mee gezeten ofso? Of wat is je verhaal?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:52:54 #276
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93535016
Ik had eerst Servio en Sofie als favo's, nu niet meer, doe mij nu maar Gerard en Karim bij de mannen en Joanna en Aafke bij de vrouwen :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:53:11 #277
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_93535026
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:52 schreef Kwaliteit het volgende:
guido naar kvdw, oftewel streamlocks :')
Ik snap het nut eigenlijk niet van de streamlocks als iemand in de kvdw zit.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:53:13 #278
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93535027
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef Flow3r het volgende:

[..]

so hea , dus toch? _O_

_O-
Het zullen jou favorieten niet zijn maar zo heeft ieder zijn mening.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:53:37 #279
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93535051
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Ik snap het nut eigenlijk niet van de streamlocks als iemand in de kvdw zit.
Misschien kun je de stem horen via de zenders van andere bewoners?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:53:51 #280
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93535055
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:52 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Zo, dat zijn er al twee!
We gaan maar eens beginnen, dan :')
ehmm,,, DÍE Bart? :o

_O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:53:53 #281
335532 little_me
boots are made for walking
pi_93535058
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:51 schreef Flow3r het volgende:
ja, ik vond De Bunker ook wel wat hebben *O*
Dat mag van mij ook wel weer komen, ik vond dat best leuk
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:54:19 #282
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:54:26 #283
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_93535076
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Misschien kun je de stem horen via de zenders van andere bewoners?
Hm zou kunnen. Of ze zijn bang dat ze een schakelfoutje maken?

Nu nog geen streamlock btw
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:54:29 #284
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93535077
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:52 schreef Kwaliteit het volgende:
guido naar kvdw, oftewel streamlocks :')
Dokter? Missie? Of dan toch 24 uur aanvraag?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:54:44 #285
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93535084
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef Flow3r het volgende:
dat zijn er 3 :P
Ik ga NU Bram bellen :D
pi_93535085
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef marky het volgende:

[..]

Ja hoor maar Aafke niet meer.

Favoriet
Joanna, Guido, Laura en dan op wat afstand Servio, Monique, Gerard Philip en Karim.
Aha, vandaar dat we het steeds oneens zijn :D
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:55:20 #287
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93535109
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ik ga NU Bram bellen :D
opschieten dan ~O>
pi_93535114
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef marky het volgende:

[..]

Dokter? Missie? Of dan toch 24 uur aanvraag?
Zal wel dokter zijn, er is geen SL dus hoeft er niet opgenomen te worden met camera's
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:55:37 #289
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_93535123
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Hm zou kunnen. Of ze zijn bang dat ze een schakelfoutje maken?

Nu nog geen streamlock btw
Ja, dat kan ook. Maar dat zouden ze nu toch wel onder controle kunnen hebben. Misschien zit er wel een heel andere reden aan vast. :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:56:15 #290
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93535141
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef angeljacky het volgende:

[..]

Zal wel dokter zijn, er is geen SL dus hoeft er niet opgenomen te worden met camera's
zal wel, nóg een missie voor Guido is teveel van het goede :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:56:25 #291
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93535149
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Aha, vandaar dat we het steeds oneens zijn :D
Volgens mij bij BB6 ook al dus das niet vreemd
pi_93535161
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:56 schreef marky het volgende:

[..]

Volgens mij bij BB6 ook al dus das niet vreemd
_O-
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93535166
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:52 schreef henkbarte het volgende:

Moet jij nou echt in 4 op de 5 posts benadrukken dat je een pot ben? Heb je er lang mee gezeten ofso? Of wat is je verhaal?
Ze heeft de Tsunami overleefd.
Go hard or go home
pi_93535175
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef marky het volgende:

[..]

Let je ook nog op andere?
Lol sorry hoor maar de pot verwijt de ketel hier.
Jij reageert vrijwel alleen maar op posts die over Guido gaan. :') Continu bezig hem te verdedigen. Doet me aan BB 6 denken met Jeroen toen. Die uiteindelijk nog won ook dus misschien wint Guido wel SS. ;)
pi_93535209
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef itsme het volgende:

[..]

Lol sorry hoor maar de pot verwijt de ketel hier.
Jij reageert vrijwel alleen maar op posts die over Guido gaan. :') Continu bezig hem te verdedigen. Doet me aan BB 6 denken met Jeroen toen. Die uiteindelijk nog won ook dus misschien wint Guido wel SS. ;)
:X
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:58:27 #296
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93535226
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef itsme het volgende:

[..]

Lol sorry hoor maar de pot verwijt de ketel hier.
Jij reageert vrijwel alleen maar op posts die over Guido gaan. :') Continu bezig hem te verdedigen. Doet me aan BB 6 denken met Jeroen toen. Die uiteindelijk nog won ook dus misschien wint Guido wel SS. ;)
Ik post niet over de andere die mij niet boeien. althans niet anders dan dat ze me hinderen in mijn kijkgenot. als Alex weer eikt enzo meld ik dat wel. Ik kijk meer naar de personen die mij wel boeien.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:58:30 #297
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93535229
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef itsme het volgende:

[..]

Lol sorry hoor maar de pot verwijt de ketel hier.
Jij reageert vrijwel alleen maar op posts die over Guido gaan. :') Continu bezig hem te verdedigen. Doet me aan BB 6 denken met Jeroen toen. Die uiteindelijk nog won ook dus misschien wint Guido wel SS. ;)
Guido wint, zeker weten, wat doet die jongen nou fout? 8)7

NIKS >:)
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:58:40 #298
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_93535234
Sharon heeft Micheal Jackson ook live gezien hoor. In Madam Tussaud :')
pi_93535237
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:47 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ze wilde wel, kreeg geen respons :)
Dat is waar. Ze vinden haar te dronken of te losjes?
pi_93535271
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Guido wint, zeker weten, wat doet die jongen nou fout? 8)7

NIKS >:)
Precies! H E L E M A A L niets, maar dan ook helemaal niets...........hmm Moet ineens aan Marco Borsato denken :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:00:07 #301
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93535288
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef marky het volgende:

[..]

Ik post niet over de andere die mij niet boeien. althans niet anders dan dat ze me hinderen in mijn kijkgenot. als Alex weer eikt enzo meld ik dat wel. Ik kijk meer naar de personen die mij wel boeien.
Ik post over wie ik wil, of het me nou boeit of niet boeit :9
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')