Guido een opdracht? niks van gemerktquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen.
Ik zal het nog een keer uitleggen, niet iedereen valt meteen voor alles met een vagina.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen.
Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Annelies-G het volgende:
Toch is Aafke wel lief denk ik ( ook al is ze een friesin )
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Guido een opdracht? niks van gemerkt
Vreselijk ordinair typequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Ja en minder dan een uur gelden stelde ze nog dat ze een harde is en niet gauw ergens mee zit dit in tegenstelling tot anderen mensenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:
[..]
Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
Eerder heb ik haar ook al in bikini gezien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:
[..]
Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
Tja, wij Groningers zijn (soms) nog wel eens mildquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
daarom hebben we haar al zo vaak gezien in korte broek, minirok, en bikini?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:
[..]
Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
Ik vind Aafke ook niet een typisch Fries meisje, behalve haar accent. Ze is zo losbandig en geil dat het wel een import Fries lijkt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Inderdaad, maar zo kunnen we nog eens lachen, het is tenslotte tvvvvvvvquote:
Daar waren ze tijdens DGK toch wel wat strenger in. Zodra ze 10 seconde lagen werden ze meteen uit hun bed gebruld.quote:
Hmmm, vind jij iemand WEL leuk in het huis????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |