abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:42:02 #226
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534617
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen. O+
Guido een opdracht? niks van gemerkt :O
pi_93534619
Wel een leuke lange broek
pi_93534621
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen. O+
Ik zal het nog een keer uitleggen, niet iedereen valt meteen voor alles met een vagina. c_/
pi_93534631
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef minzo het volgende:
Wel een leuke lange broek
:)
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:42:40 #230
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534637
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:41 schreef Lemar het volgende:
Laura loopt gewoon rond in lange broek.
Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:43:12 #231
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534648
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef minzo het volgende:
Wel een leuke lange broek
Ik vind die schoenen van Joanne van gisteren leuker :Y
Rayen 2½ jaar!
pi_93534653
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Annelies-G het volgende:
Toch is Aafke wel lief denk ik ( ook al is ze een friesin ) :)
Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:02 #233
337334 RUTOKKIE2ME
200.000.000.000% bekstek HERT
pi_93534675
BAYWATCH
Hu Yu Hi Din Foh
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:09 #234
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93534682
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Guido een opdracht? niks van gemerkt :O
_O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:12 #235
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534685
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Vreselijk ordinair type
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:34 #236
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534697
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:

[..]

Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
Ja en minder dan een uur gelden stelde ze nog dat ze een harde is en niet gauw ergens mee zit dit in tegenstelling tot anderen mensen :{
Rayen 2½ jaar!
pi_93534704
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:

[..]

Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
Eerder heb ik haar ook al in bikini gezien.
pi_93534708
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Tja, wij Groningers zijn (soms) nog wel eens mild :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:57 #239
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:45:21 #240
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_93534719
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef marky het volgende:

[..]

Vreselijk ordinair type
:Y
Jij ook?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:45:35 #241
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534731
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:

[..]

Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
daarom hebben we haar al zo vaak gezien in korte broek, minirok, en bikini?
pi_93534735
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Ik vind Aafke ook niet een typisch Fries meisje, behalve haar accent. Ze is zo losbandig en geil dat het wel een import Fries lijkt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_93534737
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
BAYWATCH
Gaywatch
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:46:03 #244
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534757
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef marky het volgende:

[..]

Vreselijk ordinair type
Inderdaad, maar zo kunnen we nog eens lachen, het is tenslotte tvvvvvvv
Als we 10 Guido, Laura en mail figuren in het huis zouden hebben dan zou het niet de Secret Story heten maar de Sleeping Story ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_93534770
ze zwemmen :{

*jaloers kijkt*
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:46:18 #246
337334 RUTOKKIE2ME
200.000.000.000% bekstek HERT
pi_93534771
AnaLEX is aan het hollen
Hu Yu Hi Din Foh
pi_93534775
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Flow3r het volgende:
Ah, Guido ligt alweer :+
Daar waren ze tijdens DGK toch wel wat strenger in. Zodra ze 10 seconde lagen werden ze meteen uit hun bed gebruld.
pi_93534779
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef marky het volgende:

[..]

Vreselijk ordinair type
Hmmm, vind jij iemand WEL leuk in het huis????
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:46:32 #249
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534780
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Flow3r het volgende:
Ah, Guido ligt alweer :+
Let je ook nog op andere?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:46:54 #250
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534792
Aafke heeft anders nog met niemand liggen vozen, laat ook niet constant haar tieten zien, is actief en bezig in tegenstelling tot andere lijzige luizeballen w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')