Hehehe, heerlijk he?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt daarbij: als je de hele dag niets te doen hebt, als je meerdere personen constant om je heen hebt dan is het anders! Dan wordt alles op een bepaalde manier uitvergroot want je wereld is zo klein!
Wij roddelen hier (heerlijk!) over de bewoners en zijn dus eigenlijk niet een haar beter!
Ja precies.. het is veel te makkelijk om af te geven op de bewoners want je hebt denk ik geen idee hoe dat is. Zeker de meesten hier niet..quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt daarbij: als je de hele dag niets te doen hebt, als je meerdere personen constant om je heen hebt dan is het anders! Dan wordt alles op een bepaalde manier uitvergroot want je wereld is zo klein!
Wij roddelen hier (heerlijk!) over de bewoners en zijn dus eigenlijk niet een haar beter!
Ik vermaak me prima!quote:
Ben ik wel met je eens, het wordt uitvergroot omdat je ook niemand anders ziet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt daarbij: als je de hele dag niets te doen hebt, als je meerdere personen constant om je heen hebt dan is het anders! Dan wordt alles op een bepaalde manier uitvergroot want je wereld is zo klein!
Wij roddelen hier (heerlijk!) over de bewoners en zijn dus eigenlijk niet een haar beter!
Euh, we zitten hier in het FOk forum? had je anders verwacht?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja precies.. het is veel te makkelijk om af te geven op de bewoners want je hebt denk ik geen idee hoe dat is. Zeker de meesten hier niet..
Ik ga me even een plak stoette smeernquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou succes vanmiddag verder
Hopen dat de streams wat leuker en spannender worden.
Ik ga ff van de zon die hier ook EINDELIJK schijnt genieten
Nee, maar ik zit er ook.. dus ik kan daar ook weer een mening over hebben toch. Ik ben soms wel benieuwd hoe iedereen eruit ziet, en wat zij allemaal zouden doen als ze daar weken zitten met onbekenden. Als ik al die reacties zie, zou dat nogal spectaculair worden..quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Euh, we zitten hier in het FOk forum? had je anders verwacht?
De redaktie heeft Aafke geholpen om dit te gaan denken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Mylene het volgende:
Aafke begint tegen Sofia over de neprelatie van Guido en Laura.
Nou redactie, gooi er nog een inkoppertje in.
Of met de siliconen van Aafkequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:39 schreef marky het volgende:
[..]
Zijn ze nu met condooms met water aan het gooien?
je mag wel zien hoor, alhoewel ik mij niet echt een fokker noemquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit er ook.. dus ik kan daar ook weer een mening over hebben toch. Ik ben soms wel benieuwd hoe iedereen eruit ziet, en wat zij allemaal zouden doen als ze daar weken zitten met onbekenden. Als ik al die reacties zie, zou dat nogal spectaculair worden..
Ik meld me vast aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit er ook.. dus ik kan daar ook weer een mening over hebben toch. Ik ben soms wel benieuwd hoe iedereen eruit ziet, en wat zij allemaal zouden doen als ze daar weken zitten met onbekenden. Als ik al die reacties zie, zou dat nogal spectaculair worden..
Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen hahaha, ben een hele slechte actrice denk ik.
Ik mag je of ik mag je niet en dat merk je ook aan mijn gedrag dan
Dat is het probleem natuurlijk ook niet maar een echte realtie faken is lastiger.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen.
Guido een opdracht? niks van gemerktquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen.
Ik zal het nog een keer uitleggen, niet iedereen valt meteen voor alles met een vagina.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen.
Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Annelies-G het volgende:
Toch is Aafke wel lief denk ik ( ook al is ze een friesin )
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Guido een opdracht? niks van gemerkt
Vreselijk ordinair typequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Ja en minder dan een uur gelden stelde ze nog dat ze een harde is en niet gauw ergens mee zit dit in tegenstelling tot anderen mensenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:
[..]
Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
Eerder heb ik haar ook al in bikini gezien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:
[..]
Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
Tja, wij Groningers zijn (soms) nog wel eens mildquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
daarom hebben we haar al zo vaak gezien in korte broek, minirok, en bikini?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:
[..]
Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
Ik vind Aafke ook niet een typisch Fries meisje, behalve haar accent. Ze is zo losbandig en geil dat het wel een import Fries lijkt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Inderdaad, maar zo kunnen we nog eens lachen, het is tenslotte tvvvvvvvquote:
Daar waren ze tijdens DGK toch wel wat strenger in. Zodra ze 10 seconde lagen werden ze meteen uit hun bed gebruld.quote:
Hmmm, vind jij iemand WEL leuk in het huis????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |