abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93534264
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Komt daarbij: als je de hele dag niets te doen hebt, als je meerdere personen constant om je heen hebt dan is het anders! Dan wordt alles op een bepaalde manier uitvergroot want je wereld is zo klein!
Wij roddelen hier (heerlijk!) over de bewoners en zijn dus eigenlijk niet een haar beter!
Hehehe, heerlijk he? ;)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534323
Ooooooooo Mo loopt achter Alex langs terwijk hij voorover gebogen bij het zwembad staat. Had hem echt een kontje gegeven, geen twijfel mogelijk :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534342
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Komt daarbij: als je de hele dag niets te doen hebt, als je meerdere personen constant om je heen hebt dan is het anders! Dan wordt alles op een bepaalde manier uitvergroot want je wereld is zo klein!
Wij roddelen hier (heerlijk!) over de bewoners en zijn dus eigenlijk niet een haar beter!
Ja precies.. het is veel te makkelijk om af te geven op de bewoners want je hebt denk ik geen idee hoe dat is. Zeker de meesten hier niet..
pi_93534362
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Hehehe, heerlijk he? ;)
Ik vermaak me prima!
En het is maar goed dat ik op arbeidstherapie weer aan het werk ben, anders had ik echt de hele dag voor het kastje en de laptop gehangen :@
Ook leeg
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:34:47 #205
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534365
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Komt daarbij: als je de hele dag niets te doen hebt, als je meerdere personen constant om je heen hebt dan is het anders! Dan wordt alles op een bepaalde manier uitvergroot want je wereld is zo klein!
Wij roddelen hier (heerlijk!) over de bewoners en zijn dus eigenlijk niet een haar beter!
Ben ik wel met je eens, het wordt uitvergroot omdat je ook niemand anders ziet.
Maar ik zou meer een persoon zijn om bij iemand recht in zijn gezicht te "roddelen".
Dus op een manier gelijk confronteren met het gedrag of zo wat me opvalt.
Levert ook nog leuke gesprekken op en hoeft niet altijd op een vervelende manier.
Rayen 2½ jaar!
pi_93534371
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Ja precies.. het is veel te makkelijk om af te geven op de bewoners want je hebt denk ik geen idee hoe dat is. Zeker de meesten hier niet..
Euh, we zitten hier in het FOk forum? had je anders verwacht?
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:36:16 #207
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93534425
Die Guideau rent ook als een verkrachtte ezel hè, als je het al rennen kan noemen :{
pi_93534433
Nou succes vanmiddag verder :)
Hopen dat de streams wat leuker en spannender worden.
Ik ga ff van de zon die hier ook EINDELIJK schijnt genieten *O*
pi_93534435
Toch is Aafke wel lief denk ik ( ook al is ze een friesin ) :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534452
Aafke druk dannnnnnnnnnnnnnn je zit goed bij L en G
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:37:14 #211
16715 Mylene
*schatje*
pi_93534466
Aafke begint tegen Sofia over de neprelatie van Guido en Laura.

Nou redactie, gooi er nog een inkoppertje in.
pi_93534470
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou succes vanmiddag verder :)
Hopen dat de streams wat leuker en spannender worden.
Ik ga ff van de zon die hier ook EINDELIJK schijnt genieten *O*
Ik ga me even een plak stoette smeern :) have fun in the sun :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534475
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Euh, we zitten hier in het FOk forum? had je anders verwacht?
Nee, maar ik zit er ook.. dus ik kan daar ook weer een mening over hebben toch. Ik ben soms wel benieuwd hoe iedereen eruit ziet, en wat zij allemaal zouden doen als ze daar weken zitten met onbekenden. Als ik al die reacties zie, zou dat nogal spectaculair worden..
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:37:42 #214
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:38:18 #215
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93534495
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Flow3r het volgende:
Omg its alive! :o

Guido beweegt! _O_
en hoe.. :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:39:00 #216
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534517
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Mylene het volgende:
Aafke begint tegen Sofia over de neprelatie van Guido en Laura.

Nou redactie, gooi er nog een inkoppertje in.
De redaktie heeft Aafke geholpen om dit te gaan denken.

Zijn ze nu met condooms met water aan het gooien?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:39:04 #217
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534521
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:38 schreef Chuckster het volgende:

[..]

en hoe.. :')
ja hea, leuk die condooms :Z
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:40:01 #218
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93534561
zo, manbearpig Aafke heeft zich in bikini gehesen, nu gaan we het krijgen :'(
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:40:07 #219
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_93534570
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:39 schreef marky het volgende:

[..]
Zijn ze nu met condooms met water aan het gooien?
Of met de siliconen van Aafke :P
Jij ook?
pi_93534571
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Nee, maar ik zit er ook.. dus ik kan daar ook weer een mening over hebben toch. Ik ben soms wel benieuwd hoe iedereen eruit ziet, en wat zij allemaal zouden doen als ze daar weken zitten met onbekenden. Als ik al die reacties zie, zou dat nogal spectaculair worden..
je mag wel zien hoor, alhoewel ik mij niet echt een fokker noem :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534589
Toch is Mo ook niet echt zuiver... het ene moment kraakt ze Maik totaal af en is het een viezereik en daarna zit ze weer lekker bij hem op schoot te kroelen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:40:52 #222
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534590
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Nee, maar ik zit er ook.. dus ik kan daar ook weer een mening over hebben toch. Ik ben soms wel benieuwd hoe iedereen eruit ziet, en wat zij allemaal zouden doen als ze daar weken zitten met onbekenden. Als ik al die reacties zie, zou dat nogal spectaculair worden..
Ik meld me vast aan *O*
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:40:54 #223
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93534592
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:

[..]

:9 Ik zou dat niet kunnen hahaha, ben een hele slechte actrice denk ik.
Ik mag je of ik mag je niet en dat merk je ook aan mijn gedrag dan :)
Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen. O+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_93534610
Laura loopt gewoon rond in lange broek.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:41:52 #225
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534615
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen. O+
Dat is het probleem natuurlijk ook niet maar een echte realtie faken is lastiger.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:42:02 #226
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534617
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen. O+
Guido een opdracht? niks van gemerkt :O
pi_93534619
Wel een leuke lange broek
pi_93534621
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat dat betreft heeft Guido een makkelijke opdracht. Een meisje als Laura kan je onmogelijk niet mogen. O+
Ik zal het nog een keer uitleggen, niet iedereen valt meteen voor alles met een vagina. c_/
pi_93534631
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef minzo het volgende:
Wel een leuke lange broek
:)
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:42:40 #230
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534637
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:41 schreef Lemar het volgende:
Laura loopt gewoon rond in lange broek.
Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:43:12 #231
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534648
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef minzo het volgende:
Wel een leuke lange broek
Ik vind die schoenen van Joanne van gisteren leuker :Y
Rayen 2½ jaar!
pi_93534653
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Annelies-G het volgende:
Toch is Aafke wel lief denk ik ( ook al is ze een friesin ) :)
Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:02 #233
337334 RUTOKKIE2ME
200.000.000.000% bekstek HERT
pi_93534675
BAYWATCH
Hu Yu Hi Din Foh
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:09 #234
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93534682
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Guido een opdracht? niks van gemerkt :O
_O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:12 #235
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534685
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Vreselijk ordinair type
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:34 #236
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534697
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:

[..]

Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
Ja en minder dan een uur gelden stelde ze nog dat ze een harde is en niet gauw ergens mee zit dit in tegenstelling tot anderen mensen :{
Rayen 2½ jaar!
pi_93534704
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:

[..]

Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
Eerder heb ik haar ook al in bikini gezien.
pi_93534708
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Tja, wij Groningers zijn (soms) nog wel eens mild :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:44:57 #239
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:45:21 #240
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_93534719
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef marky het volgende:

[..]

Vreselijk ordinair type
:Y
Jij ook?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:45:35 #241
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534731
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef marky het volgende:

[..]

Schaamt zich voor de blauwe plekken op haar benen.
daarom hebben we haar al zo vaak gezien in korte broek, minirok, en bikini?
pi_93534735
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik als geboren Groninger, zou ook anti-Fries moeten zijn, maar ik vind Aafke de leukste in het huis van de meiden.
Ik vind Aafke ook niet een typisch Fries meisje, behalve haar accent. Ze is zo losbandig en geil dat het wel een import Fries lijkt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_93534737
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
BAYWATCH
Gaywatch
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:46:03 #244
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534757
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef marky het volgende:

[..]

Vreselijk ordinair type
Inderdaad, maar zo kunnen we nog eens lachen, het is tenslotte tvvvvvvv
Als we 10 Guido, Laura en mail figuren in het huis zouden hebben dan zou het niet de Secret Story heten maar de Sleeping Story ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_93534770
ze zwemmen :{

*jaloers kijkt*
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:46:18 #246
337334 RUTOKKIE2ME
200.000.000.000% bekstek HERT
pi_93534771
AnaLEX is aan het hollen
Hu Yu Hi Din Foh
pi_93534775
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Flow3r het volgende:
Ah, Guido ligt alweer :+
Daar waren ze tijdens DGK toch wel wat strenger in. Zodra ze 10 seconde lagen werden ze meteen uit hun bed gebruld.
pi_93534779
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef marky het volgende:

[..]

Vreselijk ordinair type
Hmmm, vind jij iemand WEL leuk in het huis????
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:46:32 #249
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534780
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Flow3r het volgende:
Ah, Guido ligt alweer :+
Let je ook nog op andere?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:46:54 #250
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534792
Aafke heeft anders nog met niemand liggen vozen, laat ook niet constant haar tieten zien, is actief en bezig in tegenstelling tot andere lijzige luizeballen w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')