Voor mij juist allemaal redenen om hem erin te houden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik vond hem de 1e week heel leuk. Sociaal, vrolijk, meegaand, humoristisch, noem maar op. Na het feestje is hij 90 graden omgedraaid. Trek alleen maar op met Soofie, vind het maar niks als hij niet degene is die in de keuken staat, is erg wantrouwend naar mensen toe, kent geen middenweg, is arrogant bla bla bla. Ennnnnnnn hij heeft mijn Lexje aangevallen en probeerd de medebewoners mee tekrijgen.
Tevreden zo?![]()
damn, typ ik toch weer lange zinnen, had me zo voorgenomen het niet te doen
Gatveredamme!!! Ik ben verzorgende, ruim nog liever 10x poep dan dat ik een puist moet uitdrukkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef angeljacky het volgende:
Die aafke vind lekker om aan iedere man te frunnikken nu is ze weer meeeters aan t weghalen bij Guido
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef marky het volgende:
[..]
Voor mij juist allemaal redenen om hem erin te houden.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef angeljacky het volgende:
Die aafke vind lekker om aan iedere man te frunnikken nu is ze weer meeeters aan t weghalen bij Guido
Scan heeft een missie...........Tieten van Lau cappenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar is Scanman (aka catwaezle) eigenlijk? Of zit die er weer met weer een andere kloon in?
Heb hem al een dag of 2 niet langs zien komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar is Scanman (aka catwaezle) eigenlijk? Of zit die er weer met weer een andere kloon in?
Dan hoop ik dat ze er nog lang inzit, hij krijgt weinig kansenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Scan heeft een missie...........Tieten van Lau cappen
gisteravond op ned 3 bij 'a freak like me' was er nog zo vrouw die perse een puist moest uitknijpen als ze dr 1 zag, al was het bij een vreemdequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeew, dat kan ik alleen bij mijn, bij andere mensen vind ik het vreselijk vies.
Haha nouja het is iig iets. Maar als je Lexje jou Lexje noemt dan begrijp ik het wel wat beter. Ik vond ook dat dat gedrag tijdens dat feestje belachelijk (wel straalbezopen dus uberhaubt belachelijk dat ze toen praatten) was en dat ie veel met Sophia optrekt. Maar verder doet ie ook genoeg, en heeftie wel zn eigen mening. Ik ben totaal geen homofan ofso verder maar probeer het objectief te bekijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik vond hem de 1e week heel leuk. Sociaal, vrolijk, meegaand, humoristisch, noem maar op. Na het feestje is hij 90 graden omgedraaid. Trek alleen maar op met Soofie, vind het maar niks als hij niet degene is die in de keuken staat, is erg wantrouwend naar mensen toe, kent geen middenweg, is arrogant bla bla bla. Ennnnnnnn hij heeft mijn Lexje aangevallen en probeerd de medebewoners mee tekrijgen.
Tevreden zo?![]()
damn, typ ik toch weer lange zinnen, had me zo voorgenomen het niet te doen
en Guido blijft weer lekker liggen en doet nooit wat terug bij een anderquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef angeljacky het volgende:
Die aafke vind lekker om aan iedere man te frunnikken nu is ze weer meeeters aan t weghalen bij Guido
Ook al heeft mijn man een puist van 10 bij 10 cm en veel pijn? doek het nog niet, vind dat zoooooooooooo goor. Snap de vrouwen die dat leuk vinden helemaal niet. Het is nog slecht ook, je verspreid het "probleem" alleen maar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeew, dat kan ik alleen bij mijn, bij andere mensen vind ik het vreselijk vies.
nee, waarschijnlijk knipperde je net even te veelquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef Chuckster het volgende:
Zien mijn ogen dat nou goed? Guidette beweegt weer?
Tekenfilm effectquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, waarschijnlijk knipperde je net even te veel
Komt daarbij: als je de hele dag niets te doen hebt, als je meerdere personen constant om je heen hebt dan is het anders! Dan wordt alles op een bepaalde manier uitvergroot want je wereld is zo klein!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Jullie maken elkaar gek. Hij kan gewoon niet met iedereen opschieten (en terecht, al die meelopers krijgen onderling nog genoeg gezeik) en hij heeft toen ie dronken was een paar niet zo slimme opmerkingen gemaakt. Hij vroeg zich toen ook meerdere malen af waarom Alex met hem wilde praten terwijl ie straalbezopen was.. en mensen zijn nu eenmaal anders als ze dronken zijn. Ook is ie soms wat arrogant, naja dat zijn er wel meer in dit land. Hij gaat er morgen echt 100% zeker niet uit, let maar op..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:29 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Haha nouja het is iig iets. Maar als je Lexje jou Lexje noemt dan begrijp ik het wel wat beter. Ik vond ook dat dat gedrag tijdens dat feestje belachelijk (wel straalbezopen dus uberhaubt belachelijk dat ze toen praatten) was en dat ie veel met Sophia optrekt. Maar verder doet ie ook genoeg, en heeftie wel zn eigen mening. Ik ben totaal geen homofan ofso verder maar probeer het objectief te bekijken. Ik vind ook dat Alex gewoon veel te soft reageert, ik zou er veel meer schijt aan hebben gehad dan was het veel makkelijker geweest. Agh ja, toch denk ik dat Maik eruit gaat.. of nu toch Alex omdat ie zn geheim kwijt is.. zal spannend worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |