abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93533995
tieteeeeeeeeee scanman!!
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534022
Die aafke vind lekker om aan iedere man te frunnikken nu is ze weer meeeters aan t weghalen bij Guido
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:25:53 #178
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534026
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ik vond hem de 1e week heel leuk. Sociaal, vrolijk, meegaand, humoristisch, noem maar op. Na het feestje is hij 90 graden omgedraaid. Trek alleen maar op met Soofie, vind het maar niks als hij niet degene is die in de keuken staat, is erg wantrouwend naar mensen toe, kent geen middenweg, is arrogant bla bla bla. Ennnnnnnn hij heeft mijn Lexje aangevallen en probeerd de medebewoners mee tekrijgen.

Tevreden zo? :o

damn, typ ik toch weer lange zinnen, had me zo voorgenomen het niet te doen :X
Voor mij juist allemaal redenen om hem erin te houden.
pi_93534050
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef angeljacky het volgende:
Die aafke vind lekker om aan iedere man te frunnikken nu is ze weer meeeters aan t weghalen bij Guido
Gatveredamme!!! Ik ben verzorgende, ruim nog liever 10x poep dan dat ik een puist moet uitdrukken :r
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:26:58 #180
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93534067
pffff de streaming is zo saai dat ik zelfs overweeg om iets anders te gaan doen!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93534071
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef marky het volgende:

[..]

Voor mij juist allemaal redenen om hem erin te houden.
B-)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:27:13 #182
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534076
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef angeljacky het volgende:
Die aafke vind lekker om aan iedere man te frunnikken nu is ze weer meeeters aan t weghalen bij Guido
:r getverrrrrr
Rayen 2½ jaar!
pi_93534077
waterbalonnen
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:27:20 #184
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93534081
Aan Servio kun je je nog ergeren als er weer een feestje is, Alex voegt echt niks toe
pi_93534084
aktie komt eraan
pi_93534085
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:24 schreef Annelies-G het volgende:
tieteeeeeeeeee scanman!!
Waar is Scanman (aka catwaezle) eigenlijk? Of zit die er weer met weer een andere kloon in?
pi_93534112
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Waar is Scanman (aka catwaezle) eigenlijk? Of zit die er weer met weer een andere kloon in?
Scan heeft een missie...........Tieten van Lau cappen :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534114
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Waar is Scanman (aka catwaezle) eigenlijk? Of zit die er weer met weer een andere kloon in?
Heb hem al een dag of 2 niet langs zien komen
pi_93534128
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

:r getverrrrrr
Eeeew, dat kan ik alleen bij mijn (8> , bij andere mensen vind ik het vreselijk vies.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:28:50 #190
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93534142
Zien mijn ogen dat nou goed? Guidette beweegt weer?
pi_93534158
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Scan heeft een missie...........Tieten van Lau cappen :)
Dan hoop ik dat ze er nog lang inzit, hij krijgt weinig kansen :N
pi_93534172
Alex is trouwens wel weer helemaal bijgestrokken
pi_93534174
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Eeeew, dat kan ik alleen bij mijn (8> , bij andere mensen vind ik het vreselijk vies.
gisteravond op ned 3 bij 'a freak like me' was er nog zo vrouw die perse een puist moest uitknijpen als ze dr 1 zag, al was het bij een vreemde
pi_93534178
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ik vond hem de 1e week heel leuk. Sociaal, vrolijk, meegaand, humoristisch, noem maar op. Na het feestje is hij 90 graden omgedraaid. Trek alleen maar op met Soofie, vind het maar niks als hij niet degene is die in de keuken staat, is erg wantrouwend naar mensen toe, kent geen middenweg, is arrogant bla bla bla. Ennnnnnnn hij heeft mijn Lexje aangevallen en probeerd de medebewoners mee tekrijgen.

Tevreden zo? :o

damn, typ ik toch weer lange zinnen, had me zo voorgenomen het niet te doen :X
Haha nouja het is iig iets. Maar als je Lexje jou Lexje noemt dan begrijp ik het wel wat beter. Ik vond ook dat dat gedrag tijdens dat feestje belachelijk (wel straalbezopen dus uberhaubt belachelijk dat ze toen praatten) was en dat ie veel met Sophia optrekt. Maar verder doet ie ook genoeg, en heeftie wel zn eigen mening. Ik ben totaal geen homofan ofso verder maar probeer het objectief te bekijken ;). Ik vind ook dat Alex gewoon veel te soft reageert, ik zou er veel meer schijt aan hebben gehad dan was het veel makkelijker geweest. Agh ja, toch denk ik dat Maik eruit gaat.. of nu toch Alex omdat ie zn geheim kwijt is.. zal spannend worden.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:29:55 #195
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534184
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef angeljacky het volgende:
Die aafke vind lekker om aan iedere man te frunnikken nu is ze weer meeeters aan t weghalen bij Guido
en Guido blijft weer lekker liggen en doet nooit wat terug bij een ander :O

deruitttt met die gast ~O>
pi_93534186
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Eeeew, dat kan ik alleen bij mijn (8> , bij andere mensen vind ik het vreselijk vies.
Ook al heeft mijn man een puist van 10 bij 10 cm en veel pijn? doek het nog niet, vind dat zoooooooooooo goor. Snap de vrouwen die dat leuk vinden helemaal niet. Het is nog slecht ook, je verspreid het "probleem" alleen maar.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:30:16 #197
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534197
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef Chuckster het volgende:
Zien mijn ogen dat nou goed? Guidette beweegt weer?
nee, waarschijnlijk knipperde je net even te veel :+
pi_93534221
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef Flow3r het volgende:

[..]

nee, waarschijnlijk knipperde je net even te veel :+
Tekenfilm effect :Y
pi_93534228
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Jullie maken elkaar gek. Hij kan gewoon niet met iedereen opschieten (en terecht, al die meelopers krijgen onderling nog genoeg gezeik) en hij heeft toen ie dronken was een paar niet zo slimme opmerkingen gemaakt. Hij vroeg zich toen ook meerdere malen af waarom Alex met hem wilde praten terwijl ie straalbezopen was.. en mensen zijn nu eenmaal anders als ze dronken zijn. Ook is ie soms wat arrogant, naja dat zijn er wel meer in dit land. Hij gaat er morgen echt 100% zeker niet uit, let maar op..
Komt daarbij: als je de hele dag niets te doen hebt, als je meerdere personen constant om je heen hebt dan is het anders! Dan wordt alles op een bepaalde manier uitvergroot want je wereld is zo klein!
Wij roddelen hier (heerlijk!) over de bewoners en zijn dus eigenlijk niet een haar beter!
Ook leeg
pi_93534234
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:29 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Haha nouja het is iig iets. Maar als je Lexje jou Lexje noemt dan begrijp ik het wel wat beter. Ik vond ook dat dat gedrag tijdens dat feestje belachelijk (wel straalbezopen dus uberhaubt belachelijk dat ze toen praatten) was en dat ie veel met Sophia optrekt. Maar verder doet ie ook genoeg, en heeftie wel zn eigen mening. Ik ben totaal geen homofan ofso verder maar probeer het objectief te bekijken ;). Ik vind ook dat Alex gewoon veel te soft reageert, ik zou er veel meer schijt aan hebben gehad dan was het veel makkelijker geweest. Agh ja, toch denk ik dat Maik eruit gaat.. of nu toch Alex omdat ie zn geheim kwijt is.. zal spannend worden.
^O^
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')