Volgens mij denkt hij wel in de juiste richting. Hij weet ook al haar missiesquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Vraag me echt af of het warm is though, ben benieuwd. Flipje is wel slim !
Nou, dan weten we nu al dat Guido gaat winnen, die gast doet niks anders dan hangen , slapen en zich laten kriebelen, zelfs de kleinste inzet voor de zogenaamde relatie met laura is hem al teveelquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Saaie bewoners zijn potentiėle winnaars gebleken, gezien het verleden.
Ik vind het knap dat hij dat gekriebel zo kan ondergaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, dan weten we nu al dat Guido gaat winnen, die gast doet niks anders dan hangen , slapen en zich laten kriebelen, zelfs de kleinste inzet voor de zogenaamde relatie met laura is hem al teveel![]()
ik wil actie
JA BB of iPhonequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef spapaars het volgende:
HTC is hoofdsponsor, en de bewoners hebben het constant over hun Blackberry
misschien mogen ze de telefoon van karim lenenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:35 schreef sjaakspark het volgende:
Zouden de bewoners vandaag ook mogen stemmen
Ja da's waar, hij is echt pienter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij wel in de juiste richting. Hij weet ook al haar missies
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
misschien mogen ze de telefoon van karim lenen
Is nepquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:41 schreef TimeJumper het volgende:
Hej waarom is Gerard boos? Alex en Guido gaan er nu achteraan
Ze moesten die gitaar afpakken. Smoke on the water is zo'n tof nummer waar ik nu een scheithekel aan begin te krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:32 schreef Stability het volgende:
is servio zo blij dat hij de eerste 3 accoorden kent van smoke on the water ofzo?
daar was ie gistereavond ook al de hele tijd mee bezig
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Is nepAlex en Gerard spelen samen
Ze lopen te stoken, en strooien nep verhalen over elkaar rond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:41 schreef TimeJumper het volgende:
Hej waarom is Gerard boos? Alex en Guido gaan er nu achteraan
ja idem hier !! hij verkracht een van de mooiste nummers die er zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:42 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Ze moesten die gitaar afpakken. Smoke on the water is zo'n tof nummer waar ik nu een scheithekel aan begin te krijgen
wat willen ze bereiken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Is nepAlex en Gerard spelen samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |