abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:14:47 #151
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_93533571
Waar hebben Laura en Karim het over?
pi_93533581
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Jullie maken elkaar gek. Hij kan gewoon niet met iedereen opschieten (en terecht, al die meelopers krijgen onderling nog genoeg gezeik) en hij heeft toen ie dronken was een paar niet zo slimme opmerkingen gemaakt. Hij vroeg zich toen ook meerdere malen af waarom Alex met hem wilde praten terwijl ie straalbezopen was.. en mensen zijn nu eenmaal anders als ze dronken zijn. Ook is ie soms wat arrogant, naja dat zijn er wel meer in dit land. Hij gaat er morgen echt 100% zeker niet uit, let maar op..
Heb na die uitzending niet meer gekeken?? Hij doet wel meer dingen als alleen dat. Hij wil zooooooooooooo graag als een groepsmens over komen, hij slaagt er alleen niet in.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93533595
Is laura nu niet gewoon karim aan het foppen? :P
pi_93533607
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:15 schreef muzas het volgende:
Is laura nu niet gewoon karim aan het foppen? :P
Ja. Spelen van het spel :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:16:11 #155
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93533626
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:12 schreef marky het volgende:

[..]

Het is wel de hele dag opletten geblazen. Ze moeten inde gaten houden of ze wel genoeg doen. Iedere handeling zit een gedachte achter.
Welnee, je moet effe goed afspraken vantevoren maken.
Regelmatig elkaar opzoeken, ff alleen gaan zitten (wat je zegt hoort de groep dan toch niet), beetje plakken.
Als je dat een beetje op gezette tijden doet, zit je gebakken.
Eigenlijk is het nog het gemakkelijkste geheim.

Maar ja dan moet je wel een beetje inzet van Guido hebben,
niet zo'n uitgestreken kop als Laura hebben.
En niet blijven kriebelen
;(
Rayen 2½ jaar!
pi_93533650
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:15 schreef Lemar het volgende:

[..]

Ja. Spelen van het spel :)
En ik weet zeker als ze dat opgelegde geheim niet gehad zou hebben, ze veel meer zou kunnen laten zien :)
pi_93533680
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:16 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Welnee, je moet effe goed afspraken vantevoren maken.
Regelmatig elkaar opzoeken, ff alleen gaan zitten (wat je zegt hoort de groep dan toch niet), beetje plakken.
Als je dat een beetje op gezette tijden doet, zit je gebakken.
Eigenlijk is het nog het gemakkelijkste geheim.

Maar ja dan moet je wel een beetje inzet van Guido hebben,
niet zo'n uitgestreken kop als Laura hebben.
En niet blijven kriebelen
;(
Gekriebel zegt niks! Als je echt verliefd ben wil je alleen maar tongworstelen toch?? (als je 17 jaar getrouwd bent niet meer hoor hehehe)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93533689
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:14 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Heb na die uitzending niet meer gekeken?? Hij doet wel meer dingen als alleen dat. Hij wil zooooooooooooo graag als een groepsmens over komen, hij slaagt er alleen niet in.
Nou hij komt er eerlijk voor uit dat ie niet met iedereen zomaar kan opschieten, dan ben je toch niet echt een groepmens? Hij helpt mensen ook met gesprekken, ook toen Sharon erdoorheen zat pepte ie haar op. Wat vind jij zo schokkend dan wat hij doet?
pi_93533692
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:16 schreef Datweetjeniethé het volgende:

[..]

En ik weet zeker als ze dat opgelegde geheim niet gehad zou hebben, ze veel meer zou kunnen laten zien :)
eens
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:18:10 #160
336532 woodyinthemix
You wouldn't understand
pi_93533717
wat vroeg karim nou waardoor hij te ver ging vond laura?
pi_93533747
Tja het is ook moeilijk om mensen die in een hele andere wereld zitten nu te begrijpen.Laat staan te doorgronden.
Omdat ik laura natuurlijk al heel lang ken zie ik ook dingen waarvan ik denk : LAU ?
Zo ken ik je niet meis.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:19:19 #162
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93533760
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:17 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Gekriebel zegt niks! Als je echt verliefd ben wil je alleen maar tongworstelen toch?? (als je 17 jaar getrouwd bent niet meer hoor hehehe)
Dan fake je dat maar toch, leugens genoeg.
Zeg je gewoon ik wil alleen maar bekken onder de dekens, daar ga je dan met zijn 2-en gewoon liggen en je beweegt het dekbed gewoon gepast wat op en neer.
Zo moeilijk lijkt me dat niet.
Daarna smeer je onder je dekbed je lippenstift een beetje eraf, en hoppa weer een geloofwaardige voorstelling
Rayen 2½ jaar!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2011 @ 12:19:20 #163
163650 Greys
pi_93533761
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef Mylene het volgende:

[..]

Wat dan? :')
Je hoeft hem heul niet tof te vinden, maar je kunt niet zeggen dat ie heel de dag op zijn reet ligt net als het gros van de anderen. Hij is tenminste nog een beetje bezig met koken, praten, nepclues/geheimen het huis in slingeren, sjoelen, zijn haar ( :+ ), kruisverhoren van de anderen.
Ik vind het als ik naar streams kijk persoonlijk leuker om zoiets te zien dan dat gehang.

Net zoals dat ik bij de dames Joanna het leukst vind. Niet dat ik haar leuk-leuk vind (in het echt zou ik wrs een hekel aan haar hebben) maar op de streams entertaint zij me op de een of andere manier het meest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93533768
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:17 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

eens
+1
pi_93533791
ook irritant dat er op twitter zoveel reclame wordt gemaakt voor servio: 'let the gay stay' ofzoiets :L
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:20:59 #166
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93533828
Van mij mag Alex of Maik eruit
Servio is alleen irritant als die loopt te brallen en te schreeuwen na een paar glazen drank
pi_93533860
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:17 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Nou hij komt er eerlijk voor uit dat ie niet met iedereen zomaar kan opschieten, dan ben je toch niet echt een groepmens? Hij helpt mensen ook met gesprekken, ook toen Sharon erdoorheen zat pepte ie haar op. Wat vind jij zo schokkend dan wat hij doet?
Ik vond hem de 1e week heel leuk. Sociaal, vrolijk, meegaand, humoristisch, noem maar op. Na het feestje is hij 90 graden omgedraaid. Trek alleen maar op met Soofie, vind het maar niks als hij niet degene is die in de keuken staat, is erg wantrouwend naar mensen toe, kent geen middenweg, is arrogant bla bla bla. Ennnnnnnn hij heeft mijn Lexje aangevallen en probeerd de medebewoners mee tekrijgen.

Tevreden zo? :o

damn, typ ik toch weer lange zinnen, had me zo voorgenomen het niet te doen :X
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93533871
Laura staat expres zo gebukt met haar inkijk. (zouden caps kunnen opleveren waar Pb op kan soppen)
Voor de rest heeft ze totaal geen meerwaarde in het spel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2011 @ 12:22:09 #169
163650 Greys
pi_93533875
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Jullie maken elkaar gek. Hij kan gewoon niet met iedereen opschieten (en terecht, al die meelopers krijgen onderling nog genoeg gezeik) en hij heeft toen ie dronken was een paar niet zo slimme opmerkingen gemaakt. Hij vroeg zich toen ook meerdere malen af waarom Alex met hem wilde praten terwijl ie straalbezopen was.. en mensen zijn nu eenmaal anders als ze dronken zijn. Ook is ie soms wat arrogant, naja dat zijn er wel meer in dit land. Hij gaat er morgen echt 100% zeker niet uit, let maar op..
Nee dat denk ik ook niet, maar we mogen toch hopen?

Hij was een van mijn favorieten, maar ik vind het een bazig achterbaks klereventje geworden :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:22:16 #170
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93533880
Volgens mij heeft alex zin in honing
pi_93533916
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:22 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij heeft alex zin in honing
Volgens mij heeft Laura ergens honing aanzitten wederom.... |:(
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:23:10 #172
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93533926
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:19 schreef Lesterr het volgende:
ook irritant dat er op twitter zoveel reclame wordt gemaakt voor servio: 'let the gay stay' ofzoiets :L
Lol, wie van de drie? ;) Nee da's niet aardig, bi is niet hetzelfde. ;)
be nice or go away
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:23:30 #173
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93533938
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Jullie maken elkaar gek. Hij kan gewoon niet met iedereen opschieten (en terecht, al die meelopers krijgen onderling nog genoeg gezeik) en hij heeft toen ie dronken was een paar niet zo slimme opmerkingen gemaakt. Hij vroeg zich toen ook meerdere malen af waarom Alex met hem wilde praten terwijl ie straalbezopen was.. en mensen zijn nu eenmaal anders als ze dronken zijn. Ook is ie soms wat arrogant, naja dat zijn er wel meer in dit land. Hij gaat er morgen echt 100% zeker niet uit, let maar op..
Dat dus
pi_93533979
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol, wie van de drie? ;) Nee da's niet aardig, bi is niet hetzelfde. ;)
hahahaha. Nee ze bedoelen echt servio met 'sms servio....' :')
pi_93533989
Owjee, je zag de bibs van Mo. Als haar ouders dat maar niet hebben gezien.
pi_93533995
tieteeeeeeeeee scanman!!
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534022
Die aafke vind lekker om aan iedere man te frunnikken nu is ze weer meeeters aan t weghalen bij Guido
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:25:53 #178
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93534026
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ik vond hem de 1e week heel leuk. Sociaal, vrolijk, meegaand, humoristisch, noem maar op. Na het feestje is hij 90 graden omgedraaid. Trek alleen maar op met Soofie, vind het maar niks als hij niet degene is die in de keuken staat, is erg wantrouwend naar mensen toe, kent geen middenweg, is arrogant bla bla bla. Ennnnnnnn hij heeft mijn Lexje aangevallen en probeerd de medebewoners mee tekrijgen.

Tevreden zo? :o

damn, typ ik toch weer lange zinnen, had me zo voorgenomen het niet te doen :X
Voor mij juist allemaal redenen om hem erin te houden.
pi_93534050
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef angeljacky het volgende:
Die aafke vind lekker om aan iedere man te frunnikken nu is ze weer meeeters aan t weghalen bij Guido
Gatveredamme!!! Ik ben verzorgende, ruim nog liever 10x poep dan dat ik een puist moet uitdrukken :r
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:26:58 #180
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93534067
pffff de streaming is zo saai dat ik zelfs overweeg om iets anders te gaan doen!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93534071
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef marky het volgende:

[..]

Voor mij juist allemaal redenen om hem erin te houden.
B-)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:27:13 #182
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93534076
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef angeljacky het volgende:
Die aafke vind lekker om aan iedere man te frunnikken nu is ze weer meeeters aan t weghalen bij Guido
:r getverrrrrr
Rayen 2½ jaar!
pi_93534077
waterbalonnen
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:27:20 #184
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93534081
Aan Servio kun je je nog ergeren als er weer een feestje is, Alex voegt echt niks toe
pi_93534084
aktie komt eraan
pi_93534085
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:24 schreef Annelies-G het volgende:
tieteeeeeeeeee scanman!!
Waar is Scanman (aka catwaezle) eigenlijk? Of zit die er weer met weer een andere kloon in?
pi_93534112
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Waar is Scanman (aka catwaezle) eigenlijk? Of zit die er weer met weer een andere kloon in?
Scan heeft een missie...........Tieten van Lau cappen :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93534114
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Waar is Scanman (aka catwaezle) eigenlijk? Of zit die er weer met weer een andere kloon in?
Heb hem al een dag of 2 niet langs zien komen
pi_93534128
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:27 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

:r getverrrrrr
Eeeew, dat kan ik alleen bij mijn (8> , bij andere mensen vind ik het vreselijk vies.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:28:50 #190
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_93534142
Zien mijn ogen dat nou goed? Guidette beweegt weer?
pi_93534158
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Scan heeft een missie...........Tieten van Lau cappen :)
Dan hoop ik dat ze er nog lang inzit, hij krijgt weinig kansen :N
pi_93534172
Alex is trouwens wel weer helemaal bijgestrokken
pi_93534174
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Eeeew, dat kan ik alleen bij mijn (8> , bij andere mensen vind ik het vreselijk vies.
gisteravond op ned 3 bij 'a freak like me' was er nog zo vrouw die perse een puist moest uitknijpen als ze dr 1 zag, al was het bij een vreemde
pi_93534178
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ik vond hem de 1e week heel leuk. Sociaal, vrolijk, meegaand, humoristisch, noem maar op. Na het feestje is hij 90 graden omgedraaid. Trek alleen maar op met Soofie, vind het maar niks als hij niet degene is die in de keuken staat, is erg wantrouwend naar mensen toe, kent geen middenweg, is arrogant bla bla bla. Ennnnnnnn hij heeft mijn Lexje aangevallen en probeerd de medebewoners mee tekrijgen.

Tevreden zo? :o

damn, typ ik toch weer lange zinnen, had me zo voorgenomen het niet te doen :X
Haha nouja het is iig iets. Maar als je Lexje jou Lexje noemt dan begrijp ik het wel wat beter. Ik vond ook dat dat gedrag tijdens dat feestje belachelijk (wel straalbezopen dus uberhaubt belachelijk dat ze toen praatten) was en dat ie veel met Sophia optrekt. Maar verder doet ie ook genoeg, en heeftie wel zn eigen mening. Ik ben totaal geen homofan ofso verder maar probeer het objectief te bekijken ;). Ik vind ook dat Alex gewoon veel te soft reageert, ik zou er veel meer schijt aan hebben gehad dan was het veel makkelijker geweest. Agh ja, toch denk ik dat Maik eruit gaat.. of nu toch Alex omdat ie zn geheim kwijt is.. zal spannend worden.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:29:55 #195
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534184
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:25 schreef angeljacky het volgende:
Die aafke vind lekker om aan iedere man te frunnikken nu is ze weer meeeters aan t weghalen bij Guido
en Guido blijft weer lekker liggen en doet nooit wat terug bij een ander :O

deruitttt met die gast ~O>
pi_93534186
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Eeeew, dat kan ik alleen bij mijn (8> , bij andere mensen vind ik het vreselijk vies.
Ook al heeft mijn man een puist van 10 bij 10 cm en veel pijn? doek het nog niet, vind dat zoooooooooooo goor. Snap de vrouwen die dat leuk vinden helemaal niet. Het is nog slecht ook, je verspreid het "probleem" alleen maar.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:30:16 #197
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93534197
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef Chuckster het volgende:
Zien mijn ogen dat nou goed? Guidette beweegt weer?
nee, waarschijnlijk knipperde je net even te veel :+
pi_93534221
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef Flow3r het volgende:

[..]

nee, waarschijnlijk knipperde je net even te veel :+
Tekenfilm effect :Y
pi_93534228
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Jullie maken elkaar gek. Hij kan gewoon niet met iedereen opschieten (en terecht, al die meelopers krijgen onderling nog genoeg gezeik) en hij heeft toen ie dronken was een paar niet zo slimme opmerkingen gemaakt. Hij vroeg zich toen ook meerdere malen af waarom Alex met hem wilde praten terwijl ie straalbezopen was.. en mensen zijn nu eenmaal anders als ze dronken zijn. Ook is ie soms wat arrogant, naja dat zijn er wel meer in dit land. Hij gaat er morgen echt 100% zeker niet uit, let maar op..
Komt daarbij: als je de hele dag niets te doen hebt, als je meerdere personen constant om je heen hebt dan is het anders! Dan wordt alles op een bepaalde manier uitvergroot want je wereld is zo klein!
Wij roddelen hier (heerlijk!) over de bewoners en zijn dus eigenlijk niet een haar beter!
Ook leeg
pi_93534234
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:29 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Haha nouja het is iig iets. Maar als je Lexje jou Lexje noemt dan begrijp ik het wel wat beter. Ik vond ook dat dat gedrag tijdens dat feestje belachelijk (wel straalbezopen dus uberhaubt belachelijk dat ze toen praatten) was en dat ie veel met Sophia optrekt. Maar verder doet ie ook genoeg, en heeftie wel zn eigen mening. Ik ben totaal geen homofan ofso verder maar probeer het objectief te bekijken ;). Ik vind ook dat Alex gewoon veel te soft reageert, ik zou er veel meer schijt aan hebben gehad dan was het veel makkelijker geweest. Agh ja, toch denk ik dat Maik eruit gaat.. of nu toch Alex omdat ie zn geheim kwijt is.. zal spannend worden.
^O^
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')