abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:14:47 #151
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_93533571
Waar hebben Laura en Karim het over?
pi_93533581
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Jullie maken elkaar gek. Hij kan gewoon niet met iedereen opschieten (en terecht, al die meelopers krijgen onderling nog genoeg gezeik) en hij heeft toen ie dronken was een paar niet zo slimme opmerkingen gemaakt. Hij vroeg zich toen ook meerdere malen af waarom Alex met hem wilde praten terwijl ie straalbezopen was.. en mensen zijn nu eenmaal anders als ze dronken zijn. Ook is ie soms wat arrogant, naja dat zijn er wel meer in dit land. Hij gaat er morgen echt 100% zeker niet uit, let maar op..
Heb na die uitzending niet meer gekeken?? Hij doet wel meer dingen als alleen dat. Hij wil zooooooooooooo graag als een groepsmens over komen, hij slaagt er alleen niet in.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93533595
Is laura nu niet gewoon karim aan het foppen? :P
pi_93533607
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:15 schreef muzas het volgende:
Is laura nu niet gewoon karim aan het foppen? :P
Ja. Spelen van het spel :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:16:11 #155
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93533626
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:12 schreef marky het volgende:

[..]

Het is wel de hele dag opletten geblazen. Ze moeten inde gaten houden of ze wel genoeg doen. Iedere handeling zit een gedachte achter.
Welnee, je moet effe goed afspraken vantevoren maken.
Regelmatig elkaar opzoeken, ff alleen gaan zitten (wat je zegt hoort de groep dan toch niet), beetje plakken.
Als je dat een beetje op gezette tijden doet, zit je gebakken.
Eigenlijk is het nog het gemakkelijkste geheim.

Maar ja dan moet je wel een beetje inzet van Guido hebben,
niet zo'n uitgestreken kop als Laura hebben.
En niet blijven kriebelen
;(
Rayen 2½ jaar!
pi_93533650
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:15 schreef Lemar het volgende:

[..]

Ja. Spelen van het spel :)
En ik weet zeker als ze dat opgelegde geheim niet gehad zou hebben, ze veel meer zou kunnen laten zien :)
pi_93533680
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:16 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Welnee, je moet effe goed afspraken vantevoren maken.
Regelmatig elkaar opzoeken, ff alleen gaan zitten (wat je zegt hoort de groep dan toch niet), beetje plakken.
Als je dat een beetje op gezette tijden doet, zit je gebakken.
Eigenlijk is het nog het gemakkelijkste geheim.

Maar ja dan moet je wel een beetje inzet van Guido hebben,
niet zo'n uitgestreken kop als Laura hebben.
En niet blijven kriebelen
;(
Gekriebel zegt niks! Als je echt verliefd ben wil je alleen maar tongworstelen toch?? (als je 17 jaar getrouwd bent niet meer hoor hehehe)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93533689
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:14 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Heb na die uitzending niet meer gekeken?? Hij doet wel meer dingen als alleen dat. Hij wil zooooooooooooo graag als een groepsmens over komen, hij slaagt er alleen niet in.
Nou hij komt er eerlijk voor uit dat ie niet met iedereen zomaar kan opschieten, dan ben je toch niet echt een groepmens? Hij helpt mensen ook met gesprekken, ook toen Sharon erdoorheen zat pepte ie haar op. Wat vind jij zo schokkend dan wat hij doet?
pi_93533692
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:16 schreef Datweetjeniethé het volgende:

[..]

En ik weet zeker als ze dat opgelegde geheim niet gehad zou hebben, ze veel meer zou kunnen laten zien :)
eens
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:18:10 #160
336532 woodyinthemix
You wouldn't understand
pi_93533717
wat vroeg karim nou waardoor hij te ver ging vond laura?
pi_93533747
Tja het is ook moeilijk om mensen die in een hele andere wereld zitten nu te begrijpen.Laat staan te doorgronden.
Omdat ik laura natuurlijk al heel lang ken zie ik ook dingen waarvan ik denk : LAU ?
Zo ken ik je niet meis.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:19:19 #162
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93533760
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:17 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Gekriebel zegt niks! Als je echt verliefd ben wil je alleen maar tongworstelen toch?? (als je 17 jaar getrouwd bent niet meer hoor hehehe)
Dan fake je dat maar toch, leugens genoeg.
Zeg je gewoon ik wil alleen maar bekken onder de dekens, daar ga je dan met zijn 2-en gewoon liggen en je beweegt het dekbed gewoon gepast wat op en neer.
Zo moeilijk lijkt me dat niet.
Daarna smeer je onder je dekbed je lippenstift een beetje eraf, en hoppa weer een geloofwaardige voorstelling
Rayen 2½ jaar!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2011 @ 12:19:20 #163
163650 Greys
pi_93533761
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef Mylene het volgende:

[..]

Wat dan? :')
Je hoeft hem heul niet tof te vinden, maar je kunt niet zeggen dat ie heel de dag op zijn reet ligt net als het gros van de anderen. Hij is tenminste nog een beetje bezig met koken, praten, nepclues/geheimen het huis in slingeren, sjoelen, zijn haar ( :+ ), kruisverhoren van de anderen.
Ik vind het als ik naar streams kijk persoonlijk leuker om zoiets te zien dan dat gehang.

Net zoals dat ik bij de dames Joanna het leukst vind. Niet dat ik haar leuk-leuk vind (in het echt zou ik wrs een hekel aan haar hebben) maar op de streams entertaint zij me op de een of andere manier het meest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93533768
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:17 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

eens
+1
pi_93533791
ook irritant dat er op twitter zoveel reclame wordt gemaakt voor servio: 'let the gay stay' ofzoiets :L
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:20:59 #166
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93533828
Van mij mag Alex of Maik eruit
Servio is alleen irritant als die loopt te brallen en te schreeuwen na een paar glazen drank
pi_93533860
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:17 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Nou hij komt er eerlijk voor uit dat ie niet met iedereen zomaar kan opschieten, dan ben je toch niet echt een groepmens? Hij helpt mensen ook met gesprekken, ook toen Sharon erdoorheen zat pepte ie haar op. Wat vind jij zo schokkend dan wat hij doet?
Ik vond hem de 1e week heel leuk. Sociaal, vrolijk, meegaand, humoristisch, noem maar op. Na het feestje is hij 90 graden omgedraaid. Trek alleen maar op met Soofie, vind het maar niks als hij niet degene is die in de keuken staat, is erg wantrouwend naar mensen toe, kent geen middenweg, is arrogant bla bla bla. Ennnnnnnn hij heeft mijn Lexje aangevallen en probeerd de medebewoners mee tekrijgen.

Tevreden zo? :o

damn, typ ik toch weer lange zinnen, had me zo voorgenomen het niet te doen :X
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93533871
Laura staat expres zo gebukt met haar inkijk. (zouden caps kunnen opleveren waar Pb op kan soppen)
Voor de rest heeft ze totaal geen meerwaarde in het spel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2011 @ 12:22:09 #169
163650 Greys
pi_93533875
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Jullie maken elkaar gek. Hij kan gewoon niet met iedereen opschieten (en terecht, al die meelopers krijgen onderling nog genoeg gezeik) en hij heeft toen ie dronken was een paar niet zo slimme opmerkingen gemaakt. Hij vroeg zich toen ook meerdere malen af waarom Alex met hem wilde praten terwijl ie straalbezopen was.. en mensen zijn nu eenmaal anders als ze dronken zijn. Ook is ie soms wat arrogant, naja dat zijn er wel meer in dit land. Hij gaat er morgen echt 100% zeker niet uit, let maar op..
Nee dat denk ik ook niet, maar we mogen toch hopen?

Hij was een van mijn favorieten, maar ik vind het een bazig achterbaks klereventje geworden :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:22:16 #170
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93533880
Volgens mij heeft alex zin in honing
pi_93533916
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:22 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij heeft alex zin in honing
Volgens mij heeft Laura ergens honing aanzitten wederom.... |:(
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:23:10 #172
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93533926
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:19 schreef Lesterr het volgende:
ook irritant dat er op twitter zoveel reclame wordt gemaakt voor servio: 'let the gay stay' ofzoiets :L
Lol, wie van de drie? ;) Nee da's niet aardig, bi is niet hetzelfde. ;)
be nice or go away
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:23:30 #173
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93533938
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Jullie maken elkaar gek. Hij kan gewoon niet met iedereen opschieten (en terecht, al die meelopers krijgen onderling nog genoeg gezeik) en hij heeft toen ie dronken was een paar niet zo slimme opmerkingen gemaakt. Hij vroeg zich toen ook meerdere malen af waarom Alex met hem wilde praten terwijl ie straalbezopen was.. en mensen zijn nu eenmaal anders als ze dronken zijn. Ook is ie soms wat arrogant, naja dat zijn er wel meer in dit land. Hij gaat er morgen echt 100% zeker niet uit, let maar op..
Dat dus
pi_93533979
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol, wie van de drie? ;) Nee da's niet aardig, bi is niet hetzelfde. ;)
hahahaha. Nee ze bedoelen echt servio met 'sms servio....' :')
pi_93533989
Owjee, je zag de bibs van Mo. Als haar ouders dat maar niet hebben gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')