Heb na die uitzending niet meer gekeken?? Hij doet wel meer dingen als alleen dat. Hij wil zooooooooooooo graag als een groepsmens over komen, hij slaagt er alleen niet in.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Jullie maken elkaar gek. Hij kan gewoon niet met iedereen opschieten (en terecht, al die meelopers krijgen onderling nog genoeg gezeik) en hij heeft toen ie dronken was een paar niet zo slimme opmerkingen gemaakt. Hij vroeg zich toen ook meerdere malen af waarom Alex met hem wilde praten terwijl ie straalbezopen was.. en mensen zijn nu eenmaal anders als ze dronken zijn. Ook is ie soms wat arrogant, naja dat zijn er wel meer in dit land. Hij gaat er morgen echt 100% zeker niet uit, let maar op..
Ja. Spelen van het spelquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:15 schreef muzas het volgende:
Is laura nu niet gewoon karim aan het foppen?
Welnee, je moet effe goed afspraken vantevoren maken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:12 schreef marky het volgende:
[..]
Het is wel de hele dag opletten geblazen. Ze moeten inde gaten houden of ze wel genoeg doen. Iedere handeling zit een gedachte achter.
En ik weet zeker als ze dat opgelegde geheim niet gehad zou hebben, ze veel meer zou kunnen laten zienquote:
Gekriebel zegt niks! Als je echt verliefd ben wil je alleen maar tongworstelen toch?? (als je 17 jaar getrouwd bent niet meer hoor hehehe)quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Welnee, je moet effe goed afspraken vantevoren maken.
Regelmatig elkaar opzoeken, ff alleen gaan zitten (wat je zegt hoort de groep dan toch niet), beetje plakken.
Als je dat een beetje op gezette tijden doet, zit je gebakken.
Eigenlijk is het nog het gemakkelijkste geheim.
Maar ja dan moet je wel een beetje inzet van Guido hebben,
niet zo'n uitgestreken kop als Laura hebben.
En niet blijven kriebelen
Nou hij komt er eerlijk voor uit dat ie niet met iedereen zomaar kan opschieten, dan ben je toch niet echt een groepmens? Hij helpt mensen ook met gesprekken, ook toen Sharon erdoorheen zat pepte ie haar op. Wat vind jij zo schokkend dan wat hij doet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb na die uitzending niet meer gekeken?? Hij doet wel meer dingen als alleen dat. Hij wil zooooooooooooo graag als een groepsmens over komen, hij slaagt er alleen niet in.
eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:16 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
En ik weet zeker als ze dat opgelegde geheim niet gehad zou hebben, ze veel meer zou kunnen laten zien
Dan fake je dat maar toch, leugens genoeg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gekriebel zegt niks! Als je echt verliefd ben wil je alleen maar tongworstelen toch?? (als je 17 jaar getrouwd bent niet meer hoor hehehe)
Je hoeft hem heul niet tof te vinden, maar je kunt niet zeggen dat ie heel de dag op zijn reet ligt net als het gros van de anderen. Hij is tenminste nog een beetje bezig met koken, praten, nepclues/geheimen het huis in slingeren, sjoelen, zijn haar (quote:
Ik vond hem de 1e week heel leuk. Sociaal, vrolijk, meegaand, humoristisch, noem maar op. Na het feestje is hij 90 graden omgedraaid. Trek alleen maar op met Soofie, vind het maar niks als hij niet degene is die in de keuken staat, is erg wantrouwend naar mensen toe, kent geen middenweg, is arrogant bla bla bla. Ennnnnnnn hij heeft mijn Lexje aangevallen en probeerd de medebewoners mee tekrijgen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:17 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nou hij komt er eerlijk voor uit dat ie niet met iedereen zomaar kan opschieten, dan ben je toch niet echt een groepmens? Hij helpt mensen ook met gesprekken, ook toen Sharon erdoorheen zat pepte ie haar op. Wat vind jij zo schokkend dan wat hij doet?
Nee dat denk ik ook niet, maar we mogen toch hopen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Jullie maken elkaar gek. Hij kan gewoon niet met iedereen opschieten (en terecht, al die meelopers krijgen onderling nog genoeg gezeik) en hij heeft toen ie dronken was een paar niet zo slimme opmerkingen gemaakt. Hij vroeg zich toen ook meerdere malen af waarom Alex met hem wilde praten terwijl ie straalbezopen was.. en mensen zijn nu eenmaal anders als ze dronken zijn. Ook is ie soms wat arrogant, naja dat zijn er wel meer in dit land. Hij gaat er morgen echt 100% zeker niet uit, let maar op..
Lol, wie van de drie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:19 schreef Lesterr het volgende:
ook irritant dat er op twitter zoveel reclame wordt gemaakt voor servio: 'let the gay stay' ofzoiets :L
Dat dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Jullie maken elkaar gek. Hij kan gewoon niet met iedereen opschieten (en terecht, al die meelopers krijgen onderling nog genoeg gezeik) en hij heeft toen ie dronken was een paar niet zo slimme opmerkingen gemaakt. Hij vroeg zich toen ook meerdere malen af waarom Alex met hem wilde praten terwijl ie straalbezopen was.. en mensen zijn nu eenmaal anders als ze dronken zijn. Ook is ie soms wat arrogant, naja dat zijn er wel meer in dit land. Hij gaat er morgen echt 100% zeker niet uit, let maar op..
hahahaha. Nee ze bedoelen echt servio met 'sms servio....'quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, wie van de drie?Nee da's niet aardig, bi is niet hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |