abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93533388
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ach laten we die missie nou ook niet als echt moeilijk bestempelen he.
Iedereen kan toch wel een beetje acteren?
Je doet gewoon net alsof je iemand heelllll leuk vind
Nah zo moeilijk vind ik dat niet
Acteren is idd niet moeilijk. Het wordt iets anders als er gevoelens en principes meespelen. Als je van nature wat gereserveerder bent en je bepaalde normen en waarden hebt, kan ik me voorstellen dat je moeite hebt met deze missie. Desondanks vind ik dat ze het redlijk doen, hoewel van Guido uit wat meer initiatief zou kunnen komen
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:09:18 #127
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93533394
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Alexjes heeft toch nog ergens een paar hersens zitten ;)
Ervanuit gaan dat Alex erin blijft en Gerard wint
pi_93533399


Deze dan?
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:09:31 #129
16715 Mylene
*schatje*
pi_93533404
Gerard doet zijn broek uit. Heel bijzonder.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:10:27 #130
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93533427
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:09 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]

Deze dan?
Dat is de uitslag van de poll van een paar dagen terug toch? Ik hoop voor ze dat er meer stemmen zijn dan dit. ;)
be nice or go away
pi_93533434
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:09 schreef superkokje het volgende:

[..]

Acteren is idd niet moeilijk. Het wordt iets anders als er gevoelens en principes meespelen. Als je van nature wat gereserveerder bent en je bepaalde normen en waarden hebt, kan ik me voorstellen dat je moeite hebt met deze missie. Desondanks vind ik dat ze het redlijk doen, hoewel van Guido uit wat meer initiatief zou kunnen komen
Als ik in het huis zat en een missie zou krijgen waarin ik een fake relatie zou moeten hebben terwijl ik een msn/vriend thuis zou hebben zitten? Kon mijn het geld gestolen worden!!
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:10:54 #132
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93533441
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:

[..]

:9 Ik zou dat niet kunnen hahaha, ben een hele slechte actrice denk ik.
Ik mag je of ik mag je niet en dat merk je ook aan mijn gedrag dan :)
Zo ben ik ook, maar ja daarom heet het ook acteren he :9
En voor die paar blikken naar elkaar, en geplak en geaai (nee geen gekriebel >:) ) nah dat kan je wel faken. Het is ook geen 24 uur per dag he.
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:11:07 #133
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93533451
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:09 schreef superkokje het volgende:

[..]

Acteren is idd niet moeilijk. Het wordt iets anders als er gevoelens en principes meespelen. Als je van nature wat gereserveerder bent en je bepaalde normen en waarden hebt, kan ik me voorstellen dat je moeite hebt met deze missie. Desondanks vind ik dat ze het redlijk doen, hoewel van Guido uit wat meer initiatief zou kunnen komen
Guido heeft van de twee de meest moeilijke thuissituatie. Vandaar dat die wat minder hard loopt.
pi_93533453
*O*
pi_93533456
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef marky het volgende:

[..]

Alex is alleen maar interessant omdat hij zat tussen Laura en Guido voor de rest is het een dooie diender. Waar Laura nog een beetje mee wil feesten op haar nette manier dan. De relatie van Guido en Laura heeft meer vermakelijke en spannende momente opgeleverd dan alles van de rest. Ik heb me tijdens de streams van dat diner bescheurt om de droge humor van Guido en de absurde situatie. Daarbij is er inmiddels een bepaalde spanning ontstaan tussen die twee waarbij ik niet weet welke kant het op kan. Tegelijkertijd maakt het voor die twee ook lastig om echt het spel te spelen omdat zij veel meer dubbel werk moeten verichten. Dat heeft geen van die andere spelers en daar komt bij dat er van hun al heel veel cleu's het huis ingegooid zijn en dat maakt het ook moeilijker. De redaktie is volgens mij veel te veel aan het drukken en ik verdenk ze ervan dat ze die twee gewoon samen in een bed willen hebben en dat is gezien de situatie bij Guido thuis een stap te ver.
Ben ik het helemaal mee eens!! Al denk ik dat bij elkaar in bed liggen niet zo heel erg hoeft te zijn... ze liggen toch niet naakt ofzo... ik denk dat ik me daar als vriendin best over heen zou kunnen zetten!!

Ik vind het hele L/G gebeuren juist erg leuk om naar te kijken
pi_93533467
Maik naar kvdw
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:11:39 #137
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93533472
Maik KvdW. ;) Hoor en wederhoor?
be nice or go away
pi_93533476
oftewel een streamlock komt er weer aan :')
pi_93533479
tussenstanden zeggen niks. tijdens de uitzending kan een percentage zo maar 15% verschuiven, wat natuurlijk volkomen geloofwaardig is ook. :Y

Uiteindelijk vertrekt degene van wie de redactie wilt dat vertrekt. En gezien de uitzendingen acht ik het niveau van de redactie niet zo hoog in :N
net niet te oud
pi_93533494
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Als ik in het huis zat en een missie zou krijgen waarin ik een fake relatie zou moeten hebben terwijl ik een msn/vriend thuis zou hebben zitten? Kon mijn het geld gestolen worden!!
msn/vriend _O- moet natuurlijk man/vriend zijn _O-
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93533500
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:11 schreef Mellietje19 het volgende:

[..]

Ik vind het hele L/G gebeuren juist erg leuk om naar te kijken
Ik ook
net niet te oud
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:12:44 #142
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93533504
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Zo ben ik ook, maar ja daarom heet het ook acteren he :9
En voor die paar blikken naar elkaar, en geplak en geaai (nee geen gekriebel >:) ) nah dat kan je wel faken. Het is ook geen 24 uur per dag he.
Het is wel de hele dag opletten geblazen. Ze moeten inde gaten houden of ze wel genoeg doen. Iedere handeling zit een gedachte achter.
pi_93533509
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:11 schreef dasaliz het volgende:
tussenstanden zeggen niks. tijdens de uitzending kan een percentage zo maar 15% verschuiven, wat natuurlijk volkomen geloofwaardig is ook. :Y

Uiteindelijk vertrekt degene van wie de redactie wilt dat vertrekt. En gezien de uitzendingen acht ik het niveau van de redactie niet zo hoog in :N
precies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:12:56 #144
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93533510
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Als ik in het huis zat en een missie zou krijgen waarin ik een fake relatie zou moeten hebben terwijl ik een msn/vriend thuis zou hebben zitten? Kon mijn het geld gestolen worden!!
Nee dat is weer een andere zaak, dat zou ik absoluut niet kunnen.
Aan iemand te zogenaamd te plakken terwijl thuis mijn vriend zit.
Nee, die missie zou ik weigeren, dus automatisch exit ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_93533526
jaaaaaa, nette Lautje met der laarzen op het werkbank, eet smakkelijk
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:13:25 #146
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93533527
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:12 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nee dat is weer een andere zaak, dat zou ik absoluut niet kunnen.
Aan iemand te zogenaamd te plakken terwijl thuis mijn vriend zit.
Nee, die missie zou ik weigeren, dus automatisch exit ;)
Automatisch nominatie. ;)
be nice or go away
pi_93533530
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef Greys het volgende:

[..]

De tv-kijker ziet helaas een heel andere Servio dan de streamer ;(
Creatief knippen en plakken.
Jullie maken elkaar gek. Hij kan gewoon niet met iedereen opschieten (en terecht, al die meelopers krijgen onderling nog genoeg gezeik) en hij heeft toen ie dronken was een paar niet zo slimme opmerkingen gemaakt. Hij vroeg zich toen ook meerdere malen af waarom Alex met hem wilde praten terwijl ie straalbezopen was.. en mensen zijn nu eenmaal anders als ze dronken zijn. Ook is ie soms wat arrogant, naja dat zijn er wel meer in dit land. Hij gaat er morgen echt 100% zeker niet uit, let maar op..
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:13:31 #148
16715 Mylene
*schatje*
pi_93533533
Guido en Laura wil als Bonnie en Clyde banken gaan overvallen als ze er uit zijn. Met het zwaard van Alex.
pi_93533541
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:12 schreef dasaliz het volgende:

[..]

Ik ook
Ik ook,daarom graag iets meer aktie binnen de grenzen
pi_93533548
Wat is er met laura?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')