Je moet eens heel goedop de ogen van Gerard letten die draaien net zo hard als de camera's. Hij kijkt continu of er een camera op hem gericht is en dan onderneemd hij aktie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn idd niet smerig en achterbaks en tóch niet saai.
Integendeel.
Hoe dan ook.... Hij onderneemt tenminste IETS!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet eens heel goedop de ogen van Gerard letten die draaien net zo hard als de camera's. Hij kijkt continu of er een camera op hem gericht is en dan onderneemd hij aktie.
Goh, ik geloof dat ik het er ook eens mee benquote:
Ik vind hem niet achterbaks. Camerageil oke, maar ik stoor me daar niet aan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet eens heel goedop de ogen van Gerard letten die draaien net zo hard als de camera's. Hij kijkt continu of er een camera op hem gericht is en dan onderneemd hij aktie.
Ja dat was ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef Annelies-G het volgende:
Wie heeft er hiero gezegd dat Laura geen expressie in haar gezicht heeft.Ik zit daar nu steeds op te letten en klopt ook nog. Nu kan ik niet meer "normaal" naar haar kijken
Nee, Laura heeft daar totaal geen last van. Mo en Aafke hebben het niet constant over de kijkers en de kijkcijfers..quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij een jacht heeft ofzo, als miljonair?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hadgedaan.. Gerard heeft gisteren wederom als verwarring verteld dat het kompas op hem slaat
We moeten toch wat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedemiddag allemaal
Weinig interessants op de streams als ik hier zo lees.
Blijft er tenminste weer meer ruimte over om alle negatieve dingen van de bewoners te benoemen
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn er al ergens "officiële" tussenstanden te zien over de eliminatie?
Is Fok officieel? dan zou servio wieberenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn er al ergens "officiële" tussenstanden te zien over de eliminatie?
De tv-kijker ziet helaas een heel andere Servio dan de streamerquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Is Fok officieel? dan zou servio wieberen
De uitslag op Fok vorige week kwam toch wel goed overeen met de uitslag uiteindelijk in de uitzending.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Alle 8?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
De tv-kijker ziet helaas een heel andere Servio dan de streamer
Creatief knippen en plakken.
Ach laten we die missie nou ook niet als echt moeilijk bestempelen he.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Goh, ik geloof dat ik het er ook eens mee ben
Ik vind ook dat zowel Laura als Guido meer werk moeten verrichten dan sommige andere bewoners.
Soms vind ik het jammer dat ze dit geheim gekregen hebben, ze komen zelf niet echt toe aan het spel zoals de andere, moeten steeds dubbel op hun hoede zijn
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ach laten we die missie nou ook niet als echt moeilijk bestempelen he.
Iedereen kan toch wel een beetje acteren?
Je doet gewoon net alsof je iemand heelllll leuk vind
Nah zo moeilijk vind ik dat niet
Alexjes heeft toch nog ergens een paar hersens zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef Annelies-G het volgende:
Geen geheim meer hebben heeft ook zijn voordelen.
De drie musketiers, Gerard, Karim en Alex houden in de tuin een onderonsje. Ze hadden al eerder afspraken gemaakt om andere bewoners op het verkeerde been te zetten en ook nu is dat het plan. Alex wil mensen overtuigen dat Gerard misschien cabaretier of acteur is, maar deze koene ridder werkt niet voor niks. Alex zegt dat hij wel 10% van het prijzengeld wil als hij Gerard actief in het spel steunt.
Wat dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Hoe dan ook.... Hij onderneemt tenminste IETS!
Er hangen ook gewoon losse camera's in de ruimtequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, Laura heeft daar totaal geen last van. Mo en Aafke hebben het niet constant over de kijkers en de kijkcijfers..
Gerard is gewoon een beetje ijdel (en hij mag dat) en bekijkt zichzelf dus in de spiegel. Je vergeet vast dat zij daar spiegels zien en geen camera's!!!
Helaas vind ik die niet officieel. Zou ook te mooi voor woorden zijn als de uitslag zo zou zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |