abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:58:23 #101
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93533060
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze zijn idd niet smerig en achterbaks en tóch niet saai.
Integendeel.
Je moet eens heel goedop de ogen van Gerard letten die draaien net zo hard als de camera's. Hij kijkt continu of er een camera op hem gericht is en dan onderneemd hij aktie.
pi_93533070
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO!!! :W
Goeindag eem zeg maar :W
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:00:25 #103
336231 Tassie37
All you need to know
pi_93533116
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef marky het volgende:

[..]

Je moet eens heel goedop de ogen van Gerard letten die draaien net zo hard als de camera's. Hij kijkt continu of er een camera op hem gericht is en dan onderneemd hij aktie.
Hoe dan ook.... Hij onderneemt tenminste IETS! :Y
Even a happy life can't be without a measure of darkness,
and the word "happy" would lose it's meaning if it were not balanced by sadness.
pi_93533121
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:57 schreef superkokje het volgende:

[..]

Goed gesproken :)
Goh, ik geloof dat ik het er ook eens mee ben :)
Ik vind ook dat zowel Laura als Guido meer werk moeten verrichten dan sommige andere bewoners.
Soms vind ik het jammer dat ze dit geheim gekregen hebben, ze komen zelf niet echt toe aan het spel zoals de andere, moeten steeds dubbel op hun hoede zijn
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:00:40 #105
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93533124
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Goeindag eem zeg maar :W
Dit dus... ;)

Lol@Gerard er heeft iemand in de gevangenis gezeten... ;)
be nice or go away
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2011 @ 12:00:48 #106
163650 Greys
pi_93533132
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef marky het volgende:

[..]

Je moet eens heel goedop de ogen van Gerard letten die draaien net zo hard als de camera's. Hij kijkt continu of er een camera op hem gericht is en dan onderneemd hij aktie.
Ik vind hem niet achterbaks. Camerageil oke, maar ik stoor me daar niet aan.
Hij roddelt (nog) niet smerig over andere bewoners achter hun rug om, Karim ook niet, wat diverse anderen wel doen.
Liever dan een beetje camerageil dan die lambakken die maar op de bank hangen en een beetje kriebelen aan elkaar. Maar da's persoonlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:01:04 #107
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93533144
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef Annelies-G het volgende:
Wie heeft er hiero gezegd dat Laura geen expressie in haar gezicht heeft.Ik zit daar nu steeds op te letten en klopt ook nog. Nu kan ik niet meer "normaal" naar haar kijken :|W
Ja dat was ik.
Ik irriteerde me het meest aan haar hier op het forum denk ik ;)
En dacht waarom irriteer ik me er zo aan, want normaal doe ik dat echtttt niet z ogauw.
Maar nu was ik er dus ineens achter, daarom dus ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_93533149
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef marky het volgende:

[..]

Je moet eens heel goedop de ogen van Gerard letten die draaien net zo hard als de camera's. Hij kijkt continu of er een camera op hem gericht is en dan onderneemd hij aktie.
Nee, Laura heeft daar totaal geen last van. Mo en Aafke hebben het niet constant over de kijkers en de kijkcijfers..
Gerard is gewoon een beetje ijdel (en hij mag dat) en bekijkt zichzelf dus in de spiegel. Je vergeet vast dat zij daar spiegels zien en geen camera's!!!
Ook leeg
pi_93533153
Fappen :')
pi_93533160
Zijn er al ergens "officiële" tussenstanden te zien over de eliminatie?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2011 @ 12:01:54 #111
163650 Greys
pi_93533170
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Ik had O-) gedaan.. Gerard heeft gisteren wederom als verwarring verteld dat het kompas op hem slaat O+
Ik weet niet of hij een jacht heeft ofzo, als miljonair?
Want dan kan het nog best zijn dat ie het echt denkt, dat dat kompas op hem slaat.
Beetje bluffen enzo :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:02:41 #112
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93533193
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedemiddag allemaal :)
Weinig interessants op de streams als ik hier zo lees.
Blijft er tenminste weer meer ruimte over om alle negatieve dingen van de bewoners te benoemen _O-
We moeten toch wat.
Maar ik weet ook een heleboel positieve dingen :P
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:03:00 #113
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93533201
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn er al ergens "officiële" tussenstanden te zien over de eliminatie?
Volgens mij niet. :)
be nice or go away
pi_93533203
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn er al ergens "officiële" tussenstanden te zien over de eliminatie?
Is Fok officieel? dan zou servio wieberen :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2011 @ 12:04:16 #115
163650 Greys
pi_93533242
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:03 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Is Fok officieel? dan zou servio wieberen :)
De tv-kijker ziet helaas een heel andere Servio dan de streamer ;(
Creatief knippen en plakken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93533261
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:03 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Is Fok officieel? dan zou servio wieberen :)
De uitslag op Fok vorige week kwam toch wel goed overeen met de uitslag uiteindelijk in de uitzending.
Dus misschien toch wel geloofwaardig :)
pi_93533265
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef Greys het volgende:

[..]

De tv-kijker ziet helaas een heel andere Servio dan de streamer ;(
Creatief knippen en plakken.
Alle 8?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:04:58 #118
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93533270
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Datweetjeniethé het volgende:

[..]

Goh, ik geloof dat ik het er ook eens mee ben :)
Ik vind ook dat zowel Laura als Guido meer werk moeten verrichten dan sommige andere bewoners.
Soms vind ik het jammer dat ze dit geheim gekregen hebben, ze komen zelf niet echt toe aan het spel zoals de andere, moeten steeds dubbel op hun hoede zijn
Ach laten we die missie nou ook niet als echt moeilijk bestempelen he.
Iedereen kan toch wel een beetje acteren?
Je doet gewoon net alsof je iemand heelllll leuk vind
Nah zo moeilijk vind ik dat niet
Rayen 2½ jaar!
pi_93533275
Geen geheim meer hebben heeft ook zijn voordelen.

De drie musketiers, Gerard, Karim en Alex houden in de tuin een onderonsje. Ze hadden al eerder afspraken gemaakt om andere bewoners op het verkeerde been te zetten en ook nu is dat het plan. Alex wil mensen overtuigen dat Gerard misschien cabaretier of acteur is, maar deze koene ridder werkt niet voor niks. Alex zegt dat hij wel 10% van het prijzengeld wil als hij Gerard actief in het spel steunt.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93533301
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:04 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ach laten we die missie nou ook niet als echt moeilijk bestempelen he.
Iedereen kan toch wel een beetje acteren?
Je doet gewoon net alsof je iemand heelllll leuk vind
Nah zo moeilijk vind ik dat niet
:9 Ik zou dat niet kunnen hahaha, ben een hele slechte actrice denk ik.
Ik mag je of ik mag je niet en dat merk je ook aan mijn gedrag dan :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:06:54 #121
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93533316
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef Annelies-G het volgende:
Geen geheim meer hebben heeft ook zijn voordelen.

De drie musketiers, Gerard, Karim en Alex houden in de tuin een onderonsje. Ze hadden al eerder afspraken gemaakt om andere bewoners op het verkeerde been te zetten en ook nu is dat het plan. Alex wil mensen overtuigen dat Gerard misschien cabaretier of acteur is, maar deze koene ridder werkt niet voor niks. Alex zegt dat hij wel 10% van het prijzengeld wil als hij Gerard actief in het spel steunt.
Alexjes heeft toch nog ergens een paar hersens zitten ;)
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:06:56 #122
16715 Mylene
*schatje*
pi_93533319
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef Tassie37 het volgende:

[..]

Hoe dan ook.... Hij onderneemt tenminste IETS! :Y
Wat dan? :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:08:04 #123
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93533355
quote:
8s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Nee, Laura heeft daar totaal geen last van. Mo en Aafke hebben het niet constant over de kijkers en de kijkcijfers..
Gerard is gewoon een beetje ijdel (en hij mag dat) en bekijkt zichzelf dus in de spiegel. Je vergeet vast dat zij daar spiegels zien en geen camera's!!!
Er hangen ook gewoon losse camera's in de ruimte
pi_93533360
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:03 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Is Fok officieel? dan zou servio wieberen :)
Helaas vind ik die niet officieel. Zou ook te mooi voor woorden zijn als de uitslag zo zou zijn.
Wat een enorme pisnicht is het ook.
Zelfs homo's in mijn familie- en kennissenkring ergeren zich mateloos aan hem.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:08:14 #125
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_93533361
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:06 schreef Mylene het volgende:

[..]

Wat dan? :')
TV momentjes :').
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')